Fariba Hosseini

Østensjøveien 36 0667 Oslo
Fariba Hosseini er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Fariba Hosseini

Ser ikke pasienten

Om du har en psykisk eller psykosomatisk diagnose møter du lite forståelse hos denne legen. Hun fokuserer mer på hvordan andre takler diagnosen, og ikke hvordan du som menneske opplever den. Alle med samme diagnose blir skåret over én kam. Lite ydmyk, overser anbefalinger fra andre spesialister, og mener at hun vet best uten å lytte til pasienten.

Sikkert en helt ok lege om du trenger noen blodprøver, eller er forkjøla, men om du har behov for en lege som ikke bare ser i medisinboka, men også på pasienten, er ikke dette legen!

Styr unna.

PS! Veldig hyggelige resepsjonister, om ikke annet!

Empatisk og flink!

Hun ser meg, viser respekt og gjør alt hun kan for å hjelpe meg med mine problemer. Fariba er veldig enkel å prate med og jeg føler meg alltid trygg hos henne, hun anbefales på det sterkeste!

Just Avoid!

Cash is king at her office! I had the worst experience from a GP ever! She appears arrogant, unsympathetic, rude and more concerned of getting the next patient in instead of spending the time helping YOU!
She is a disaster, so go on find someone else. You will thank me for that!

Arrogant, uten empati, litte interresert i pasienten

Har di ørebetennelse eller vondt i halsen, er hun sikkert flink, men ikke interessert i folk som har større problemer.

Fornøyd

Etter å ha vært noen ganger hos dr. Fariba, kjenner jeg at jeg har fått etablert et forhold til legen som gjør at jeg kjenner meg sett og ivaretatt. Jeg står i en vanskelig situasjon med gjentatte mislykkede graviditetsforsøk på fertilitetsklinikk, og nå også behov for henvisning til psykolog. I dette er det viktig for meg å ha en lege som er empatisk og har tid til meg, og som ivaretar mine behov både ift oppfølging og henvisning videre. Dette opplever jeg å få hos dr. Fariba, og er veldig fornøyd.