Christian Grorud

Postboks 31, Linderud 0517 Oslo
Christian Grorud er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Christian Grorud

Utrolig dårlig

Legene i Linde legegruppe, og spesielt Christian Grorud, er gått ut på dato for lenge siden. Jeg opplever de som surrete, og dårlig orienterte. De har for mange pasienter til at man kan få tilstrekkelig oppfølging, og gode råd videre er det aldri å få. Dårlig kompetanse utover normal vett om sykdom og skader. Aldri god service, og utrolig dårlig oppførsel på samtlige i skranken. Opplever de også som stigmatiserende og dømmende.

En god lege

Jeg har hatt Grorud som lege de siste 10 årene og blir stort sett tatt seriøst. Et par ganger har jeg blitt møtt med "det er vanlig for folk på din alder" noe som er forferdelig irriterende dersom problemet i utgangspunktet er litt vanskelig å snakke om. Men samtidig er Grorud en lege som virkelig tar deg på alvor dersom du er syk. Han er real og ordentlig. Han Henviser også til gode psykologer.

En super lege

Familien har hatt Christian Grorud som fastlege I 19 år, fra første av våre tre barn var I magen. Ett av barna er funksjonshemmet, og Grorud har følgt opp på en flott måte, I godt samspill med spesialister.

Dyktig

Er utrolig fornøyd med min fastlege Christian Grorud.
Veldig nøye og oppdatert, tar deg alvorlig og sender deg heller videre hvis han er usikker.
Kan ikke bli bedre :)

Lyttende, faglig god og lun humor

Jeg har kun vært hos Grorud to ganger foreløpig men han har gitt et så tillitsskapende inntrykk. Flink til å forklare folkelig og viser respekt for meg som pasient. Jeg er så lettet og takknemlig for at jeg skiftet fastlege.