Ragnar Holthe

Brugata 14 0186 Oslo
Ragnar Holthe er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ragnar Holthe

Flink lege

Han har vært min fast lege i 5 år. Jeg syns han er veldig flink lege. Og jeg har alltid vært fornøyd.

Solid, alltid lyttende...

Etter at min fastlege gjennom mange år, ved Lilletorget Legekontor gikk av med pensjon fikk jeg Ragnar Holthe som ny fastlege. Han er meget faglig dyktig, hører på pasienten, om nødvendig sender pasienten videre til spesialist. I tillegg en person med mye humor, noe som gjør at man nærmest gleder seg til et besøk. Han tilhører en ny generasjon leger, og er i særklasse på alle måter!

Følger ikke godt nok opp...

Litt skuffet over oppfølgingen til Ragnar, selv om han virker ganske empatisk og intressert i å hjelpe. Synes det er litt leit når jeg har fått han anbefalt som en god lege av en bekjent.

En mer profesjonell lege – lydhør, empatisk, grundig, effektiv og pasientorientert – må du lete lenge efter.

Dr. Holthe har vært min fastlege i noen år nu, og han leverer alltid. Jeg konsulterer ham ca. to ganger i året for den sedvanlige kjøttkontroll. Timeavtaler – periodiske så vel som akutte – fås kjapt og sømløst. Vel kan der være litt "friksjonsventetid" når man møter opp – som overalt ellers.
I samarbeide med sine øvrige kolleger på legekontoret yter han en upåklagelig service.
Istedenfor umiddelbart å dykke inn i PC-en og klimpre på tastaturet, så lytter han alltid på det du måtte ha på hjertet, noe som inngir tillit og god kommunikasjon. Man føler seg ivaretatt og grundig fulgt opp, og egeninnsikten økes.

Jeg gir Dr. Holthe mine beste anbefalinger.

Flink med mennsker

Han her er veldig profesjonell og tar tid å lytte og finne løsninger.Alltid god stemning på kontoret og alle sekretærer er hyggelige!Jeg har ikke hatt en så bra lege og fått så bra intrykk tidligere og vurderer å reise til Oslo og få han som lege på nytt:)