Linde Legegruppe AS

Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Linde Legegruppe AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Camilla Rubach Skrevet

Hun er den beste fast legen snillt flink og hyggelig legge. Jeg er veldig fornøyd med henne alltid med smille fies☺️💐🤲🏻

En fantastisk lege.

Lege: Christian Grorud Skrevet

Christian Grorud opplever både jeg og min familie som en dyktig, empatisk og forståelsesfull lege. Vi har alltid følt oss godt ivaretatt av han og vi er alle glade for å ha han som fastlege. Min datter har flyttet til Bærum, men var aldri i tvil om at hun ville fortsette å ha Christian som sin fastlege. Takk for at du tar så godt vare på pasientene dine, Christian.

Hun er en fantastisk lege, den beste!

Lege: Camilla Rubach Skrevet

Camilla er ekstrem dyktig og hyggelig. Hun har alltid tid til meg og gir gode råd. Camilla er eksepsjonell god lege!!!!

Beste legen

Lege: Knut Magnus Haaland Skrevet

Beste legen jeg hadde når jeg var ung og den dag i dag. Hadde annen lege i noen år da vi flyttet. Tilbake til oslo valgte jeg han igjen. Ser og hører meg, sender meg videre og tar mine ting på alvor.
Gjør en kjempe jobb for meg, min sønn og far:)

Savnet at han våget å snakke om det som er veldig vsnskelig

Lege: Christian Grorud Skrevet

Jeg opplever at Grorud har lett humør, prater mye og sitter lite i ro. Jeg har jobbet dypt i eget liv, og våger å prate om min veldig tøffe helsemessige situasjon. Jeg opplevde at Grorud vek unna da. En gang sendte han et skriv om meg til en annen fagperson med mine diagnoser osv. Helt for seg selv sto det en krenkende og usann betegnelse på meg som person. Han har i ettertid måtte stryke den, da han ikke har dekning for det. Skummelt at han ikke skjekker hva han skriver før han sender det. Jeg har selv jobbet i helsevesenet og da lærte vi en høy etisk standard på journalføring. Han glemte også flere ting han fått beskjed om å følge opp om min helse.