Siv Selvik Hamre

Autorisasjon (1993)

Fyrstikktorget Legekontor Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ...
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Siv Selvik Hamre er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siv Selvik Hamre

En virkelig god lege!

Jeg har gått til dr. Hamre i flere år nå, og til tross for at vi har flyttet har jeg valgt å beholde henne. Nå har vi to barn, og logistikken er derfor avgjørende for at jeg dessverre har måtte bytte lege. Jeg har virkelig følt meg tatt på alvor, samtidig som dr.Hamre har vært faglig, forklarende og direkte. Hun har fulgt opp godt, og ført god logg, ingen nødvendighet å påminne og repetere tidligere legetimer. Hun har fult meg opp gjennom to graviditeter og tiden etter. Helt topp, blid og tålmodig! :)

Trygg og nøye

Veldig fornøyd med Siv Hamre som fastlege. Hun er nøye og tar grep for å sikre at alt er ok. Hyggelig og imøtekommende. Anbefaler gjerne henne.

Er trygg på Siv, og hun tar pasienten på alvor.

Jeg har kun gode erfaringer med Siv og har hatt henne som fastlege i mange år nå.
Har ikke hatt behov for hyppige konsultasjoner, men når det trengs er hun profesjonell og har stålkontroll på systemet. Ser at noen reagerer på det, men det er ikke legens ansvar, men NAV som krever tiltak fra legene i dag. Skal ikke være lett å få sykemelding, og jeg hat full tillit til at Siv gjør de rette vurderingene. Er dere ærlig med Siv er hun i følge mine erfaringer en lyttende og flyktig fastlege.

Hun ser deg

Veldig dyktig dame som tar seg tid til deg. Flink til å lytte og ordner alltid opp. Man føler seg trygg hos henne.

Veldig fornøyd !

Dr. Selvik Hamre har vært min fastlege ( og min datters) i 8 år.
Jeg føler meg sett og hørt - og blir tatt på alvor.
Hun henviser meg videre om det er behov for det. Hun er flink til å følge opp etter blodprøver og prøvesvar.

Ser at det er flere her som skriver at hun er så opptatt av NAV.. Som sykemeldende lege er hun nødt til å følge NAVs direktiver og retningslinjer. Det er NAV som skjerper inn- og ikke legen.

Jeg har aldri hatt problemer med å få sykemelding- når det har vært aktuelt.