Linde Legegruppe AS

Telefonnummer22 72 70 6022 72 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo

Siste vurderinger av Linde Legegruppe AS

Beste legen jeg har hatt

Lege: Camilla Rubach Skrevet

Camilla er utrolig dyktig, lytter godt og tar seg alltid god tid til meg. I svangerskapet mitt var det alltid å ringe henne hvis det var noe. Kunne anbefalt Camilla videre til alle jeg kjenner.

Trygg, varm og god lege

Lege: Camilla Rubach Skrevet

Jeg kom til henne med min depresjon og angst i fjor og fikk intrykk av at hun virkelig tok meg på alvor.
Desverre så måtte jeg ha min samboer med,da jeg ikke klarte å prate selv og bare gråt når jeg skulle fortelle noe. Heldigvis synes hun det var okey, og hadde veldig god toldmodighet og forståelse for min situasjon.

- Kan bli bedre på å ha mer forståelse, men alt i alt er jeg fornøyd med behandligen min.
Hun er ett menneske som bryr seg om deg og passer godt som lege.

Genuin, varm og dyktig.

Lege: Camilla Rubach Skrevet

I møte med en kompleks psykisk sykdom har Camilla vært trygg, tillitsvekkende og tålmodig. Hun har vært svært tilgjengelig og imøtekommende, og sykdommen har hele tiden blitt tatt på alvor. Camilla oppleves som en varm og faglig dyktig lege, som virkelig bryr seg om sine pasienter.

Behagelig

Lege: Camilla Rubach Skrevet

Hun er rolig og lytter godt til mitt problem. Vurderer høyt og kommer med forslag til behandling som hittil har vært helt riktig.
Ved spørsmål ringer hun tilbake raskt. Jeg er veldig fornøyd.

Empatisk og grundig

Lege: Knut Magnus Haaland Skrevet

Knut er opptatt av å forstå problemet ditt og løse det. Han går grundig og strukturert til verks for å få til dette og opplever å få god tid, men samtidig er han sjelden forsinka. Han er også empatisk og har glimt i øyet. Jeg har hatt behov for litt oftere besøk i det siste og føler meg veldig godt ivaretatt. Takk.