Margit Haukås

Autorisasjon (1991)

Margit Haukås er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Margit Haukås

Hyggelig og dyktig lege.

Hun vet hva hu driver med og er flink til å lytte og se pasienten. Bra med timebestilling på nettsiden deres og telefonhenvendelse, og vikarer som kan ta over hvis legen er syk eller på ferie ved akuttsituasjoner. Savner på toppen av det hele at hun kan ta litt ekstra initiativ til å fortelle mer informasjon til pasienten om generell tilstand og helsesjekk. Hun venter til du blir ferdig med å snakke og nikker bekreftende til deg, men skulle ønske hun kunne pratet litt mer, så legetimen går ofte fort unna, så da gjelder det å forberede med notater i hånda og si alt du vil si til legen før du glemmer småting som du ønsker du ville ha sagt når du går ut av døra. Ellers veldig fornøyd med tilgjengeligheten og beste legen jeg har hatt hittil.

Den beste lege i Norge!

Vennlige, hjelpsomme og svært kunnskapsrik. Hun er veldig observant og forståelse. Hun er alltid tilgjengelig, og ventetider er korte.

Behagelig og flink!

Meget sympatisk og behagelig lege. Viser stor forståelse overfor en hver problemstilling, og gir god oppfølging. Føler meg veldig trygg i hennes hender.

Veldig fornøyd

Jeg har hatt Margit Haukås som fastlege i over ti år og er veldig fornøyd. Hun er dyktig, lytter, er empatisk og samtidig tydelig på medisinske råd. Som gravid føler jeg at jeg fikk veldig god oppfølging, nesten slik at jordmor var unødvendig. Dette er en lege jeg stoler på og som jeg absolutt har anbefalt til flere. Skal også nevnes at jeg har vært hos hennes kollegaer noen ganger også og også der har jeg utelukkende positive ting å si, så fagerborglegene er et sted hvor man blir tatt på alvor og tatt vare på.

Fornøyd pasient

Tillitsvekkende dame.Jeg går ikke ofte til lege,men hun har tatt meg på alvor og lyttet når jeg har trengt det. Hvis jeg må nevne en negativ ting, kunne jeg ønsket meg en litt mer uformell og spøkefull tone. Alt i alt betyr det lite siden hun er dyktig,fokusert og interessert i sine pasienter. Jeg er veldig fornøyd med å ha Haukås som min fastlege.