Ragnar Holthe

Lilletorget Legekontor
Brugata 14 0186 Oslo
Ragnar Holthe er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ragnar Holthe

Dr. Holte i vel et halvår...

Det var nok. Kom heldigvis til en lege som tok meg å mine problemer på fult alvor.
Etter første time, var det sendt ut fire videre undersøkelser til spesialisthelsetjenesten. To av disse er nå avklart, mens de to siste er jeg enda ikke ferdig med, å vil følges opp i ett år til.
Så Dr. Holte, du har masse igjen til du når opp til din kollega.

Jeg stoler ikke på ham lengre.

Etter 3 ganger med uheldig svarmåte, og feil svar...velger jeg å bytte fastlege. Han har beklaget hver gang, men det hjelper jo ikke når det gjentar seg.

Flink lege

Han har vært min fast lege i 5 år. Jeg syns han er veldig flink lege. Og jeg har alltid vært fornøyd.

Solid, alltid lyttende...

Etter at min fastlege gjennom mange år, ved Lilletorget Legekontor gikk av med pensjon fikk jeg Ragnar Holthe som ny fastlege. Han er meget faglig dyktig, hører på pasienten, om nødvendig sender pasienten videre til spesialist. I tillegg en person med mye humor, noe som gjør at man nærmest gleder seg til et besøk. Han tilhører en ny generasjon leger, og er i særklasse på alle måter!

Følger ikke godt nok opp...

Litt skuffet over oppfølgingen til Ragnar, selv om han virker ganske empatisk og intressert i å hjelpe. Synes det er litt leit når jeg har fått han anbefalt som en god lege av en bekjent.