Kathleen Susan Henriksen

SiO Helse

Autorisasjon (2008)

Ingen på venteliste

SiO Helse Telefonnummer22 85 31 6022 85 31 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Kathleen Susan Henriksen er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kathleen Susan Henriksen

Ikke-forberedt

Under hver samtale klager hun på lite tid. En av de siste gangene, ba hun meg booke dobbelttime neste gang for oppfølging. Dette gjorde jeg. Jeg blir sittende, og vente i over 40 minutter!!

Når jeg omsider kommer inn, vet hun ikke hva det gjelder. Hun tar seg tid til å lese journalen, og ikke mer enn 10-12 min så er jeg ute av kontoret.

Blir bedt om å ta en prøve og booke time igjen for å se på resultatet (om det er ja, eller nei). Får time to uker etterpå, venter igjen i 35-40 min!

Denne gangen har hun ikke prøvesvar fra testen min, ber resepsjonen om å hente den. Jeg fisker ut min kopi og viser det. Jeg får et brev for å vise til en spesialist jeg skal finne selv, og får beskjed om å gi prøven min i resepsjon slik at hun kan få en kopi av den (de har ikke tatt vare på prøvesvaret mitt)

Kunnskapsrik og direkte

Direkte, og kunnskapsrik. Vil gjøre det som trengs for at du skal føle deg trygg, men samtidig direkte og realistisk. Takler du ikke ærlighet og rask form for kommunikasjon burde du kanskje se en annen plass. Her går det raskt i svingene, så om du er ute etter en samtalepartner så går du til rådgiver/ psykolog.

Anbefales på det sterkeste. Skulle ønske jeg kunne beholde hun etter studiene.

En lege som dobbeltsjekker

Kathleen er rask og direkte, men det gjør henne ikke mindre nøyaktig. Hun sjekker heller en gang for mye, og jeg føler meg alltid trygg på at jeg har fått hjelp når jeg er hos henne. Hun er opptatt av å løse problemet mitt, og vil heller sjekke alle muligheter enn at det drar ut og en må komme tilbake gang på gang. Jeg skulle ønske jeg kunne beholde henne som lege etter studiene.

Forvirrende og dårlig lytter

Legen foretok undersøkelser jeg ikke hadde behov for eller ønsket. Hun undersøkte ikke det jeg kom for, fordi hun ikke lyttet til problemstillingen min. Reiste hjem usikker og forvirret. Følte meg dum som i det hele tatt hadde kommet.

Verdens beste uten like

Jeg har hatt Kathleen som fastlege i flere år. Hun tar deg 110% seriøst medisinsk sett og er i tillegg både omsorgsfull og har humor. Tar seg tid til å følge en opp langt ut over det som er vanlig oppsett for en fastlege. For evig takknemlig for å finne henne!