Ingjerd Guldal

Autorisasjon (1991)

Ingjerd Guldal er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingjerd Guldal

Vennlig og lyttende.

Har hatt Ingjerd G. som fastlege i mer enn femten år. Hun er en jeg stoler fullt og fast på. Hun lytter og bruker tid på pasienten. Det er viktig når kroppen og livet har det dårlig. Og vil for alltid huske da hun sto på og hjalp meg i en kritisk situasjon.

Blir hun forsinket utover dagen, bør vi huske at hun har hatt pasienter som ganske sikkert trenger hennes tid.

obs

Anbefales ikke dersom du skulle være uheldig å trenge hjelp av nav. Hun vil ikke ha tid til å sette seg inn i din situasjon.
Fremtrer vennlig nok og er sikkert normalt sett dyktig.
Jeg hadde time kl.09.10 men kom inn 45 min for seint uten at hun sa unnskyld, slik jeg hørte hun si til neste mann.

Lyttende og dyktig

Jeg har hatt Guldal som fastlege i mange år, og er strålende fornøyd! Hun tar seg tid til å høre på hva jeg har å si, og hun gjennomfører grundige undersøkelser. Hun er dessuten en veldig hyggelig dame:)

Min fastlege

Ingier Guldahl er en hyggelig dame med humoristisk sans

Hun har vært min fast lege i mange år

Dessverre er hun vanskelig tilgjengelig, lang ventetid, mye borte

Føler også at hun er lite oppdatert på nye medisiner og behandlinger

Blir stresset hvis man prøver å få hjelp med flere problemer samtidig

Føler likevel at hun tar en på alvor og prøver å hjelpe ved å henvise til spesialist

Skuffet..

Ingjerd Guldal har vært min fastlege i mange år. Selv om hun er hyggelig, så har jeg dessverre få gode erfaringer. Jeg har hatt stor behov for hjelp og oppfølging på grunn av en svært vanskelig livssituasjon som har gitt alvorlige helseplager. Men de fleste legebesøk har endt i en blindgate. Jeg har ikke fått noe i nærheten av den hjelpen jeg har trengt. Ei heller har jeg fått forslag til noen videre oppfølging/behandling eller informasjon om rettigheter ved sykdom. Jeg har måtte klare meg sjøl. Da hjelper det ikke uansett hvor hyggelig man er.

Enten har Guldal vært på ferie, på kurs, eller vært syk, så bare det å få en time er vanskelig nok i seg selv..