Lilletorget Legekontor

Brugata 14 0186 Oslo

Siste vurderinger av Lilletorget Legekontor

Hyggelig og seriøs

Lege: Ragnar Holthe Skrevet

Som alle andre fastleger har han masse pasienter og derfor ikke supergod tid. Han er hyggelig, seriøs, lyttende og opptatt av helsen din. Ikke super kunnskapsrik men allmennleger skal jo ikke være spesialister på alt. Han kan gi små hint om du kaster bort skattebetalerpenger om du er hypokonder og kommer ukentlig med småproblemer, og det syns jeg er bra.
Vanligvis ikke for lang kø (<30min) på venterommet.
Må typisk vente 4 dager for å få time (hvis man ikke kan komme når som helst på dagen)

Lege: Ragnar Holthe Skrevet

Dr. Holthe er en faglig dyktig lege. Føler meg trygg hos denne legen.Jeg har litt sammensatte problemer. Men Holthe tar alt på strak arm. Min beste lege noen sinne. Kan absolutt anbefales.

Føler meg til bry

Lege: Eivind Heggedal Skrevet

Jeg har opplevd Heggedal som helt ok - kanskje noe under middels fastlege. De gangene jeg har vært der har det vært inn og ut på et par minutter bare - maks fem. Jeg forklarer ofte problemet mitt og sier hva jeg tenker det kan være - og han virker svært lite interessert og bare skriver ut resept på det JEG tror det er uten å gjøre noen form for undersøkelser. Føler meg ofte til bry når jeg er der også, som om jeg bare bruker opp tiden hans unødvendig. Jeg synes dette er leit, da jeg tidligere hadde en fastlege som var interessert og hyggelig. Han er hyggelig nok, men blir litt småprat over kaffekoppen bare og rett ut igjen. Har derfor byttet fastlege nå, og håper på å føle meg bedre ivaretatt.

Trygg og god

Lege: Tahira Gilani Mehrnawaz Skrevet

Tahira er imøtekommende og trygg, og følger opp godt. Har også opplevd at hun spør kolleger/henviser videre hvis noe er utenfor hennes kompetanse, og en sånn ydmykhet er gull hos en lege. Må sjelden vente lenge på time.

Empatisk

Lege: Tahira Gilani Mehrnawaz Skrevet

Hun tar seg tid og spør alltid hvordan det går. Veldig omsorgsfull og god. Faglig dyktig og hjelpsom.