Grorud Legesenter

Ammerudveien 37 0958 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Grorud Legesenter

Hyggelig og avslappet

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Hyggelig lege som er enkel og grei å forholde seg til. Ingen unødig småprating, bare nok til å skape en avslappet stemning. Han er effektiv uten å virke stresset. Han forsikrer seg om at jeg har fått infoen jeg trenger, og om jeg eventuelt lurer på noe mer. Anbefales!

Oslos beste!

Lege: Kamer Jameel Skrevet

En ung og dynamisk lege som i disse dager er et kjærkomment unntak fra fastlegene som aldri har tid nok til sine pasienter. Er genuint interessert i sine pasienter! Effektiv, kunnskapsrik og svarer rask på forespørsler. En bør prise seg lykkelig over å ha plass på hans fastlegeliste!

Verste lege

Lege: Imama Hamza Skrevet

Har hatt henne som fast lege fra juni. Men måtte bytte grunn av, hun har ingen respekt for pasient. Veldig frekk. Jeg blir mer deprimert når jeg går hos henne. Hun vil ha bare penger.

Uinteressert

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Legen ser nesten aldri på pasienten, og skaper ikke en trygg atmosfære.Han oppleves som en dårlig lytter, da det er få oppfølgingsspørsmål. Sier / gjør minst mulig under konsultasjon. Lite informasjon om resultater. Har uteglemt henvisninger.
Dette er ikke drømmefastlegen.

Har aldri hatt dårligere erfaring fra noen leger

Lege: Imama Hamza Skrevet

Hun er meget uprofesjonell og er ganske skarp i tonen. Følte meg ikke ivaretatt i det hele tatt. Hun bruker også ekstremt lang tid på å hente inn pasienter, kan fort gå over 45 min. Dette er ikke greit. Vil aldri anbefale henne til noen!