Lilletorget Legekontor

Brugata 14 0186 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lilletorget Legekontor

Kunnskapsrik og flink med astma

Lege: Ragnar Holthe Skrevet

Jeg gikk til denne legen for mange år siden og har nylig byttet tilbake. Har vært hos noen fastleger som har hatt dårlig kunnskap om astma i mellomtiden, og jeg angret på byttet. Han er mer kunnskapsrik om slike somatiske sykdommer enn de fleste.

Han er nøye på astmaregulering, og jeg fikk et nytt liv da han oppdaget at jeg hadde astma i voksen alder. Andre leger har ikke undersøkt ordentlig. Han tok det ikke bare på alvor. Han holder den også under oppsikt og er god på medisinering.

Jeg har en del helseutfordringer og ble den gangen redd for at han ikke tok meg helt på alvor når det gjaldt andre helseplager. Han så også litt for mye inn i skjermen, så jeg savnet noe på kommunikasjonsfronten.

Jeg har i ettertid skjønt at jeg burde beholdt denne fastlegen. Derfor har jeg byttet tilbake, og jeg opplevde han som lyttende og seriøs da jeg kom tilbake. Han tar utfordringene mine på alvor, sjekker ut, forklarer og har god oversikt. Jeg opplevde nå at kommunikasjonen var langt bedre, og jeg føler meg trygg hos denne legen.

Anbefales!

veldig fin lege

Lege: Eivind Heggedal Skrevet

Møtte en sympatisk, lyttende og ukunstlet lege som jeg ønsker å anbefale!
Han er tillitvekkende, rolig og taktfull.
Jeg er glad for å ha funnet en fin lege!

Fantastisk og trygg

Lege: Tahira Gilani Mehrnawaz Skrevet

Tahira er en solstråle for oss som pasienter! Hun støtter deg opp, validerer både egne meninger, og plager man har. Man føler seg virkelig hørt og sett. Hun gjør sitt ytterste for sine pasienter, der er det ingen tvil! Hadde aldri vært foruten henne.

Imøtekommende og trygg

Lege: Tahira Gilani Mehrnawaz Skrevet

Hun viser at hun lytter, er løsningsorientert og fremstår trygg og sikker. Hun synes å ha kompetanse på et bredt felt.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Tahira Gilani Mehrnawaz Skrevet

Hun er veldig dyktig fastlege som behandler pasienten på alvor, hun lytter og gir god medisinsk oppfølging samtidig som hun viser omsorg. Anbefales på det varmeste!