Fariba Hosseini

Østensjøveien 36 0667 Oslo
Fariba Hosseini er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Fariba Hosseini

Empatisk og flink!

Hun ser meg, viser respekt og gjør alt hun kan for å hjelpe meg med mine problemer. Fariba er veldig enkel å prate med og jeg føler meg alltid trygg hos henne, hun anbefales på det sterkeste!

Just Avoid!

Cash is king at her office! I had the worst experience from a GP ever! She appears arrogant, unsympathetic, rude and more concerned of getting the next patient in instead of spending the time helping YOU!
She is a disaster, so go on find someone else. You will thank me for that!

Arrogant, uten empati, litte interresert i pasienten

Har di ørebetennelse eller vondt i halsen, er hun sikkert flink, men ikke interessert i folk som har større problemer.

Fornøyd

Etter å ha vært noen ganger hos dr. Fariba, kjenner jeg at jeg har fått etablert et forhold til legen som gjør at jeg kjenner meg sett og ivaretatt. Jeg står i en vanskelig situasjon med gjentatte mislykkede graviditetsforsøk på fertilitetsklinikk, og nå også behov for henvisning til psykolog. I dette er det viktig for meg å ha en lege som er empatisk og har tid til meg, og som ivaretar mine behov både ift oppfølging og henvisning videre. Dette opplever jeg å få hos dr. Fariba, og er veldig fornøyd.

Den beste legen jeg noen sinne har hatt! ANBEFALES!

Er kjempe fornøyd med henne. Hun er kjempe erfaren og har meg alltid i fokus. Fantastisk evne til å lytter nøye på meg og har alltid behandlet meg med empati og respekt. Er alltid bli, hyggelig og imøtekommende. Tar seg god tid til å undersøke meg og er alltid rask med å viderehenvise til riktig spesialist/underslkelse. Har gitt meg mange nyttige råd når jeg har hatt behov for det. Kjempe rutinert og alltid opplyser om bruk og dosering av medisiner og eventuelle risiko. Alt i alt er jeg UTROLIG fornøyd med min fastlege og ANBEFALER henne på det sterkeste!!!!