Stein Vidar Haudemann-Andersen

Autorisasjon (1982)

0 av 2000

Stein Vidar Haudemann-Andersen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stein Vidar Haudemann-Andersen

Trygg, solid, lytter faglig stekt

Jeg har hatt Stein Haudemann Andersen som fastlege i en serie med år. Han finner tak i det lurer på. Rask med med sikre innleggelse når nødvendig. Stoler tvert på ham. Aldri notert feil diagnose, medisinering e.l.

Horribel.

Skulle ha hjelp med akutt sykdom, min fastlege var ikke til stede så jeg måtte bruke Andersen. Endte opp med å dra hjem uten hjelp siden jeg ventet i to timer mens gud vet hvor mange drop in pasienter fikk komme inn til Hr.Andersen før meg.
Følte meg behandlet som en annenrangs borger.

10/10

Fastlege i ypperste klasse, alltid tilgjengelig, kunnskapsrik, kompetent, morsom, fleksibel, tillitsvekkende.

Empatisk, snill, flink og tar seg tid!

Jeg er blitt veldig glad i dr.Andersen. Fra første møte har han vært hyggelig, grundig, vennlig, og tar seg alltid tid til å høre på deg. Han er interessert i hvordan du har det, spør spørmål man kanksje ikke forventer at en fastlege skal ta seg tid til å spør om. Og det settes så utrolig stor pris på!
Også et stort pluss er at det alltid er enkelt og greit å få seg en time. ANBEFALES! Jeg er lei meg over at jeg skal flytte ut av Oslo, så jeg ikke kan ha Stein som fastlege lenger.

Meget dyktig lege

Har hatt Andersen som lege i over ett år nå. Utrolig dyktig, trygg og erfaren lege. Bruker ikke tid på tullprat men tar meg på alvor og henviser til de rette spesialistene. Meget fornøyd med han.