Sjur Olav Hesla

Autorisert1996

Sjur Olav Hesla er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sjur Olav Hesla

Til stede

Alltid tilgjengelig på telefon. Løser ting veldig raskt og effektivt. Har han ikke tid når du ringer. Så ringer han tilbake. Og som en annen nevner, han ringer gjerne utenfor sin egen arbeidstid, noe som sier hvor mye han bryr seg. All honnør til Dr. Sjur Hesla! :)

Bra, lett å få kontakt med på telefon, for time som passer meg og min arbeidsgiver. Kan til tider være lenge å vente noe

ingen ting å klage på

Hyggelig og lyttende

Hatt ham som fastlege i mange år og har vært veldig fornøyd. Han er flink til å lytte og komme deg i møte. Kunne vært flinkere til å spørre utover det jeg sier selv.

Utrolig dyktig og grundig

Jeg er veldig fornøyd med Sjur hesla, av alle leger jeg har vært hos i Oslo så tar han meg mest på alvor, er rolig og lyttende og er grundig i jobben sin. Han bryr seg om pasientene sine og ringer gjerne etter kontortid hvis han ikke har vært tilgjengelig tidligere på dagen! En snill og omsorgsfull allmennlege.

Anbefales som fastlege

Jeg var meget fornøyd med Hesla som fastlege; faglig dyktig, lett å prate med, løsningsorientert, sympatisk, fravær av stress, medmenneskelig etc. Ingenting ble kleint på hans kontor. Jeg følte meg trygg, respektert og individualisert, både for meg selv og mine barn. Flink med barn og faglig dyktig ifht barn. Måtte dessverre bytte da vi flyttet. Har anbefalt til familie og venner.