Kari-Anne Haug

Autorisasjon (1992)

Kari-Anne Haug er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari-Anne Haug

En bra lege

Lege Haug er en bra lege. Veldig fornøyd å ha så fin smart fastlege. Anbefaler. Hun er åpent, positiv, erfarne.

Blir ikke tatt på alvor

Har hatt Kari-Anne som fastlege i nesten tre år, og er glad for at jeg nå skal flytte så langt at jeg "må" bytte fastlege. Hadde i det lengste håpet at det ville gå seg til med tid, men har snakket om dårlig rygg hver gang jeg har vært der, uten at hun vil gjøre noe med det. Hun sier at hun ikke vil sende meg til mr, røntgen, fysio, kiropraktor eller annen utredning eller behandling, jeg må bare trene mer.

Det toppet seg i dag da jeg egentlig hadde time til en annen ting, men sa at hun måtte gjøre noe med ryggen, for nå klarer jeg ikke engang å ta på meg sokker. Det hadde hun ikke tid til, var det kontante svaret, jeg fikk begynne på helsestudio, hun var 110% sikker på at det ville gjøre susen...for et menneske som ikke engang kan ta på seg sokker selv pga. smerter. Jeg måtte holde ut i tre måneder med svært grunnleggende trening, sa hun... når jeg har en liten baby som jeg pdd ikke kan løfte og skifte på har jeg ikke tid til det. Og ingen råd om hvordan jeg skal trene, det må jeg finne ut selv.

Grei nok på rett frem-problemer, men dårlig på oppfølging og kompliserte og langvarige problemer. Har flere ganger nevnt problemer som ikke har blitt bedre siden sist, men blir avvist med "det går seg nok til". Føler i det hele tatt at hun tar ikke tar meg på alvor og ikke tar seg tid til å utrede skikkelig. Synes aldri jeg har fått prata meg ferdig før jeg blir sendt avgårde.

I tillegg er det håpløs lang telefonkø, og kort telefontid.

En kald skulder.

Jeg vil ikke anbefale Kari- Anne som lege.
Jeg fikk bare en kald skulder mot meg, da jeg gråt etter å ha mistet min søster og
mor med 2 års mellomrom. Jeg spurte om jeg kunne få rekvisisjon til en psykolog, men hun mente at jeg ikke var syk nok, og psykologene ville bare overse meg.
Da jeg igjen kom til henne neste gang, for å få en resept til noe annet ,spurte hun ikke meg hvordan det gikk med meg engang. Så jeg ble skikkelig skuffet.
Har nå byttet fastlege.

Lyttende, behjelpelig og jordnær

Jeg har hatt Kari-Anne som fastlege i et halvt år, og er veldig fornøyd. Hun har gjort det hun kan for å legge til rette for meg. Opplever å ha blitt tatt på alvor og blitt hørt.

Forståelsesfull,immøtekommende,Medmenneskelig

Fantastisk lege keg er veldig fornøyd med.Jeg tørr og være ærlig mot henne og fortelle henne om mine innerste tanker.Hun medisinerer meg bra.Hun har en enorm forståelse og lett og prate med.Jeg får den hjelpen jeg trenger når jeg ringer.Jeg kan ambefale henne på d sterkeste.