Linde Legegruppe AS

Tlf: 22 72 70 60 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Linde Legegruppe AS

Empatisk og grundig

Lege: Knut Magnus Haaland Skrevet

Knut er opptatt av å forstå problemet ditt og løse det. Han går grundig og strukturert til verks for å få til dette og opplever å få god tid, men samtidig er han sjelden forsinka. Han er også empatisk og har glimt i øyet. Jeg har hatt behov for litt oftere besøk i det siste og føler meg veldig godt ivaretatt. Takk.

Kunnskapsrik, grundig og tar pasientene på alvor

Lege: Knut Magnus Haaland Skrevet

Begynte å bruke Haaland som lege før fastlegeordningen ble iverksatt, og vil ha han som min lege så lenge det er mulig. Haaland er en veldig dyktig lege: kunnskapsrik, har innlevelse og forståelse, er lyttende og oppriktig interessert i å hjelpe deg, iverksetter videre undersøkelse og behandling når det er nødvendig, samt flink til å følge opp. Dessuten er han veldig hyggelig! Jeg har alltid fått raskt hjelp når jeg har vært akutt syk.

Den beste legen!

Lege: Knut Magnus Haaland Skrevet

Han er imøtekommende og lyttende. Jeg og mine barn har alltid blitt tatt på alvor. Faglig dyktig og nøye . Har alltid vært fornøyd med de råd og den hjelpen vi har fått.

Kunnskapsrik og lett å prate med

Lege: Christian Grorud Skrevet

Kunnskapsrik
En lege det er lett å prate med. Han er flink til å lytte du føler at han bryr seg.
En flink lege.

Lite forståelsesfull

Lege: Camilla Rubach Skrevet

Ble ikke hørt/avvist da jeg ønsket en utredning av min sønns plattfothet (Begge mine barn har også fått henne som fastlege). Hun overtok stillingen etter min forrige fastlege. Har gått til dette senteret i årevis og alltid vært fornøyd, men pga null tillit til denne nye behandleren må vi nå skifte fastlege :(