Olaf Hesle

Tlf: 22 41 41 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Olaf Hesle er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Olaf Hesle

Meget fornøyd

jeg er veldig fornøyd med legen.
Blir tatt godt vare på og dialog med legen er meget bra. Har hatt han som lege i over 20 år.

Uten tvil den beste legen jeg har hatt !

Olaf er en meget flink og forståelsesfull lege !
Enkel å få tak i og svarer gjerne opp via sms eller pasientsky.

Er desverre alltid forsinket men dette har også noe med at han tar inn flere pasienter enn han burde å gjøre.
Kunne aldri tenkt meg å ha bytta lege !

Fantastisk fastlege

Det er ofte litt ventetid på kontoret. Når man først forstår grunnen til dette, er det i orden å forholde seg til. Nemlig at Dr. Hesle tar seg den tiden det trenger, før du er ferdig. Utrolig service ved at man kan konsultere ham på sms hvis man er i tvil. Og han vet hvem du er. Jeg er meget fornøyd, og hele familien går til ham!

dårlig lege!

Denne legen er alltid forsinket , tar tlf. i tid time og snakker lenge med andre pasienter om deres diagnoser mens du sitter å hører på og når samtalen er over ser han på klokka og kaster deg ut!
Maken til mer respektløs , uprofesjonell og dårlig lege finnes ikke
byttet så fort som mulig!

Veldig fornøyd

Opplever legen som imøtekommende, ambisiøs og dyktig. Ikke like imponert av de han henviser til, men her kan man jo heldigvis gjøre egne valg. Kan absolutt anbefales!

Tar seg tid

Legen tar seg alltid nok tid til pasienten, og henviser videre eller konsulterer med kollegaer ved behov.

Hyggelig og ryddig, men lytter eller ser ikke pasienten.

Hyggelig og positiv fastlege, som er på legekontoret hver torsdag. I tillegg noen timer mandag/tirsdag kveld etter avtale. Mye venting i venterommet. Ofte sen. Konsultasjonen må gå kjapt, og det han ikke rekker ta tak i må vente til neste time. Veldig flink på somatiske sykdommer, men virker ikke å skjønne psykiske plager. Legen styr konversasjonen, og gir pasienten veldig lite plass for å uttrykke seg. Ikke så god på å lytte. Flink på å sende henvisninger og skrive attester (men dette må gjøres under pågående konsultasjon).

Lytter ikke og vanskelig å få tak i

Jeg opplevde han som nedlatende. Han lytter ikke, tar seg av mesteparten av praten og du går derfra med en følelse av å være veldig veldig liten og rett og slett litt plagsom. Kanskje det er fordi jeg sa han i mot når han bekrev mitt problem fordi jeg ikke var helt enig i beskrivelsen? Han er vanskelig å få tak i siden han bare er der en dag i uka, og fordi han ikke lytter oppstår veldig lett misforståelser. Han skulle i mitt tilfelle samarbeide med en annen behandler og det ble bare rot.
Nå ser jeg meg i hvert fall om etter en annen fastlege.

Absolutt tilgjengelig og oppfølgende.

En lege som er lett tilgjengelig, og engasjert i pasientene sine.

Beste fastlegen jeg har hatt

Ingen over og ingen ved siden av. Jeg har vært kronisk syk i over 10 år og først nå opplever jeg å bli tatt på alvor, hørt og henvist til riktige instanser for utredning. Han sjekker heller en gang for mye og gjør grundig jobb. Jeg er veldig fornøyd med legen min!

Faglig dyktig, men streng og lite folkelig

Olaf Hesle fremstår som faglig dyktig og henviser til spesialist for å være på den sikre siden. Det er imidlertid liten plass til pasientens egen beskrivelse, da Hesle står for det meste av pratingen. Hans fremtoning er også streng og lite folkelig.

En meget flink og dyktig lege.

Han har tid til å lytte. Alt går greit. Er han i tvil sendes du til spesialist øyeblikkelig.
Hatt han som fastlege i mange år og fortsetter med det i mange år fremover, håper jeg. En av Oslos beste fastleger.

Den beste offentlige legen jeg hatt

Dr Hesle er den beste offentlige fastlegen jeg hatt så langt. Han har kun mottaging en dag i uka, men har ett tak på 500 pasienter, så han har ett veldig personlig og nært forhold til de pasienter han har. Nøyaktig, og prøver å gå til bunns med problemen. Henviser ofte videre. Noe stresset, men det går an å booke dobbelt time ved behov. Dessuten god kontakt med legen via hjemmeside, e-konsultasjon, og SMS/mobil. Hyggelig, positiv lege med mye energi og kunnskap!

Trygg, engasjert og kunnskapsrik

Olaf Hesle er imøtekommende og god til å lytte og forklare. Jeg føler meg respektert og møtt på en svært god måte. God oppfølging.

Veldig fornøyd

Snakk om en flott lege! Selv om det er litt venting for å komme inn, glemmer man det fort når det er din tur. Lytter alltid, god oppfølging og forståelse.

Nordre halvkules beste fastlege!

Dette er fastlegen alle burde ha rett til å ha. Jeg føler meg priviligert.

Endelig en lege jeg kan stole på

Føler meg utrolig heldig som har han som fastlege. Virkelig en som kan medisin og lytter til det du har og si. Han er også veldig presis og nøye. Føler meg trygg etter et besøk hos ham!