Ragnar Holthe

Autorisasjon (2003)

Ragnar Holthe er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ragnar Holthe

R. Holthe

Jeg har vært hans pasient i 14 år, en utrolig omsorgsfull, kunnskapsrik og forståelsesfull lege 10/10🤩

Beste legen

Jeg synes min fastlege er urolig flink og hører på deg. Lege kontoret i seg selv er så utrolig hyggelig. Og legene er vending hyggelige.
Han er den beste fastlegen jeg har vært borti! Anbefales på det beste!

Hyggelig og seriøs

Som alle andre fastleger har han masse pasienter og derfor ikke supergod tid. Han er hyggelig, seriøs, lyttende og opptatt av helsen din. Ikke super kunnskapsrik men allmennleger skal jo ikke være spesialister på alt. Han kan gi små hint om du kaster bort skattebetalerpenger om du er hypokonder og kommer ukentlig med småproblemer, og det syns jeg er bra.
Vanligvis ikke for lang kø (<30min) på venterommet.
Må typisk vente 4 dager for å få time (hvis man ikke kan komme når som helst på dagen)

Fantastisk lege

Dr. Holthe er en faglig dyktig lege. Føler meg trygg hos denne legen.Jeg har litt sammensatte problemer. Men Holthe tar alt på strak arm. Min beste lege noen sinne. Kan absolutt anbefales.

Super dyktig lege.

Ragnar Holthe er en super dyktig lege og en jeg absolutt vil anbefale til andre. Han tar deg på alvor, er effektiv å en god lytter. Føler meg alltid bedre når jeg går ut av kontoret hans. I tillegg er damene i resepsjonen super hyggelige.