Olaf Hesle

Autorisasjon (1993)

Olaf Hesle er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Olaf Hesle

Ikke noe å skryte av

Jeg leste de gode omtalene her inne på denne siden, må innrømme at jeg kjenner ikke igjen dette i den legen jeg møtte. Den legen jeg møtte oppførte seg som at han var særdeles lite interessert i meg, og kjørte på uten å inkludere meg og mine ønsker. Min opplevelse av legen gjør at jeg ikke vil utsette meg selv for dette igjen.

Fantastisk lege

Skikkelig flink, og en god lytter. Han forklarer godt og du får følelse av omsorg. Bruker god tid på deg, noe som gjør at jeg ofte må vente litt, men det er helt klart vært det!

FANTASTISK

FOR EN OPPLEVELSE! Maken til forståelsesfull, hyggelig, respektfull og koselig lege.
Dette er en person som kommuniserer med DEG fremfor med PCen. Han tar seg god tid slik at du føler deg trygg.
Beste opplevelsen jeg noensinne har hatt med et legebesøk!

Håper han blir i jobben sin lenge. Anbefaler på det varmeste.

Hilsen ny pasient som aldri vil bytte fastlege.

Effektiv, sympatisk og profesjonell

Var innom med flere helseproblemer og legen klarte raskt å luke ut det viktigste i kjernen av disse uten å la meg prate for lenge. Jeg synes han var veldig proff og effektiv, og definitivt den beste fastlegen jeg har hatt. Samtidig følte jeg genuin empati rundt saken, noe som er viktig når man føler seg sliten av sykdom.

Veldig fint å kunne sjekke inn hos legen via app og be om påfyll av resepter o.l. også. Vil anbefale legekontoret Centrum Fastlegegruppe i sin helhet.

Meget fornøyd

jeg er veldig fornøyd med legen.
Blir tatt godt vare på og dialog med legen er meget bra. Har hatt han som lege i over 20 år.