Grorud Legesenter

Ammerudveien 37 0958 Oslo

Siste vurderinger av Grorud Legesenter

Helt OK

Lege: Hjørdis Kværness Skrevet

Opplever at Hjørdis noen ganger tar meg på alvor, andre ganger ikke. Noen ganger virker hun undrende til hvorfor jeg er der, og har fått slengt i trynet at "hva skal jeg gjøre med det?" når jeg kommer inn med et problem. Det er ikke slik jeg ønsker å bli møtt av min fastlege. Stort sett er hun en OK fastlege, hun skriver mer enn gjerne ut sykemeldinger og henviser hit og dit, men virker som det av og til kommer an på dagsformen hennes om det blir en god opplevelse eller ikke. Føler ofte det ligger mistro og arroganse i bunnen av det hun sier og gjør.

Veldig fornøyd

Lege: Hjørdis Kværness Skrevet

imøtekommende, blir alltid tatt seriøst og videresendt når nødvendig. Beste legen jeg har hatt.

Noen ganger umulig å komme gjennom på telefon.

Dyktig og grundig

Lege: Imama Hamza Skrevet

Jeg byttet til henne for meg og mine tre barn og er superfornøyd. Svært god oppfølging av prøver og vi får som regel time på dagen når ungene er syke. Engasjert i pasientene sine for at vi skal ha det bra på alle måter.

Streng og merkelig

Lege: Imama Hamza Skrevet

Misfornøyd. Ser ikke på pasienten, men på klokka. Lytter ikke til pasienten, da pasientforklaringer av sin egen helsetilstand blir mistenkliggjort. Rask og fast bestemt med å hoppe til konklusjoner - ofte ikke fyldige.
En rekke vesentelige skrivefeil i legebrev hun sender ut.

Hatt henne som fastlege i en årrekke, men ble nødt til å bytte.

Hel ved

Lege: Truls Suul Andersskog Skrevet

Han er hel ved, gir deg gode råd og henviser deg videre dersom du trenger det.

Han gjør det en lege skal gjøre, hjelpe deg videre for å løse dine problemer. Ikke noe knussel.