Imama Hamza

Grorud Legesenter
Kvinne, 57 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (1997)

Ledige plasser

3 av 1400

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Grorud Legesenter
Ammerudveien 37 0958 Oslo
Vis kart
Imama Hamza er en av 558 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(21)
21 vurderinger
Tilgjengelighet
(17)
17 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(17)
17 vurderinger
Service
(15)
15 vurderinger

Siste vurderinger av Imama Hamza

Veldig bra!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hun er imøtekommende og med menneskelig person som er faglig dyktig og profesjonelt !

Hun lytter til pasienten og involverer i hele behandlingsprosessen .

Dyktig og grundig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg byttet til henne for meg og mine tre barn og er superfornøyd. Svært god oppfølging av prøver og vi får som regel time på dagen når ungene er syke. Engasjert i pasientene sine for at vi skal ha det bra på alle måter.

Streng og merkelig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Misfornøyd. Ser ikke på pasienten, men på klokka. Lytter ikke til pasienten, da pasientforklaringer av sin egen helsetilstand blir mistenkliggjort. Rask og fast bestemt med å hoppe til konklusjoner - ofte ikke fyldige.
En rekke vesentelige skrivefeil i legebrev hun sender ut.

Hatt henne som fastlege i en årrekke, men ble nødt til å bytte.

Anbefales ikke

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

hun er meget frekk, kjønnsdiskriminerende, snakker på munn på folk, og veldig arrogant. Og mye skrivefeil

Streng men nødvendig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Streng lege som forventer mye av pasientene sine. Jeg sleit lenge og hadde mange fastleger før jeg byttet til Imama og endelig fikk sykdommen min på stell. Hun tar nødvendige tester og tar seg tid til pasienten. Man drar ikke ut av legekontoret før hun føler at henvendelsen er over. Veldig fornøyd med henne som fastlege