Kathleen Susan Henriksen

Allmennlegespesialist og fastlege

Autorisasjon (2008)

Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Ingen på venteliste

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Kathleen Susan Henriksen er en av 604 fastleger i Oslo

Om vurderingene

Siste vurderinger av Kathleen Susan Henriksen

Dårlig opplevelse

Nedlatende, kan virke arrogant. Tok seg ikke tid til å svare på spørsmål jeg hadde og jeg opplevde at hun presset meg til å slutte på studiet, selv etter jeg sa nei flere ganger. Begynte å snakke om hvor heldig jeg er som får studere gratis og at jeg bare tar opp plassen til noen andre, som er mer kapable til å takle studiene enn meg. Dro derfra med en veldig dårlig følelse.

God fastlege, trygg og kunnskapsrik

Har hatt Kathleen som fatstlege lenge og er veldig fornøyd med henne. Hun er rett på sak type og følger alltid opp og er flink til å tilegne seg kunnskap når hun møter på noe nytt.
Hadde jeg ikke flyttet så ville jeg beholdt henne som fastlege.
Føler meg alltid godt bevart og i trygge hender når jeg har vært der og hun tar deg seriøst.

Effektiv og tar deg på alvor!

Kathleen tar deg virkelig på alvor fra første stund! Hun er dyktig, direkte og tillitsvekkende. Hun tror deg på det du sier, og tar deg oppriktig på alvor. Henviser deg til flinke spesialister på null komma niks!

SiO helse generelt har svært hyggelige og hjelpsomme ansatte, men det kan være litt lengre ventetid, ikke minst veldig lang telefonkø.

Lite empatisk

Har hatt Henriksen som fastlege via SiO. Hun virker alltid stresset og har en nedlatende måte å snakke på. Jeg var hos henne for blodprøver etter en utfordrende periode med spiseforstyrrelser. Fikk som tilbakemelding at blodprøvene garantert kom til å være normale fordi jeg ikke var særlig tynn. Legen gjorde meg ukomfortabel hele timen, og mesteparten av tiden gikk med til at hun poengterte at jeg ikke virket å ha store nok utfordringer for å ha diagnosen spiseforstyrret. Dette var første møtet, noe som medførte at jeg alltid har gruet meg til å ta kontakt med fastlege.

Arrogant, uengasjert, lite empatisk

Legen, som riktignok bare er vikar for min fastlege, oppleves som arrogant og uengasjert. Det tar en uke å få en time hos henne. Når jeg møter opp, får jeg beskjed om at jeg like gjerne kunne ha latt være. Hennes likegyldighet og manglende evne til å lytte til pasienten oppleves som et hån.

Vis flere...