Siv Selvik Hamre

Autorisasjon (1993)

Fyrstikktorget Legekontor Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ...
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Siv Selvik Hamre er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siv Selvik Hamre

Bryr seg

Jeg gikk til denne legen i flere år og er alt i alt veldig fornøyd. Hun kan fremstå som veldig streng og er absolutt ikke av den typen som gir ut sykemelding lett. Men hun tar deg på alvor. Jeg utviklet kronisk sykdom og måtte få jevnlig oppfølging hos fastlege. Dette var en sykdom hun ikke hadde nok kunnskap om, men som hun leste seg godt opp på og gav meg god hjelp med.

Negativt er det at hun bruker mye tid på å se på datamaskinen. Ventetiden på venteværelset er ofte alt for lang. Det kan også være lenge å vente på å få time. Sykepleierne er veldig hyggelige og kontoret er fint og rent.

Tar ikke pasienten på alvor.

Svært nedlatende og veldig lite lyttende. Vanskelig å få time på kortere varsel enn to uker. Har byttet.

Helt grei

Men ikke noe mer. Lite empatisk. Ser ofte ned i PC'en når du prater til henne. Følte meg ikke ivaretatt de gangene jeg var hos henne. Har byttet fastlege.

Helt ok

Bra lege. Det eneste jeg savner er god informasjon. Har blitt henvist videre noen ganger og ikke fått god nok info om hva som skal skje - og blitt litt overrasket da det ikke var helt det jeg trengte. Kan også være endel forsinket. Savner også at hun ser meg som pasient da jeg føler hun er litt mer inn i dataen enn å lytte til meg. Må være veldig tydelig på hva jeg trenger hjelp til da hun ikke spør i dybden eller fanger opp små signaler. Men utover det en dyktig dame med glimt i øyet.

Dyktig fastlege.

Syns hun er veldig flink og bra på å lytte til hva du har å si, og selv om hun sikkert har hundrevis av pasienter å ta seg av så husker hun meg alltid fra gang til gang.

Kan ikke få anbefalt henne nok.