Christian Grorud

Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo
Christian Grorud er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Christian Grorud

Den beste legen.

Jeg har hatt Christian Grorud som fastlege de siste 15 årene. Jeg har flyttet ut av kommunen, men reiser gjerne litt lenger for å kunne fortsette å komme til Christian Grorud. Han har alltid tatt meg på alvor og jeg føler jeg får en veldig bra oppfølging.

Verdens beste lege.

Christian er en dyktig, empatisk og forståelsesfull lege.
Han tar seg alltid tid og jeg føler meg tatt på alvor.
Han gir råd og full støtte når det trengs.

Utrolig dårlig

Legene i Linde legegruppe, og spesielt Christian Grorud, er gått ut på dato for lenge siden. Jeg opplever de som surrete, og dårlig orienterte. De har for mange pasienter til at man kan få tilstrekkelig oppfølging, og gode råd videre er det aldri å få. Dårlig kompetanse utover normal vett om sykdom og skader. Aldri god service, og utrolig dårlig oppførsel på samtlige i skranken. Opplever de også som stigmatiserende og dømmende.

En god lege

Jeg har hatt Grorud som lege de siste 10 årene og blir stort sett tatt seriøst. Et par ganger har jeg blitt møtt med "det er vanlig for folk på din alder" noe som er forferdelig irriterende dersom problemet i utgangspunktet er litt vanskelig å snakke om. Men samtidig er Grorud en lege som virkelig tar deg på alvor dersom du er syk. Han er real og ordentlig. Han Henviser også til gode psykologer.

En super lege

Familien har hatt Christian Grorud som fastlege I 19 år, fra første av våre tre barn var I magen. Ett av barna er funksjonshemmet, og Grorud har følgt opp på en flott måte, I godt samspill med spesialister.