Bentsebro legesenter

Sandakerveien 78 0484 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bentsebro legesenter

Kunnskapsrik, vennlig og vittig

Lege: Dario Besirevic Skrevet

Denne legen ser mennesket bak pasienten. Føler at man blir hørt og sett skikkelig. Veldig imøtekommende, hyggelig og behjelpelig.

Empatisk, vittig og kunnskapsrik!

Lege: Dario Besirevic Skrevet

En utrolig kunnskapsrik og forståelsesfull lege, med vittige kommentarer! Bistår med henvisning og behandling av både somatiske og kognitive utfordringer med forståelse og respekt. Dario er en motivert lege som fremstår oppdatert og fokusert på pasientens beste. Han har en trygg utstråling og skaper seg et helhetsbilde av pasientens tilstand med svært gode kommunikasjonsferdigheter og intuisjon. Ingen tidligere fastlege-erfaringer kan måle seg.

[Navn fjernet av moderator]

Super hyggelig og profesjonell lege

Lege: Dario Besirevic Skrevet

Veldig profesjonell lege, behagelig å snakke med og framstår å forstå seg på det psykiske…og ikke minst masse humor :)

Kan ikke anbefales

Lege: Luqman Tasadduq Chaudhari Skrevet

Luqman Chaudhari fremstår som både uinteressert og arrogant. Irettesatte meg på en ubehagelig måte for å bruke feil ord og viste manglende tillit til at jeg har kompetanse om egen sykdom. Han er ung og har mye å lære om kommunikasjon om han skal bli en god fastlege - det blir ikke med meg som pasient. Har ellers vært veldig fornøyd med Bentsebro legesenter så dette er veldig synd.

Elendig

Lege: Stein Vidar Haudemann-Andersen Skrevet

Verste fastlegen jeg har møtt. Ikke interessert i å høre på meg og avfeide meg, endte opp med å reise hjem uten behandling eller henvisning. Styr unna.