Kathleen Susan Henriksen

SiO Helse

Autorisasjon (2008)

Ingen på venteliste

SiO Helse Telefonnummer22 85 31 6022 85 31 ...
Problemveien 9 0314 Oslo
Kathleen Susan Henriksen er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kathleen Susan Henriksen

Hørte ikke på meg

Jeg hadde en time med Kathleen over mobilen. Ho virker grundig, og er kjapp med å ordne tester på hva som kan være galt. Men jeg føler ikke at ho hørte på hva jeg sa og ho ga meg prøver som virkelig ikke var passende for det jeg prøvde å fortelle. Denne opplevelsen var veldig ubehagelig og jeg tror det er lenge til jeg tør å gå til en lege igjen.

Tar deg på alvor

Hun er ikke redd for å sjekke og sende deg til spesialister. Kathleen tar deg alltid på alvor og sier ikke "det går sikkert over, kom tilbake om det ikke blir bedre".

Hjelpsom, dyktig og omsorgsfull

Jeg har hatt Kathlenn som fastlege i 10 år og jeg er svært fornøyd med henne. Hun er hjelpsom, dyktig og omsorgsfull. Takker deg Kathlenn :)

Flink, hjelpsom og direkte

Ei som bar ben i nesen og sier det som det er. Flink faglig og hjelpsom. Var til god hjelp når jeg ble syk i under studiet. Hadde ikke klart meg å fullføre uten hennes hjelp! Anbefales hvis du ønsker en direkte lege

Uempatisk og slurvete

Har ikke et godt inntrykk av denne legen, etter å ha vært hos henne flere ganger. Hun har veldig dårlig tid, og avbryter mye. Jeg opplever at hun ikke tar seg tid til å høre på pasienten, og derfor er det en utfordring å få den hjelpen jeg trenger.

Hun er veldig direkte, som i noen tilfeller er fint, men som i andre kan virke skremmende. I flere situasjoner har jeg opplevd henne som uempatisk. De gangene jeg har hatt time hos henne, har hun vært i dårlig humør.

Hun er ofte presis og i rute.