Fariba Hosseini

Tlf: 22 06 65 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Fariba Hosseini er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Fariba Hosseini

Veldig god fastlege

Jeg er kjempefornøyd med Fariba som min fastlege. Hun er trygg, varm og imøtekommende, dyktig i jobben sin, og veldig nøye. Hun lytter og er flink til å forklare. Jeg anbefaler Fariba Hosseini på det varmeste!

En lege som setter pasienten i sentrum.

Fariba er en fastlege som tar pasienten seriøst, hun lytter og henviser videre til spesialister.

Stor respekt til Fariba håper mange leger lærer av henne.
Hun er omtenksom, positiv og vil det beste for pasienten.
Denne fastlegen anbefaler jeg på det sterkeste. Hun hjelper deg når du er syk og gjør sitt beste for å ta vare på pasienten helse og utfordringer.

Svært dyktig og sympatisk

Jeg har funnet denne legen som svært dyktig og sympatisk. Hun viser interesse for pasientens ord og behov, og er en god og nysgjerrig lytter. Og en kjenner seg trygg hos henne.

Til dette kommer også hennes faglige ferdigheter: Jeg husker ikke en eneste gang å ha fått feil diagnose eller medisiner som ikke har gjort forbedringer i min tilstand. Hun virker sikker, og fremstår også som en god oppfølger. Anbefales!

Ser ikke pasienten

Om du har en psykisk eller psykosomatisk diagnose møter du lite forståelse hos denne legen. Hun fokuserer mer på hvordan andre takler diagnosen, og ikke hvordan du som menneske opplever den. Alle med samme diagnose blir skåret over én kam. Lite ydmyk, overser anbefalinger fra andre spesialister, og mener at hun vet best uten å lytte til pasienten.

Sikkert en helt ok lege om du trenger noen blodprøver, eller er forkjøla, men om du har behov for en lege som ikke bare ser i medisinboka, men også på pasienten, er ikke dette legen!

Styr unna.

PS! Veldig hyggelige resepsjonister, om ikke annet!

Empatisk og flink!

Hun ser meg, viser respekt og gjør alt hun kan for å hjelpe meg med mine problemer. Fariba er veldig enkel å prate med og jeg føler meg alltid trygg hos henne, hun anbefales på det sterkeste!