Kathleen Susan Henriksen

Autorisasjon (2008)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Kathleen Susan Henriksen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kathleen Susan Henriksen

Effektiv og tar deg på alvor!

Kathleen tar deg virkelig på alvor fra første stund! Hun er dyktig, direkte og tillitsvekkende. Hun tror deg på det du sier, og tar deg oppriktig på alvor. Henviser deg til flinke spesialister på null komma niks!

SiO helse generelt har svært hyggelige og hjelpsomme ansatte, men det kan være litt lengre ventetid, ikke minst veldig lang telefonkø.

Lite empatisk

Har hatt Henriksen som fastlege via SiO. Hun virker alltid stresset og har en nedlatende måte å snakke på. Jeg var hos henne for blodprøver etter en utfordrende periode med spiseforstyrrelser. Fikk som tilbakemelding at blodprøvene garantert kom til å være normale fordi jeg ikke var særlig tynn. Legen gjorde meg ukomfortabel hele timen, og mesteparten av tiden gikk med til at hun poengterte at jeg ikke virket å ha store nok utfordringer for å ha diagnosen spiseforstyrret. Dette var første møtet, noe som medførte at jeg alltid har gruet meg til å ta kontakt med fastlege.

Arrogant, uengasjert, lite empatisk

Legen, som riktignok bare er vikar for min fastlege, oppleves som arrogant og uengasjert. Det tar en uke å få en time hos henne. Når jeg møter opp, får jeg beskjed om at jeg like gjerne kunne ha latt være. Hennes likegyldighet og manglende evne til å lytte til pasienten oppleves som et hån.

Uforberedt og uhøffelig.

Kan hende hun er ok hvis du er der for enklere saker, men med meg var hun ikke bare vanskelig å ha med å gjøre (I samarbeid med andre behandlere) men også presset meg til å slutte på studiene, når jeg til slutt (med andre behandlere) bestemte meg for å ta pause fra studier for helsen skyld, gjorde hun narr av meg.
Hun kommer med kjælenavn som gjorde meg ukomfortabel. Det kan hende andre ville likt henne hvis du ikke må til legen ofte. Svarer raskt på fornyelse av resepter da, det er det eneste postive jeg dessverre har å si.

Kunnskapsrik og handlekraftig

Aldri hatt en så effektiv og god fastlege før. Hun er nøye og virker som hun genuint bryr seg om at jeg skal få det bedre. Jeg gruer meg alltid til å dra til legen, men går alltid ut av kontoret hennes med en god og trygg følelse.