Stein Vidar Haudemann-Andersen

Bentsebro legesenter

1982

0 av 2000

1 person

Bentsebro legesenter Telefonnummer23 18 31 0023 18 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandakerveien 78 0484 Oslo
Stein Vidar Haudemann-Andersen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stein Vidar Haudemann-Andersen

Stryk i lege-pasient kommunikasjon

Denne legen er svært dårlig på pasientkommunikasjon. Ser ikke på pasienten, men inn i PCen. Spør lite og svarer ofte med ènstavelses ord på spørsmål. Virker lite faglig kompetent, og prøver å skule dette ved hjelp av skuldertrekk, mangel på blikk kontakt og en kald og avvisende holdning. Anbefales ikke!

Skremmende opplevelse

Dette er en lege med totalt mangel på empati. Med det mener jeg, han har ikke evnen til verken å lytte eller føre en samtale. Liker å sitte med ansiktet mot dataskjermen, eller i bordet.
Ser ikke på pasienten.
Han trekker på skuldrene av og til. Som svar.
Dette er en type lege jeg håper det er få av i dette landet.

Veldig dyktig

Andersen er en meget dyktig og hyggelig lege. Han har alltid tid til sine pasienter. Anbefales på det sterkeste.

Rett på sak

Veldig dyktig og kunnskapsrik lege. Rett på sak og ikke noe tull. Lytter til det du sier og gir gode råd og riktige vurderinger. Beste legen jeg har hatt.

Dyktig lege

Har hatt Andersen som lege i noen år nå og er kjempefornøyd. Han er nøye, grundig og følger opp! Jeg har stoffskifteproblemer som jeg har fått under kontroll. Har vært hos han med både psykiske og fysiske problemer og han har vært en kjempestøtte. Har også gått til han mens jeg er gravid (som ikke har vært det letteste svangerskapet) og ble meget godt ivaretatt! Videresendte til ul og spesialister hvis han var i tvil. Han er ikke en som "duller" med deg, men han tar seg god tid og er nøyaktig. Er også meget tilgjengelig og det er lett å få time hos han.