Kathleen Susan Henriksen

SiO Helse

Autorisasjon (2008)

SiO Helse Telefonnummer22 85 31 6022 85 31 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Kathleen Susan Henriksen er en av 569 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kathleen Susan Henriksen

Not a particularly pleasant encounter

Had a few video chats with her. She is VERY abrupt, always in a rush, the type of person that makes you sweat while talking to her. Not a great quality for a doctor. I never felt like she wanted to hear me out or cares about my problems. During one of the video sessions which are 15 mins per patient, I wanted to ask another question but she said the next patient was up. We were not even 8 mins in the appointment.

She is an ok GP, sent me to do a blood work and then rerouted to a specialist. I still have a few more issues I want to address, but talking to her is too much of a stress as it is.

Hørte ikke på meg

Jeg hadde en time med Kathleen over mobilen. Ho virker grundig, og er kjapp med å ordne tester på hva som kan være galt. Men jeg føler ikke at ho hørte på hva jeg sa og ho ga meg prøver som virkelig ikke var passende for det jeg prøvde å fortelle. Denne opplevelsen var veldig ubehagelig og jeg tror det er lenge til jeg tør å gå til en lege igjen.

Tar deg på alvor

Hun er ikke redd for å sjekke og sende deg til spesialister. Kathleen tar deg alltid på alvor og sier ikke "det går sikkert over, kom tilbake om det ikke blir bedre".

Hjelpsom, dyktig og omsorgsfull

Jeg har hatt Kathlenn som fastlege i 10 år og jeg er svært fornøyd med henne. Hun er hjelpsom, dyktig og omsorgsfull. Takker deg Kathlenn :)

Flink, hjelpsom og direkte

Ei som bar ben i nesen og sier det som det er. Flink faglig og hjelpsom. Var til god hjelp når jeg ble syk i under studiet. Hadde ikke klart meg å fullføre uten hennes hjelp! Anbefales hvis du ønsker en direkte lege