Siv Selvik Hamre

Fyrstikktorget Legekontor

Autorisasjon (1993)

Fyrstikktorget Legekontor Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ...
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Siv Selvik Hamre er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siv Selvik Hamre

Kun dårlige erfaringer med Dr. hamre

Jeg har ingen gode erfaringer med Dr. Hamre. Hun tok betalt for to lege timer da jeg måtte komme tilbake for å gjøre nye tester fordi hun ikke hadde gjort det riktig første gang. Hun ga meg medisiner før blodprøver var klare og det viste seg at jeg ikke trengte dem. Medisinene er heller ikke anbefalt kvinner som prøver å bli gravid, noe hun visste jeg prøver på. Videre er hun lite forståelsesfull vedrørende min psykisk helse som gir fysiske plager. Det virker som om hun ikke takler en slik kombinasjon og vil helst putte et plaster på et sår. Alternativ behandling i form av psykolog, psykomotorisk fysioterapi er ikke i hennes vokabular. Hennes forpliktelser ovenfor NAV derimot er noe hun flittig nevner til meg som pasient. Jeg sitter igjen med en følelse av å være en snylter etter to ukers sykemelding. Hun stresser meg og viker uinteressert i å forme et forhold til meg. Derfor slutter det her.

Legesekretærene er derimot veldig imøtekommende!!

En god og grundig lege

Dr. Hamre har vært min fastlege i over 10 år, og jeg er veldig fornøyd, og glad for at jeg har henne.
Jeg har vært hos henne med forskjellig problematikk, og de siste årene med alvorlig sykdom, hvor døden var nær for meg.
Hun sørget for rask innleggelse da det var kritisk, og har fulgt meg gjennom et lengre sykdomsforløp.
Hun er grundig, tar seg tid til å lytte og være lege,og nøler ikke med å henvise videre ved behov.
Av og til kan det bli lang ventetid på venteværelset, som nok skyldes at hun tar seg tid til pasientene, hvilket jo er bra.
Heldige er vi som har henne som fastlege.

Veldig fornøyd med Siv

Jeg er veldig fornøyd med å ha Siv som fastlege, hun stiller diagnose raskt og er svært erfaren. Jeg har hatt henne som fastlage i veldig mange år og kommer ikke til å bytte selv om jeg har lang reisevei.

Very Good Doctor

She listen you very well. Very cooperative and kind personality. Very intelligent and professional doctor. She always give 100 percent response. Highly recommended.

Veldig fornøyd!

Jeg har nå hatt henne som lege i 2 1/2 år og er absolutt fornøyd. Hun tar meg seriøst, hun lytter og sender meg videre til utredning/spesialister når det er behov for det. Hun er også alltid tilgjengelig om det skulle være akutt og ber man om å bli oppringt, så gjør hun det. Det jeg også setter veldig pris på, er at hun alltid spør om det er noe annet jeg har på hjertet. Det er alltid rom for det, om det er noe annet man vil snakke om/spørre om. En lege jeg anbefaler på det varmeste!