Ragnar Holthe

Lilletorget Legekontor

2003

Lilletorget Legekontor Telefonnummer22 17 81 0022 17 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Brugata 14 0186 Oslo
Ragnar Holthe er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ragnar Holthe

Kyndig, åpen og trygg lege

Ragnar er en dyktig lege. Han er flink til å se pasienten, har humor og får deg til å føle at du kan snakke med ham om det meste- veldig trygg og effektiv lege på et veldig koselig legekontor.

Hyggelig og kunnskapsrik lege

Dr Holthe er en hyggelig lege.Tar pasienten på alvor.Svarer på spørsmål pasienten har.En betryggende lege. Er så glad jeg har fått Dr. Holthe som min fastlege. Kan anbefales.

Kjempe fornøyd.

I løpet av årene har vi lært hverandre kjenne. Han forstår meg. Men vi må nok ha noe år til så er nok alt ordnet.

Dr. Holte i vel et halvår...

Det var nok. Kom heldigvis til en lege som tok meg å mine problemer på fult alvor.
Etter første time, var det sendt ut fire videre undersøkelser til spesialisthelsetjenesten. To av disse er nå avklart, mens de to siste er jeg enda ikke ferdig med, å vil følges opp i ett år til.
Så Dr. Holte, du har masse igjen til du når opp til din kollega.

Jeg stoler ikke på ham lengre.

Etter 3 ganger med uheldig svarmåte, og feil svar...velger jeg å bytte fastlege. Han har beklaget hver gang, men det hjelper jo ikke når det gjentar seg.