Margit Haukås

Autorisasjon (1991)

Margit Haukås er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Margit Haukås

Den beste legen jeg har hatt

Kjempebra lege, som tar seg tid og som virkelig bryr seg. Fikk mye bedre oppfølging hos henne enn hos jordmor da jeg gikk gravid. Er også enkelt å få tak i henne og å få time.

den beste legen jeg har hatt

moren min byttet lege for meg da jeg kom i puberteten og begynte og få pupper da jeg syns dette var veldig flaut og plaget meg mye fordi jeg hadde manlig lege, har ikke angret. hun er flink og rett på sak og forklarer ting enkelt.

en god lege

Veldig dyktig og flink etter min menning. De 2 gangene jeg hadde store problemer med helse ba jeg spesifikt om å få time hos henne. Hun satt riktig diagnose og anbefalte riktig behandling (som det visste seg i ettertid)

Trevlig och duktig

Först måste sägas att Fagerborglegerna är ett väldigt bra läkarkontor! Har aldrig upplevt att jag inte fått tid på dagen! Inga långa väntetider heller, har väntat max 15 min här.

Margit är väldigt duktig och förtroendeingivande, ett besök tar aldrig särskillt lång tid eftersom hon alltid har ett svar snabbt och förklarar ting väldigt enkelt och bra. Är alltid glad och trevlig!

Veldig fornøyd!

Anbefales på det varmeste! Byttet til henne da jeg ble gravid og skjønte fort at jeg var heldig som fikk henne som fastlege. Klok, saklig, hjertelig og den beste legen man kan ønske seg! Det er også ganske enkelt å få time på dagen hos henne og Fagerborglegene.