Lilletorget Legekontor

Telefonnummer22 17 81 0022 17 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Brugata 14 0186 Oslo

Siste vurderinger av Lilletorget Legekontor

Kunnskapsfull

Lege: Eivind Heggedal Skrevet

Dette er ei lege du kan føle deg trygg med. Han er hyggelig og har evne til å lytte. + til super hyggelige og effektive personalet.

Lege: Tahira Gilani Mehrnawaz Skrevet

Tahira er en imøtekommende og vennlig lege, samtidig som hun er faglig dyktig. Veldig fornøyd med henne som fastlege.

Kyndig, åpen og trygg lege

Lege: Ragnar Holthe Skrevet

Ragnar er en dyktig lege. Han er flink til å se pasienten, har humor og får deg til å føle at du kan snakke med ham om det meste- veldig trygg og effektiv lege på et veldig koselig legekontor.

Profesjonell og medmenneskelig

Lege: Tahira Gilani Mehrnawaz Skrevet

Jeg har vært igjennom endel fastleger i løpet av mine seks år som fastboende i Oslo, og jeg har byttet fordi jeg har følt meg oversett og "mistrodd".

Tahira er en kunnskapsrik og profesjonell allmennpraktiserende fastlege. Jeg er svært godt fornøyd med hvordan hun tar seg tid til meg som pasient og tar meg på alvor. En lege som klarer å være både profesjonell og medmenneskelig på samme tid har jeg ikke hatt før. Alt i alt er jeg veldig glad for at jeg byttet til henne.

Behagelig og behjelpelig

Lege: Eivind Heggedal Skrevet

Veldig hyggelig, lyttende og behjelpelig. Aldri gruet meg til å gå til dr. Heggedal, kun hyggelige besøk. Men telefonsvareren man må gjennom for å få avtale på legekontoret er plagsom, støyende og treg.