Stein Vidar Haudemann-Andersen

Bentsebro legesenter

1982

0 av 2000

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Stein Vidar Haudemann-Andersen er en av 535 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stein Vidar Haudemann-Andersen

Meget dyktig lege

Har hatt Andersen som lege i over ett år nå. Utrolig dyktig, trygg og erfaren lege. Bruker ikke tid på tullprat men tar meg på alvor og henviser til de rette spesialistene. Meget fornøyd med han.

Løsningsorientert og behjelpelig

Har hatt Stein som fastlege i ca. 6 måneder. Han løser alle problemer som skal løses og slenger ikke bare rundt med resepter der det ikke trengs. Svært dyktig lege, anbefales!

Enkelt og greit

Haudemann har vært min fastlege i flere år. Han er enkel men dyktig og gir gode råd. For noen år tilbake gikk jeg gjennom en krise i livet, Haudemann tok meg på alvor og sørget for å bedre min allmenntilstand ved å henvise meg til rette spesialister.
Han er lett å prate med, og selvom han er en mann av få ord har han mange års erfaring og er en flink lege.

Anbefales deg som liker det raskt og enkelt. Han er imøtekommende og hyggelig. Eneste minus er at han ofte har lang ventetid.

Beste legen i Oslo

Aldri hatt en lege som følger opp bedre, tar seg alltid god tid, og tar heller en test for mye enn for lite.

Stryk i lege-pasient kommunikasjon

Denne legen er svært dårlig på pasientkommunikasjon. Ser ikke på pasienten, men inn i PCen. Spør lite og svarer ofte med ènstavelses ord på spørsmål. Virker lite faglig kompetent, og prøver å skule dette ved hjelp av skuldertrekk, mangel på blikk kontakt og en kald og avvisende holdning. Anbefales ikke!