Kari-Anne Haug

Autorisasjon (1992)

Kari-Anne Haug er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari-Anne Haug

Håpløs lege

Hadde Kari Anne som fastlege et par år og det holdt. Hun var grei i begynnelsen, men etterhvert virket det som hun ikke brydde seg om meg som pasient og kunne ikke få meg fort nok ut av kontoret igjen.
Var alltid forsinket og da var det ved flere anledninger jeg fikk 5-10 min til rådighet.
Valget om å bytte var ikke vanskelig, nå har jeg verdens beste fastlege.

OK lege

Jeg har vært hos K-A Haug ved tre anledninger og føler jeg har fått den hjelpen jeg trenger. Jeg har fått henvisninger når jeg trengte det. Ved en anledning virket hun litt "borte", men jeg tar det på "dårlig dag"-kontoen. Hun har hørt på mine vurderinger når jeg har foreslått løsninger eller mulige diagnoser etter informasjon jeg har funnet på internett. Alt i alt er jeg fornøyd og kommer til å bruke Haug videre.

Det eneste jeg er misfornøyd med på Bogerud legesenter er at det tar veldig lang tid å komme igjennom på telefonen for å få bestilt time.

Veldig flink lege

Jeg har brukt Bogerud legesenter og Kari-Anne Haug i over 10 år. Senteret har veldig hyggelige legesekretærer og det er fint å få tatt blodprøver der, istedet for å bli sendt til Furst. Det er nesten aldri ventetid hos Kari-Anne. Når jeg er hos henne føler jeg at hun tar seg god tid til samtale. Hun er både morsom og uhøytidelig, samtidig som hun tar meg på alvor. Hun har henvist meg videre når det har vært behov for det.

Grei der og da, men du må følge opp selv når du hr noe langvarig

Jeg synes hun har vært grei når jeg har vært der, og hun henviser videre når det er noe. Men hun følger dårlig opp når henvisningen er sendt, du må selv purre på og følge opp, ellers blir du glemt. Du må stå på selv hvis du har noe langvarig som må følges opp over tid.

Ble ikke trodd

Var hos denne legen da jeg gikk på ungdomsskolen, slet med angst og turte ikke gå på skolen på flere måneder.
Fikk beskjed at jeg måtte skjerpe meg fordi det er skoleplikt.
Ingen medfølelse eller forståelse. Fikk heller ingen råd eller forslag til hjelp.
Fikk beskjed at det heller ikke var vits å søke meg inn for å få psykolog, for det ville jeg visstnok ikke få uansett.