Lilletorget Legekontor

Tlf: 22 17 81 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Lilletorget Legekontor

Behagelig og behjelpelig

Lege: Eivind Heggedal Skrevet

Veldig hyggelig, lyttende og behjelpelig. Aldri gruet meg til å gå til dr. Heggedal, kun hyggelige besøk. Men telefonsvareren man må gjennom for å få avtale på legekontoret er plagsom, støyende og treg.

Hyggelig og kunnskapsrik lege

Lege: Ragnar Holthe Skrevet

Dr Holthe er en hyggelig lege.Tar pasienten på alvor.Svarer på spørsmål pasienten har.En betryggende lege. Er så glad jeg har fått Dr. Holthe som min fastlege. Kan anbefales.

The best GP

Lege: Tahira Gilani Mehrnawaz Skrevet

She's so dedicated to her job, spends a lot of time to explain and her diagnosis is perfect. I'm so happy with her.

Sympatisk og dyktig

Lege: Tahira Gilani Mehrnawaz Skrevet

Min lege i 5 år. Lytter forklarer og tar seg tid på en god måte for pasientene. Jeg bytter lege nå i juli 17 fordi jeg har fått meg fastlege i Drøbak hvor jeg bor.

Den beste legen

Lege: Tahira Gilani Mehrnawaz Skrevet

Tahira Gillani er den beste legen jeg har vært borti. Hun er så si alltid tilgjengelig og gir deg gode råd. Hun bruker god tid med deg, du føler ikke at du blir kastet inn og rett ut. Hun forklarer årsaken til sykdommen og forteller ikke bare hvilken medisin du trenger. En lege man fort får tilitt til. Hyggelig og gir deg god service :) Anbefales på det sterkeste.