Sjur Olav Hesla

Tlf: 24 13 13 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sjur Olav Hesla er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sjur Olav Hesla

Avvist

Har nettopp bygget fastlege til Rodeløkka. Kom på legekontoret i dag etter å ha bestilt time. Ble avvist fordi han skulle gå for dagen, selvom jeg kom til avtalt tid. Er det sjukeste jeg har opplevd. Anbefaler på det sterkeste å unngå legen. Er det drøyeste jeg har opplevd

Dyktig, engasjert og hyggelig.

Lege Hesla er grei å få tak i, og hvis han ikke har tid til å ta telefonen, ringer han opp igjen. Jeg opplever å bli tatt på alvor uansett hva. Hele familien bruker han, og han er en super lege.

Til stede

Alltid tilgjengelig på telefon. Løser ting veldig raskt og effektivt. Har han ikke tid når du ringer. Så ringer han tilbake. Og som en annen nevner, han ringer gjerne utenfor sin egen arbeidstid, noe som sier hvor mye han bryr seg. All honnør til Dr. Sjur Hesla! :)

Bra, lett å få kontakt med på telefon, for time som passer meg og min arbeidsgiver. Kan til tider være lenge å vente noe

ingen ting å klage på

Hyggelig og lyttende

Hatt ham som fastlege i mange år og har vært veldig fornøyd. Han er flink til å lytte og komme deg i møte. Kunne vært flinkere til å spørre utover det jeg sier selv.

Utrolig dyktig og grundig

Jeg er veldig fornøyd med Sjur hesla, av alle leger jeg har vært hos i Oslo så tar han meg mest på alvor, er rolig og lyttende og er grundig i jobben sin. Han bryr seg om pasientene sine og ringer gjerne etter kontortid hvis han ikke har vært tilgjengelig tidligere på dagen! En snill og omsorgsfull allmennlege.

Anbefales som fastlege

Jeg var meget fornøyd med Hesla som fastlege; faglig dyktig, lett å prate med, løsningsorientert, sympatisk, fravær av stress, medmenneskelig etc. Ingenting ble kleint på hans kontor. Jeg følte meg trygg, respektert og individualisert, både for meg selv og mine barn. Flink med barn og faglig dyktig ifht barn. Måtte dessverre bytte da vi flyttet. Har anbefalt til familie og venner.

Svært forståelsesfull lege

Påpasselig, stiller årvåkent spørsmål ut fra journaler også til dels langt tilbake i tiden. Godtar pasientens egne forslag med kritisk sans og absolutt fravær av bedrevitenhet.

Jeg kjenner meg ikke igjen i negativ kritikk av resepsjonen på klinikken. Jeg har aldri opplevd noe støtende eller ineffektivt der!

Meget flink lege

Hesla er en fastlege som gir pasientene god tid og lytter til de. Han viser stor forståelse og empati ovenfår pasienten. jeg er veldig glad for å ha han som fastlege.

Fantastisk god lege med en ikke fungerende resepsjon.

Sjur Hesla er en flink lege. Han virker faglig dyktig, han er flink til å henvise videre om det trengs. Han har også en evne til å få pasienten til å føle seg hørt.
Han er alt i alt en svært dyktig lege, men også et svært likbart og sympatisk menneske.

Resepsjonen på sinsenklinikken er derimot direkte forferdelig.
Her kan man bli utsatt for ganske mange verbale frekkheter fra personale.
Aldri i mitt liv har jeg opplevet en resepsjon som fungerer så ufattelig dårlig, med tanke på service, almindelig vennlighet og almen folkeskikk.

Doktor Sjur Olav Hesla

Doktor Hesla er en kjempe doktor flink til å lytte å følger opp ting.... Bare synd han jobber på sinsenklinikken for de som jobber i resepsjonen er helt tragiske. De er frekke sure og veldig dårlig service innstilte. Men all kredit til Doktor Hesla som holder ut med de.... :)

Flink lege

Utrolig fornøyd. Dyktig lege som var flink til å lytte, tok seg god tid, kom med mange gode spørsmål og avklaringer slik at han fikk ett best mulig bilde av situasjonen. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt. Sympatisk og tillitsvekkende.

Meget god lege

Jeg er meget godt fornøyd med Sjur som lege, han har alltid tatt meg på alvor og fulgt meg opp på en seriøs måte, men klinikken han jobber på har en resepsjonsbetjening som tydeligvis har som oppgave å skjerme legene og gjør ham derfor (for) lite tilgjengelig.
Vurderer å bytte fordi resepsjonen ikke fungerer.

Flott lege

Dr. Hesla er en meget dyktig lege, som tar seg tid og lytter.

Aldri hatt en bedre lege!

Jeg føler meg ivaretatt, lyttet til og trygg. Han er både morsom og hjelpsom og jeg tror ikke jeg kunne hatt en bedre lege som skal følge meg igjennom graviditeten min.

En god fastlege

Hadde Sjur da jeg bodde i Oslo, var der et par ganger.

Han tok seg tid til å lytte til det jeg sa, uten den forutinntattheten enkelte leger kan ha.

Anbefales.

Kunne ikke vært mer fornøyd!

Beste legen jeg noen gang har vært innom. Tar pasientene sine på alvor, og er empatisk og nøye. Han er meget dyktig, men sender umiddelbart videre til spesialist ved behov uten noe mikkmakk.

Hadde hele legestanden vært som Hesla, hadde HelseNorge vært et bedre sted:)

Dr. Hesla

Sympatisk fagmann som evner å finne gode løsninger.

Sympatisk og forståelsesfull lege

Jeg er meget fornøyd med å ha Sjur O. Hesla som fastlege. Han er rolig, tillitsfull og lytter til hva man har å si.