Knut Arne Gråbø

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Knut Arne Gråbø er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Knut Arne Gråbø

Slik fastleger skal være!

Hører om mange rare leger. Og leger som ikke er lyttende eller tilstede for deg som pasient. Dr. Gråbø er alt det motsatte. Han er lyttende, og han er der for deg som pasient, og jeg har full tillit til hans integritet og faglige ekspertise.

En fantastisk lege.

Uten Knut hadde jeg sansynligvis ikke vært ikke i dag. Han er absolutt en av Norges aller dyktigste fastleger. Anbefales på det varmeste.

Dyktig

Dyktig og tar seg tid når det er nødvendig. En trygg lege som kan anbefales.

Han lytter til deg og virker beroligende

Dyktig lege som tar seg tid til å snakke med deg. Han er grundig, og har alltid et glimt i øyet. Rett og slette en meget hyggelig mann

Seriøs, dyktig og har en ubetalelig humor

Et eks. på sistnevnte; Dr. Gråbø skulle skjære bort noe småtteri under foten min og jeg grudde meg fælt. Han gikk for å hente en skalpell og kom tilbake med en diger øks. Skalpellskrekken var som blåst bort og det hele endte i latter.
Kom i kontakt med Dr. Gråbø fordi tidligere arbeidsgiver hadde avtale med Harbitzalleen Legesenter. Den eneste gangen jeg virkelig har feilt noe, var jeg lite fornøyd med min oppnevnte fastlege og legesenter. Tilbrakte dager og uker med opptattsignal i telefonen for å få svar på prøver og følte meg helt overlatt til meg selv og tilfeldighetene. Redningen ble Dr. Gråbø og Harbitzalleen Legesenter hvor jeg følte meg ivaretatt og var trygg på at alle muligheter ble utforsket.