Stein Vidar Haudemann-Andersen

Bentsebro legesenter Mann, 61 år

Autorisert1982
Ledige plasser 57 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Bentsebro legesenter

Sandakerveien 78 0484 Oslo
Stein Vidar Haudemann-Andersen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stein Vidar Haudemann-Andersen

Dyktig lege

Har hatt Andersen som lege i noen år nå og er kjempefornøyd. Han er nøye, grundig og følger opp! Jeg har stoffskifteproblemer som jeg har fått under kontroll. Har vært hos han med både psykiske og fysiske problemer og han har vært en kjempestøtte. Har også gått til han mens jeg er gravid (som ikke har vært det letteste svangerskapet) og ble meget godt ivaretatt! Videresendte til ul og spesialister hvis han var i tvil. Han er ikke en som "duller" med deg, men han tar seg god tid og er nøyaktig. Er også meget tilgjengelig og det er lett å få time hos han.

Dyktig lege

Jeg har brukt Haudemann-Andersen i mer enn 25 år. Han er svært dyktig til å stille diagnoser, han er grundig i oppfølging og han er presis i råd og forklaringer.
Jeg trengte en ekspertuttalelse om min helsetilstand for noen år siden, og la fram legejournalen for en professor. Han hadde en kommentar til legen: "Dette er en svært dyktig lege, hold deg til ham".
Om du er ute etter en lege å koseprate med er neppe Haudemann-Andersen førstevalget. Men om du setter pris på erfaring og presise meldinger og råd, kan jeg absolutt anbefale ham.
Også øvrig familie har brukt ham lenge, og de har samme erfaring - han er svært dyktig til å stille diagnoser og han er flink til å følge opp det som bør følges opp.

ikke så personlig

Byttet til Andersen for et år siden, bytter nok snart igjen.
Flink til å skrive p ådatamaskinen og gjøre enkle helsesjekker. Når det kommer til andre kroniske sykdommer er det ingen hjemme...

Meget ubehagelig lege.

Jeg var uheldig og fikk hode lus og var veldig plaget med det, men visste ikke hva det kunne være så jeg gikk til legen med problemet. Jeg ble veldig respektløst behandlet av legen og han mente det måtte være noe psykiatrisk og ba meg ta psykiatri medisiner. Senere fant jeg ut at det var lus og brukte en luse sjampoo 2 ganger og da ble jeg kvitt problemet. Utrolig men sant.

Ikke veldig imponert

Fikk gjort det jeg skulle og han var veldig flink til å forklare ting. Men privat telefonsamtale på ti minutter kunne han tatt når jeg ikke satt inne. For det passer ikke helt.