Ragnar Holthe

Tlf: 22 17 81 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ragnar Holthe er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ragnar Holthe

Kjempe fornøyd.

I løpet av årene har vi lært hverandre kjenne. Han forstår meg. Men vi må nok ha noe år til så er nok alt ordnet.

Dr. Holte i vel et halvår...

Det var nok. Kom heldigvis til en lege som tok meg å mine problemer på fult alvor.
Etter første time, var det sendt ut fire videre undersøkelser til spesialisthelsetjenesten. To av disse er nå avklart, mens de to siste er jeg enda ikke ferdig med, å vil følges opp i ett år til.
Så Dr. Holte, du har masse igjen til du når opp til din kollega.

Jeg stoler ikke på ham lengre.

Etter 3 ganger med uheldig svarmåte, og feil svar...velger jeg å bytte fastlege. Han har beklaget hver gang, men det hjelper jo ikke når det gjentar seg.

Flink lege

Han har vært min fast lege i 5 år. Jeg syns han er veldig flink lege. Og jeg har alltid vært fornøyd.

Solid, alltid lyttende...

Etter at min fastlege gjennom mange år, ved Lilletorget Legekontor gikk av med pensjon fikk jeg Ragnar Holthe som ny fastlege. Han er meget faglig dyktig, hører på pasienten, om nødvendig sender pasienten videre til spesialist. I tillegg en person med mye humor, noe som gjør at man nærmest gleder seg til et besøk. Han tilhører en ny generasjon leger, og er i særklasse på alle måter!

Følger ikke godt nok opp...

Litt skuffet over oppfølgingen til Ragnar, selv om han virker ganske empatisk og intressert i å hjelpe. Synes det er litt leit når jeg har fått han anbefalt som en god lege av en bekjent.

En mer profesjonell lege – lydhør, empatisk, grundig, effektiv og pasientorientert – må du lete lenge efter.

Dr. Holthe har vært min fastlege i noen år nu, og han leverer alltid. Jeg konsulterer ham ca. to ganger i året for den sedvanlige kjøttkontroll. Timeavtaler – periodiske så vel som akutte – fås kjapt og sømløst. Vel kan der være litt "friksjonsventetid" når man møter opp – som overalt ellers.
I samarbeide med sine øvrige kolleger på legekontoret yter han en upåklagelig service.
Istedenfor umiddelbart å dykke inn i PC-en og klimpre på tastaturet, så lytter han alltid på det du måtte ha på hjertet, noe som inngir tillit og god kommunikasjon. Man føler seg ivaretatt og grundig fulgt opp, og egeninnsikten økes.

Jeg gir Dr. Holthe mine beste anbefalinger.

Flink med mennsker

Han her er veldig profesjonell og tar tid å lytte og finne løsninger.Alltid god stemning på kontoret og alle sekretærer er hyggelige!Jeg har ikke hatt en så bra lege og fått så bra intrykk tidligere og vurderer å reise til Oslo og få han som lege på nytt:)

En man kan stole på!

Vi (min mann & barna) har hatt Holtet veldig lenge, nesten fra da han begynte på LilleTorget Legekontor... Han er en flink lege som er flink til å lytte, tar seg tid til å prate & til å finne løsninger på problemet! Både mannen min & jeg samt barna er veldig fornøyd med den servicen vi får hos Holtet samt damene (sykepleierne) på kontoret, de er alltid hyggelig og veldig lett å prate med! Vi vil ikke bytte lege for han er veldig flink til å stille diagnose, finne løsning, henvise til spesialist & til å ta vare på pasientene... 2 ganger har jeg vært forsinket & da ringte han meg & lurte på hvor det ble av meg & akkurat det det syns jeg er kjempe hyggelig & viser at han bryr seg om pasientene sine. Jeg har opplevd dødsfall i familien 2 ganger & midt i sorgen tok han seg tid til prate & trøste... Det satt jeg veldig pris på for det viser at han bryr seg om menneskene! Jeg har tidligere hatt en kjempeflink lege i Centrum legekontor, så jeg var veldig skeptisk om jeg kom til å møte en flink lege som han & heldigvis fant jeg det i Holtet!

Skuffet

Han virker lite interessert i å finne ut hva som kan være galt, det er jeg som må foreslå hva det kan være for å få hjelp til å bli sendt til spesialist. Han sitter å skriver på pcen, ser skjeldent på deg og spør aldri om noe.

Det er lett å få time, på kort varsel også men man må vente lenge i telefonen. Det er visst mye trafikk på legekontoret. Men når man først får time og er glad for å få den så raskt så må man vente lenge på venterommet, han er alltid forsinket (minst 20 min).

Hyggelig som person og husker meg fra gang til gang, men det rekker ikke for min del. Jeg trenger en lege med god kunnskap og interesse for å finne ut og hjelpe til!

Alltid forsinket

Denne legen er alltid forsinket til timen, selv når jeg bestiller første time på dagen. Siste gang jeg var hos ham var han så forsinket at det ikke ble tid til å gjennomføre undersøkelsen. Likevel tok han betalt. Han later ikke til å ha respekt eller forståelse for at også pasientene har andre ting å gjøre, og er lite ydmyk.

Beste Famililege :)

Ragnar har vært min fastlege i mange år, min mann og barn går også til han. Han er veldig sympatisk og flink han får ting gjort med en gang.

God lege

Et hyggelig legekontor å komme til, som til og med har levende lys som gjør ventetiden litt hyggeligere. Ragnar har vært min fastlege i over 6 år og jeg har alltid blitt tatt godt i mot og fått gode råd og hjelp. Jeg setter pris på at han husker hvem jeg er og spør gjerne hvordan går med barnet mitt. Rett og slett en veldig god lege som strekker seg litt ekstra i kundebehandling, synes jeg. Veldig greit at det er mulig å bestille time via internett.

Litt uinteressert

Han virker lite interessert og undersøker ikke mer enn han må. Han sender deg videre, hvis du ber om det, men du må selv vite hva slags spesialist du vil til. Jeg føler meg lett masete og må innrømme at jeg vil se etter en mer interessert og lyttende lege med mer initiativ.

Flink lege

Setter stor pris på fastlegen min. Han har alltid tid til å høre på. Har alltid fått god hjelp av han.Han fremstår som oppdatert og har fulgt godt med i studiene, der han lærte om å forholde seg til sine pasienter :))

Han gjør det han skal ikke noe MER

Han sitter og skriver og skriver med ryggen mot deg. Når han er ferdig smiler han ha det!

Seriøs og har god tid

Ragnar Holthe virker oppriktig interessert i hvordan du har det. Han har ikke vært min fastlege i mer enn 6 måneder, men har rukket å skape tillit. Han er rask til å skrive ut henvisninger, men ikke før han har samlet inn den informasjonen han kan.

Han prøver så godt han kan å svare på spørsmål, og er en hyggelig sympatisk fyr.

Det er VIKTIG for meg at legen min prøver å hjelpe meg, ikke bare skrive ut sykemelding på sykemelding og tro at det er det jeg er ute etter.

Dette er en veldig god fastlege

Han tar problemene dine seriøst, har god tid og vekker tillitt

Verdens beste lege

Ragnar er den beste legen jeg har hatt. Han er utrolig flink og forståelsesfull.

Tillitsfull, vennlig og lyttende

Min fastlege over 5 år, alltid lett å få time, opplever at legen tar problemet på alvor og er interessert. Kontoret har et "hjemmekoselig" preg hvor du føler deg godt ivaretatt.