Ingjerd Guldal

Kjelsåsveien 114 0491 Oslo
Ingjerd Guldal er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingjerd Guldal

Skuffet..

Ingjerd Guldal har vært min fastlege i mange år. Selv om hun er hyggelig, så har jeg dessverre få gode erfaringer. Jeg har hatt stor behov for hjelp og oppfølging på grunn av en svært vanskelig livssituasjon som har gitt alvorlige helseplager. Men de fleste legebesøk har endt i en blindgate. Jeg har ikke fått noe i nærheten av den hjelpen jeg har trengt. Ei heller har jeg fått forslag til noen videre oppfølging/behandling eller informasjon om rettigheter ved sykdom. Jeg har måtte klare meg sjøl. Da hjelper det ikke uansett hvor hyggelig man er.

Enten har Guldal vært på ferie, på kurs, eller vært syk, så bare det å få en time er vanskelig nok i seg selv..

Veldig bra lege

Vil anbefale Ingjerd på det sterkeste! Hun har vært fastlegen min i noen år nå, og jeg kan komme til henne med hva det måtte være. Hun tar seg alltid tid til meg, tar meg alltid på alvor og gjør det hun kan for å hjelpe meg med hva enn det måtte være. Jeg føler at hun virkelig bryr seg om meg, og det synes jeg er imponerende når man han så mange pasienter som hun har. Jeg har ikke et eneste vondt ord å si om henne. Hun kan være litt forsinket noen ganger, spesielt hvis man har time litt utpå dagen, men det kommer vel nettopp av at hun faktisk tar seg tid til alle pasientene sine. Fantastisk dame, morsom er hun også!:)

Grei fastlege, men har byttet vekk

Generelt synes jeg Ingjer er en hyggelig dame, men hun har sine svakheter som fastlege. Hun kan ofte være ekstremt forsinket (pleier som regel å få komme inn til timen en halv time etter opprinnelig avsatt tidspunkt), og hun kan gi inntrykk av å ha det for travelt til å høre på alle mine problemstillinger når jeg først er kommet inn. Behandlingen varierer i kvalitet, avhengig av hvor mye tid hun har, og det gjør at jeg savner en følelse av kontinuitet i min helsehverdag.

troverdig og grundig

Det hun er usikker på undersøkerhun. Korrekte opplysninger

Oslos hyggeligste lege?!!

Har vært hos henne i flere år, med alle mulige plager, alt fra depresjon og halsbetennelse til svangerskapsplager og tropesykdommer. Hun lytter, har god humor, hun tar meg seriøst, jeg føler hun kan mye og gir meg de riktige rådene. Super lege som anbefales på det sterkeste!!!