Kari-Anne Haug

Stallerudveien 97 0693 Oslo
Kari-Anne Haug er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari-Anne Haug

Tillitvekkende og dyktig

Jeg har kun gode erfaringer med denne legen. Og ingenting å utsette. Hun lytter og er saklig og dyktig. Jeg føler meg godt ivaretatt.

Viser liten interesse

Den dårligste legen jeg har hatt

Viser ingen interesse for pasienten. Eksempel: for ca 2 år siden ble jeg hentet i ambulanse hjemme etter å ha snakket med legevakten,
jeg klaget over brystsmerter. Legene på Ullevål sa jeg hadde hjerteinfarkt, har siden gått på medisiner for dette, når jeg etter en tid
går til Haug og klager over hovene føtter og legger, sier hun, det er sånt som skjer ? Ingen råd om videre tiltak eller behandling!
Kan vise til flere eksempler

Ble ikke tatt på allvor

Jeg har hatt denne legen til både meg og barnet mitt. Jeg ble veldig skuffet over å ikke bli tatt på allvor. Har gjentatte ganger fått høre at dette har vi ikke tid til nå, etter 5-10 min konsultasjon. Og samtlige timeavtaler var forsinket. Siste gangen jeg ville få en undersøkelse over noe som gjorde vondt og jeg ble bekymret over, sendte hon meg hjem uten å ha ens sett på meg. Fikk vite at det kunde "ikke være noe farlig" av en av assistentene som hadde snakket med Haug mens jeg ventet. Jeg ble sjokkert at det er lov å behandle folk sånn. Byttet lege!

En bra lege

Lege Haug er en bra lege. Veldig fornøyd å ha så fin smart fastlege. Anbefaler. Hun er åpent, positiv, erfarne.

Blir ikke tatt på alvor

Har hatt Kari-Anne som fastlege i nesten tre år, og er glad for at jeg nå skal flytte så langt at jeg "må" bytte fastlege. Hadde i det lengste håpet at det ville gå seg til med tid, men har snakket om dårlig rygg hver gang jeg har vært der, uten at hun vil gjøre noe med det. Hun sier at hun ikke vil sende meg til mr, røntgen, fysio, kiropraktor eller annen utredning eller behandling, jeg må bare trene mer.

Det toppet seg i dag da jeg egentlig hadde time til en annen ting, men sa at hun måtte gjøre noe med ryggen, for nå klarer jeg ikke engang å ta på meg sokker. Det hadde hun ikke tid til, var det kontante svaret, jeg fikk begynne på helsestudio, hun var 110% sikker på at det ville gjøre susen...for et menneske som ikke engang kan ta på seg sokker selv pga. smerter. Jeg måtte holde ut i tre måneder med svært grunnleggende trening, sa hun... når jeg har en liten baby som jeg pdd ikke kan løfte og skifte på har jeg ikke tid til det. Og ingen råd om hvordan jeg skal trene, det må jeg finne ut selv.

Grei nok på rett frem-problemer, men dårlig på oppfølging og kompliserte og langvarige problemer. Har flere ganger nevnt problemer som ikke har blitt bedre siden sist, men blir avvist med "det går seg nok til". Føler i det hele tatt at hun tar ikke tar meg på alvor og ikke tar seg tid til å utrede skikkelig. Synes aldri jeg har fått prata meg ferdig før jeg blir sendt avgårde.

I tillegg er det håpløs lang telefonkø, og kort telefontid.