Stein Vidar Haudemann-Andersen

Autorisasjon (1982)

8 av 2000

Stein Vidar Haudemann-Andersen er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stein Vidar Haudemann-Andersen

Erfaren og full av kunnskap

Lett å komme i kontakt med. Virker svært oppdatert på nye metoder og behandlinger. Våken på endringer i tilstand. Har henvist meg til spesialister som berømmer ham og sier han er dyktig.

Empatisk, snill, flink og tar seg tid!

Jeg er blitt veldig glad i dr.Andersen. Fra første møte har han vært hyggelig, grundig, vennlig, og tar seg alltid tid til å høre på deg. Han er interessert i hvordan du har det, spør spørmål man kanksje ikke forventer at en fastlege skal ta seg tid til å spør om. Og det settes så utrolig stor pris på!
Også et stort pluss er at det alltid er enkelt og greit å få seg en time. ANBEFALES! Jeg er lei meg over at jeg skal flytte ut av Oslo, så jeg ikke kan ha Stein som fastlege lenger.

Meget dyktig lege

Har hatt Andersen som lege i over ett år nå. Utrolig dyktig, trygg og erfaren lege. Bruker ikke tid på tullprat men tar meg på alvor og henviser til de rette spesialistene. Meget fornøyd med han.

Løsningsorientert og behjelpelig

Har hatt Stein som fastlege i ca. 6 måneder. Han løser alle problemer som skal løses og slenger ikke bare rundt med resepter der det ikke trengs. Svært dyktig lege, anbefales!

Enkelt og greit

Haudemann har vært min fastlege i flere år. Han er enkel men dyktig og gir gode råd. For noen år tilbake gikk jeg gjennom en krise i livet, Haudemann tok meg på alvor og sørget for å bedre min allmenntilstand ved å henvise meg til rette spesialister.
Han er lett å prate med, og selvom han er en mann av få ord har han mange års erfaring og er en flink lege.

Anbefales deg som liker det raskt og enkelt. Han er imøtekommende og hyggelig. Eneste minus er at han ofte har lang ventetid.