Imama Hamza

Grorud Legesenter

1997

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Imama Hamza er en av 535 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Imama Hamza

Dyktig og grundig

Jeg byttet til henne for meg og mine tre barn og er superfornøyd. Svært god oppfølging av prøver og vi får som regel time på dagen når ungene er syke. Engasjert i pasientene sine for at vi skal ha det bra på alle måter.

Streng og merkelig

Misfornøyd. Ser ikke på pasienten, men på klokka. Lytter ikke til pasienten, da pasientforklaringer av sin egen helsetilstand blir mistenkliggjort. Rask og fast bestemt med å hoppe til konklusjoner - ofte ikke fyldige.
En rekke vesentelige skrivefeil i legebrev hun sender ut.

Hatt henne som fastlege i en årrekke, men ble nødt til å bytte.

Anbefales ikke

hun er meget frekk, kjønnsdiskriminerende, snakker på munn på folk, og veldig arrogant. Og mye skrivefeil

Streng men nødvendig

Streng lege som forventer mye av pasientene sine. Jeg sleit lenge og hadde mange fastleger før jeg byttet til Imama og endelig fikk sykdommen min på stell. Hun tar nødvendige tester og tar seg tid til pasienten. Man drar ikke ut av legekontoret før hun føler at henvendelsen er over. Veldig fornøyd med henne som fastlege

Super

Har hatt Imama som fastlege siden jeg var ung. Føler at hun lytter og er svært opptatt av sine pasienters velvære. Får som regel time fast nok og får nådd gjennom. Jeg føler jeg blir hørt.