Parviz Nieuwenburg Izadi

Autorisasjon (1997)

0 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Parviz Nieuwenburg Izadi er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Parviz Nieuwenburg Izadi

Grundig og profesjonell

Jeg hadde en annen fastlege på samme legekontor men da vedkommende ikke hadde ledig time så tok jeg en time hos ham jeg fikk da inntrykk av at han var særdeles dyktig og han endte opp med å oppdage at jeg har diabetes type 2 noe som ingen andre fastleger har funnet ut... Jeg har byttet til ham og er serdeles fornøyd

Dyktig

Jeg har akkurat byttet fastlege til denne fylte legen. Jeg er kjempe fornøyd. Han tok meg og mine problemer på alvor og følger ganske godt opp!

Kort oppsummert er han ganske dyktig, god lytter og har masse erfaring innen dette yrket.

Tidenes verste lege!

Herregud for en lege. Jeg har aldri møtt en lege som han i mitt liv. Fikk denne hastetimen, fordi fastlegen min ikke var tilgjengelig. Jeg ble ikke tatt på alvor i det hele tatt. Han er arrogant, avslutter konsultasjonen før den har begynt. Han skriver ut sykemelding nesten før du har fått sagt hva som er galt, og er ikke så interessert i å finne ut hva som feiler en. Under konsultasjonen latterliggjør han meg og sier: Kanskje vi skal legge deg inn siden du er alvorlig syk? Han sa at han hadde gjort alt han kunne og ba meg om å ikke bestille hastetime neste gang hvis det ikke hastet. Mannen er lite empatisk, virker kald og avvisende. Han er veldig sur og lite vennlig. Første og siste hastetime. Hold dere unna han.

Arrogant, uinteressert, lite empatisk , ubehagelig, Kort og brutalt

Mannen er lite empatisk, virker kald og avvisende, og kommuniserer enveis. har ikke forståelse for sine Klienter.
Han er arrogant, avslutter konsultasjonen før den har begynt. Er ikke interessert i å høre på noe jeg har å si, skriver på andre ting mens jeg snakker. Han virker ofte veldig sur og lite vennlig. Parviz tar seg ikke tid til å lytte til pasientene sine, har alltid dårlig tid. Hold dere å holde unna han.

Dyktig lege

Jeg har vært hos Parviz noen ganger da min fastlege har hatt noe lengre ventetid.
Jeg er råimponert og føler meg svært godt ivaretatt. Han følger opp, ser på historikk og stiller spørsmål. Det virker som han ikke kun tenker på den ene tingen jeg eventuelt tar opp, men ser mer helhetlig, hele aspektet som livet er. Han bryr seg og ønsker det beste for pasienten, det er mitt inntrykk. Hyggelig og snakke med han.
I tillegg er det mulig noen ganger og få time ganske tidlig på dagen hos han, eller utover ettermiddagen. Dette passer fint hvis man har jobb på dagtid.