Fariba Hosseini

Tlf: 22 06 65 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Fariba Hosseini er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Fariba Hosseini

Svært dyktig og sympatisk

Jeg har funnet denne legen som svært dyktig og sympatisk. Hun viser interesse for pasientens ord og behov, og er en god og nysgjerrig lytter. Og en kjenner seg trygg hos henne.

Til dette kommer også hennes faglige ferdigheter: Jeg husker ikke en eneste gang å ha fått feil diagnose eller medisiner som ikke har gjort forbedringer i min tilstand. Hun virker sikker, og fremstår også som en god oppfølger. Anbefales!

Ser ikke pasienten

Om du har en psykisk eller psykosomatisk diagnose møter du lite forståelse hos denne legen. Hun fokuserer mer på hvordan andre takler diagnosen, og ikke hvordan du som menneske opplever den. Alle med samme diagnose blir skåret over én kam. Lite ydmyk, overser anbefalinger fra andre spesialister, og mener at hun vet best uten å lytte til pasienten.

Sikkert en helt ok lege om du trenger noen blodprøver, eller er forkjøla, men om du har behov for en lege som ikke bare ser i medisinboka, men også på pasienten, er ikke dette legen!

Styr unna.

PS! Veldig hyggelige resepsjonister, om ikke annet!

Empatisk og flink!

Hun ser meg, viser respekt og gjør alt hun kan for å hjelpe meg med mine problemer. Fariba er veldig enkel å prate med og jeg føler meg alltid trygg hos henne, hun anbefales på det sterkeste!

Just Avoid!

Cash is king at her office! I had the worst experience from a GP ever! She appears arrogant, unsympathetic, rude and more concerned of getting the next patient in instead of spending the time helping YOU!
She is a disaster, so go on find someone else. You will thank me for that!

Arrogant, uten empati, litte interresert i pasienten

Har di ørebetennelse eller vondt i halsen, er hun sikkert flink, men ikke interessert i folk som har større problemer.

Fornøyd

Etter å ha vært noen ganger hos dr. Fariba, kjenner jeg at jeg har fått etablert et forhold til legen som gjør at jeg kjenner meg sett og ivaretatt. Jeg står i en vanskelig situasjon med gjentatte mislykkede graviditetsforsøk på fertilitetsklinikk, og nå også behov for henvisning til psykolog. I dette er det viktig for meg å ha en lege som er empatisk og har tid til meg, og som ivaretar mine behov både ift oppfølging og henvisning videre. Dette opplever jeg å få hos dr. Fariba, og er veldig fornøyd.

Den beste legen jeg noen sinne har hatt! ANBEFALES!

Er kjempe fornøyd med henne. Hun er kjempe erfaren og har meg alltid i fokus. Fantastisk evne til å lytter nøye på meg og har alltid behandlet meg med empati og respekt. Er alltid bli, hyggelig og imøtekommende. Tar seg god tid til å undersøke meg og er alltid rask med å viderehenvise til riktig spesialist/underslkelse. Har gitt meg mange nyttige råd når jeg har hatt behov for det. Kjempe rutinert og alltid opplyser om bruk og dosering av medisiner og eventuelle risiko. Alt i alt er jeg UTROLIG fornøyd med min fastlege og ANBEFALER henne på det sterkeste!!!!

Just avoid her! Den verste legen jeg har hatt

I had serious problems. Got an appointment about two weeks in advance and had pain during those two weeks. Once I finally visited my GP, Fariba Hosseini, she was extremely in hurry to join a meeting to sign a contract at the same time as my booked appointment and this was due to their bad timing and disorganized system. She didn't even take a look at what my problem was and based on what I had 30 seconds to say about, she prescribed antibiotics which was so weird. After exactly 3 minutes she opened the door in the middle of my talk leading me out of the room which I find very rude. She booked a new appointment for me for one week later and I just had to pay couple of hundred crowns for just wasting my time and had to wait one more week for the new appointment. I think she just thinks of money and nothing else. I am really unhappy with her! I won't recommend such irresponsible GP to anyone.

Utrolig dyktig og kunnskapsrik

Har hatt Fariba som fastlege i mange år. Hun er meget forståelsesfull, faglig sterk, medmenneskelig, beroligende og hyggelig. Hun er rask til å iverksette nødvendige tiltak og henviser til nødvendige undersøkelser. I tillegg er hun kjempe flink med barne- og kvinnesykdommer. Hun er en kjempe flink og anbefales på det sterkeste!

Mvh

Meget fornøyd pasient

Uten tvil den beste legen

Jeg kan ikke komme på nok av gode ord til å beskrive denne legen. Hun er så medmenneskelig , empatisk, snill, tillitsfull og ikke minst faglig dyktig. Hun gjør virkelig sitt ytterste for å hjelpe deg som pasient og gjør det beste hun kan for at du skal få den hjelpen du trenger. Hun har masse kunnskap, henviser ved behov og tar de prøver for å finne mulige årsaker til sykdom Osv. Hadde alle leger bare vært som henne. Flinkere lege skal man lete lenge etter. Anbefaler henne på det varmeste til alle og enhver og er utrolig fornøyd med henne.

Hyggelig, forståelsesfull og faglig dyktig

Dr. Fariba er en flott lege som lytter og gir den beste behandling og støtte hver gang jeg og min familie er hos henne. Hun er hyggelig og forståelsesfull. Faglig er hun veldig dytig og tar pasientens problemer på alvor.
Dr. Fariba har vært min fastlege i over 10 år og jeg vil absolutt anbefale henne til alle andre.

Den beste legen!

En fantastisk lege, som ser deg og lytter til det du har å si. Ingen klimpring på tastaturet når jeg snakker. Finner løsninger, og er veldig opptatt av oppfølging.
Bruker god tid.

Faglig oppdatert, engasjert og meget dyktig

Jeg har hatt henne i mange år. Hun tar meg alltid på alvor, hun gjør alt for å finne kilden til sykdom, og hun bryr seg om deg som pasient. Hun fokuserer på den pasienten hun har der og da, hun holder øyekontakt, fantastisk til å lytter, kommer med innspill og gode råd Jeg føler meg sett og ivaretatt, og det betyr alt når man er syk.

Empatisk, faglig dyktig

Empatisk, imøtekommende og faglig svært dyktig lege. Strekker seg langt for sine pasienter, anbefales på det sterkeste. Sikkert derfor hennes liste alltid er full.

Flott lege!

En fantastisk lege som tar deg på alvor, virkelig lytter og er forståelsesfull. Hun bruker god tid på sine pasienter, og er dessuten alltid blid. Jeg og mine barn har hatt henne som fastlege i flere år nå, og kan absolutt ikke tenke oss å bytte. Hun anbefales på det sterkeste!