Grorud Legesenter

Ammerudveien 37 0958 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Grorud Legesenter

Ubrukelig

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Han hører ikke på meg som pasient. Bestemmer over hodet på en, og vil ikke høre hva en har å si. Kommer med ubehagelige kommentarer, og jeg som pasient har ikke noe å stille opp med. Synd det tar tid å få ny fastlege--for her er det bare å bytte....

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Imama Hamza Skrevet

Føler meg godt tatt vare på. Føler at hun ser og Forstår meg. Noen ganger kan hun være for rask og føle at hun rusher gjennom timen. Men ellers er hun svært dyktig👍🏼

Dyktig lege

Lege: Kamer Jameel Skrevet

Meget flink og dyktig. Tar seg god tid til å lytte og virker genuin. Veldig fornøyd å ha han som fastlege!

Tillitsfull og behjelpelig!

Lege: Imama Hamza Skrevet

Verdens beste lege!
Det var dumt gjort av neg å bytte henne med en annen.
Står i kø for å komme tilbake til henne igjen !
Absolutt trygg og dyktig lege. Man får lettelse etter samtale med henne.
Anbefaler Absolutt!

Uprofesjonell

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Ekstremt uprofesjonell og uhyggelig type. Her føler du deg verken hørt eller ivaretatt. Kom inn her, og snakket om mine symptomer hvor han presterte å gå ut av rommet midt i min forklaring, og fikk ikke muligheten til å fortsette den samtalen skikkelig igjen. Videre var det aldri noe klar kommunikasjon, og virket også som svært uinteressert og irritert/sur under hele konsultasjon. Måtte også ha en undersøkelse hvor jeg ikke hadde noe område til å kle av meg i fred, noe å dekke seg med, og en uhyggelig kommentar jeg ble mildt sagt litt sjokkert over. Her var det aldri kommunisert tydelig hva som ble gjort steg for steg til sammenligning med tidligere trygge opplevelser hos andre leger. Fikk noe til å tørke meg med, og det var litt tørkerull... Denne konsultasjonen fikk meg til å aldri ville gå tilbake noensinne igjen.