Kathleen Susan Henriksen

Autorisasjon (2008)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Kathleen Susan Henriksen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kathleen Susan Henriksen

Trygg og kunnskapsrik

Den beste legen jeg har hatt. Utrolig dyktig og effektiv, men samtidig veldig omsorgsfull. Veldig trygg og fin lege å snakke med, og en som virkelig bryr seg.

Anbefales virkelig!

Extremely competent, caring, and trusting doctor

Kathleen is the most skilled doctor I have ever seen. On top of that, she trusts what a patient has to say and listens carefully. She is funny and brash, and will tell it how it is. I appreciate that she gives her patients all the information and doesn't "dumb-down" the information more than is necessary. Highly recommend her!

Beste legen jeg har hatt

Definitivt den beste fastlegen jeg har hatt. Er student og har slitt fysisk og psykisk, og føler meg veldig sett og tatt på alvor. Utrolig kompetent, dyktig og effektiv, men samtidig mye omsorg og forståelse. Veldig trygg og fin lege å snakke med, og en som virkelig bryr seg.

Dyktig fastlege

Kathleen er over gjennomsnittet dyktig som fastlege. Hun har god kunnskap, ikke bare om det medisinske, men også om hvordan å møte pasienter på en god måte.

Skulle gjerne beholdt henne som fastlege livet ut.

Omsorgsfull lege som tar deg på alvor

Omsorgsfull lege som alltid har tatt det jeg kom dit for på alvor. Hjelpsom og spiller på ditt lag i møte med byråkrati o.l. Henviser heller til spesialist en gang for mye enn en for lite. Noe eksentrisk. Alt i alt veldig fornøyd med å ha Kathleen som fastlege.