Christian Grorud

Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo
Tlf: 22 72 70 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Christian Grorud er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Christian Grorud

Kunnskapsrik og lett å prate med

Kunnskapsrik
En lege det er lett å prate med. Han er flink til å lytte du føler at han bryr seg.
En flink lege.

Den beste legen.

Jeg har hatt Christian Grorud som fastlege de siste 15 årene. Jeg har flyttet ut av kommunen, men reiser gjerne litt lenger for å kunne fortsette å komme til Christian Grorud. Han har alltid tatt meg på alvor og jeg føler jeg får en veldig bra oppfølging.

Verdens beste lege.

Christian er en dyktig, empatisk og forståelsesfull lege.
Han tar seg alltid tid og jeg føler meg tatt på alvor.
Han gir råd og full støtte når det trengs.

Utrolig dårlig

Legene i Linde legegruppe, og spesielt Christian Grorud, er gått ut på dato for lenge siden. Jeg opplever de som surrete, og dårlig orienterte. De har for mange pasienter til at man kan få tilstrekkelig oppfølging, og gode råd videre er det aldri å få. Dårlig kompetanse utover normal vett om sykdom og skader. Aldri god service, og utrolig dårlig oppførsel på samtlige i skranken. Opplever de også som stigmatiserende og dømmende.

En god lege

Jeg har hatt Grorud som lege de siste 10 årene og blir stort sett tatt seriøst. Et par ganger har jeg blitt møtt med "det er vanlig for folk på din alder" noe som er forferdelig irriterende dersom problemet i utgangspunktet er litt vanskelig å snakke om. Men samtidig er Grorud en lege som virkelig tar deg på alvor dersom du er syk. Han er real og ordentlig. Han Henviser også til gode psykologer.

En super lege

Familien har hatt Christian Grorud som fastlege I 19 år, fra første av våre tre barn var I magen. Ett av barna er funksjonshemmet, og Grorud har følgt opp på en flott måte, I godt samspill med spesialister.

Dyktig

Er utrolig fornøyd med min fastlege Christian Grorud.
Veldig nøye og oppdatert, tar deg alvorlig og sender deg heller videre hvis han er usikker.
Kan ikke bli bedre :)

Lyttende, faglig god og lun humor

Jeg har kun vært hos Grorud to ganger foreløpig men han har gitt et så tillitsskapende inntrykk. Flink til å forklare folkelig og viser respekt for meg som pasient. Jeg er så lettet og takknemlig for at jeg skiftet fastlege.

Dårlig oppfølging

Ble hverken fulgt opp eller lyttet til av denne legen. Han hadde ingen kontakt mellom meg, sykehuset og nav slik en fastlege skal ha når jeg i flere år hadde operasjoner. Jeg fikk ingen hjelp.

Dyktig og klok lege

Har nå hatt Grorud som lege i ca fem år og er veldig fornøyd på alle måter. Han er imøtekommende, lyttende og vennlig. Faglig har han hjulpet meg og mine barn gjennom en rekke ulike problemstillinger, og de er alltid blitt løst på beste måte. Har alltid vært fornøyd med de råd og den hjelpen vi har fått. Anbefaler Grorud på det varmeste.

Utrolig hyggelig og kompetent lege

Christian Grorud har vært fastlegen min i over et tiår, og jeg kunne ikke vært med fornøyd. Kort sagt, hadde jeg flyttet til Bodø ville jeg fortsatt beholdt han.

Trygg, vennlig og dyktig

En meget tillittsskapende lege. Lytter og ser deg. Virker faglig dyktig og inngir trygghet. Virker som han trives i jobben sin og har et ekte ønske om å hjelpe deg til svarcpå det som bekymrer . Vil gi han mine beste anbefalinger .

Flott lege

Veldig fornøyd med Grorud. Han lytter og er tilstede. Kommer med gode råd og har god innsikt i alle områder både jeg og mine barn har trengt hjelp til. Stoler fult og helt på hans avgjørelser. Anbefaler han på det varmeste! Er fornøyd i helhet med Linde legegruppe.

En utmerket lege!

Grorud er den beste legen jeg har hatt. Ved mine legebesøk har han gitt meg gode råd hva angår det medisinske, og er samtidig en god lytter. En sympatisk og meget faglig kompetent lege, kan absolutt anbefales!

Lyttende, tilstede og grundig.

En veldig blid, positiv og engasjert lege som tar deg på alvor. Forklarer godt sine medisinske råd og følger opp. Tommelen opp for Dr. Grorud!

veldig dyktig lege

Jeg har flyttet hele familien fra Linderud legesenter til Linderud legegruppe på grunn av dårlig erfaringer. Vi er veldig fornøyde med både fastlegen vår or de andre som jobber der.

Den beste legen jeg har hatt!

Grorud er en lege som virkelig lytter til pasienten, ikke bare glor inn i PC'en.
Han har en behagelig måte å være på, som gjør at du slapper av på legebesøk.
Dessuten er han alltid forberedt når du kommer og er oppdatert på din status.
Kan anbefales !