Sjur Olav Hesla

1996

Sjur Olav Hesla er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sjur Olav Hesla

Avvist

Har nettopp bygget fastlege til Rodeløkka. Kom på legekontoret i dag etter å ha bestilt time. Ble avvist fordi han skulle gå for dagen, selvom jeg kom til avtalt tid. Er det sjukeste jeg har opplevd. Anbefaler på det sterkeste å unngå legen. Er det drøyeste jeg har opplevd

Dyktig, engasjert og hyggelig.

Lege Hesla er grei å få tak i, og hvis han ikke har tid til å ta telefonen, ringer han opp igjen. Jeg opplever å bli tatt på alvor uansett hva. Hele familien bruker han, og han er en super lege.

Til stede

Alltid tilgjengelig på telefon. Løser ting veldig raskt og effektivt. Har han ikke tid når du ringer. Så ringer han tilbake. Og som en annen nevner, han ringer gjerne utenfor sin egen arbeidstid, noe som sier hvor mye han bryr seg. All honnør til Dr. Sjur Hesla! :)

Bra, lett å få kontakt med på telefon, for time som passer meg og min arbeidsgiver. Kan til tider være lenge å vente noe

ingen ting å klage på

Hyggelig og lyttende

Hatt ham som fastlege i mange år og har vært veldig fornøyd. Han er flink til å lytte og komme deg i møte. Kunne vært flinkere til å spørre utover det jeg sier selv.