Parviz Nieuwenburg Izadi

Tlf: 22 09 88 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Parviz Nieuwenburg Izadi er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Parviz Nieuwenburg Izadi

God lege

Jeg har god erfaring med Parviz som lege. Hele familien har brukt ham i over 5 år. Det er riktig at han tidvis kan være mer fokusert på å skrive på PCen. Likevel er han god til å lytte og min erfaring tilsier han henviser til gode spesialister når det er behov for det. Han er stort sett alltid presis til timene sine, noe som er et pluss. Det er også positivt at timer kan bestilles på nettet og at det er lett å komme frem til legekontoret på telefon.

Virket uinteressert

Har vært hos han noen ganger nå og er ikke særlig fornøyd. Har vært flere legetimer hvordan han ikke har sett på meg en eneste gang, ikke når jeg kommer inn på kontoret en gang, sitter kun med blikket festet til pc-en.

Lite empatisk

Parviz virker som han prøver å hjelpe etter beste evne, men ettersom evnen ikke er så god i utgangspunktet så slår det gjerne veldig feil. Ingen særlig forståelse for ens livssituasjon (hvis man er i en tøff situasjon), ingen særlige empatiske trekk og veldig kort i dialogen. Ser ikke på en eller snakker med en mens han skriver (og han skriver for det meste). Dårlig på å utvise skjønn i ulike situasjoner og følger boka litt for slavisk. Tidligere har det ofte vært lang ventetid på legekontor, men med Parviz så er ikke dette et stort problem ettersom ventetiden ikke pleier å være særlig lang. Kanskje i gjennomsnitt 15min over tiden. Utfordringen da er når man selv er 5 minutter forsinket, men da blir sendt ut av ens egen legetime av han ettersom "Jeg har pasienter etter deg, og siden du er forsinket, så må vi avslutte nå og ta resten ved en annen anledning". Det er uheldig at jeg som pasient må betale 2 egenandeler og ta meg tid til 2 legetimer fordi han ikke har satt av nok tid.

Meget dyktig

Parviz er en meget dyktig lege som tar seg god tid og gir en fantastisk oppfølging av sine pasienter. Vi brukte kun Volvat før vi ble anbefalt Parviz og nå går samtlige familiemedlemmer hos han

God lege

jeg hadde Parviz Izadi som fastlege i noen år, og var generelt godt fornøyd. Han er en lege som lytter og gir ærlige tilbakemeldinger. Vi var ikke alltid enige og jeg følte ikke alltid at han så meg, men i det store og det hele så var dette en god lege for meg. Han gjør sitt beste, er ærlig ift begrensninger i faget, og har tilleggs kompetanse innenfor elektrostimulering v muskelplager og er god på trening. Kan bære litt preg av å være sliten iblandt, og da gjør han ikke en like god jobb, men han gjør alltid sitt besteog jeg kan trygt anbefale han som fastlege til andre.

Lege?

Svarer aldri på spørsmål. Dialog umulig. Har fått utsatt time fire ganger slik at det tok et kvartal å komme til lege. Illojal mht hva som ble skrevet i journal. Kort og vondt en tvers igjennom upålitelig og udugelig lege.

Det helsefaglige tok han dog igjen på å være svært nøye med å ta betalt.

God gammeldags almennlege

Spør om almentilstand og livsstil og kommer raskt til riktig diagnose. Bra at han er effektiv og riktig.

dårlig tid og lite grundig

Parviz tar seg ikke tid til å lytte til pasientene sine, har alltid dårlig tid, og det er om og gjøre og ha mest mulig pasienter inn ila en dag enn å undersøke de som er inne. Han skriver ut sykemelding nesten før du har fått sagt hva som er galt, og er ikke så interessert i å finne ut hva som feiler en. Sitter i telefonen og prater med familien mens han har pasienter inne hos seg. Jeg har nå byttet fastlege.

Fjern lege

Jeg vil ikke anbefale Parviz selv om han virker som en person som i utgangspunktet vil det beste for pasienten. Han er vanskelig å snakke med, setter pasienten i bås istedenfor å se mennesket, og blir irritert når man ikke blir friskere av behandlingen han foreskriver. Det er mulig han er en bedre lege for pasienter som ikke har kronisk sykdom.

Tidenes beste lege!

Parviz er dyktig, real og forståelsesfull. Gir ikke bare ut sykemeldinger i hytt og pine, kommer heller med gode råd og tiltak man selv kan gjøre. Flink til å lytte og du går bestandig ut med en følelse av å ha blitt hørt og forstått!

God lege

Legen er lett å snakke med, flink til å forklare. Rask til å henvise videre til spesialister (kan være fordeller og ulemper med det da). Jobber lange dager- kan få både tidlige morgen- og sene ettermiddagstimer.
Veldig fornøyd med kontorets elektroniske tjenester for timebestilling, resepter og beskjeder til /fra legen. Dette er viktig, da telefontjenesten er nesten ubrukelig pga overbelastning.

Den beste legen jeg har hatt

Veldig flink og god service. Dessuten er han også flink.
Glad jeg har han som fastlege!

Beste fastlegen jeg har hatt

Parviz er en utrolig dyktig fastlege som lytter på deg og gir seg ikke før han har funnet ut hva slags sykdom man måtte ha. Han tar masse forskjellige tester for å utelukke, og ser sammenhenger og følger opp. Han tar seg tid hvis du trenger det, og dersom du uttrykker at du er bekymret. Han er også veldig flink på å gi tilbakemeldinger. Man får alltid brev i posten med prøvesvar, uansett svar. Jeg anbefaler han til alle!

Ikke imponert!

Setter aldri av tid nok, dårlig til å lytte, dårlig menneskekjenner

Hele tida forseinka

Heletida forsinka, bruker veldig litt med pasiente. Dårlig kommunikasjon

Middels fornøyd

Han får pluss for kommunikasjon. Opplever at det er en fordel at jeg også kan litt om kropp og helse, og det trekker jeg for.

En varm og deltakende, og fagsterk lege.

Jeg har brukt ham i ti år. Og jeg har følt (og visst!) at jeg har vært i trygge hender hos Parviz Izadi.

Han er lydhør, imøtekommende, og likevel ikke en sånn ´kunden har alltid rett´ - lege. Tydelig på sin profesjonsidentitet, men samtidig open minded, i høyeste grad. Parviz åpner for medspill og er dyktig og flittig overfor spesialister og instanser. Har et skarpøyd diagnostisk blikk, og er utrettelig til å forfølge en problemstilling. Aldri påtrengende travel (selv når han er det) og alltid med et smil og en munter replikk på lur. Samtidig en alvorsmann du fullt ut kan stole på.

Liker ikke Lar pasienter

Har du rus avhengighet er ikke dette legen for deg. Han liker IKKE Lar pasienter. Måtte bytte lege

Dyktig

Dr. Izadi er dyktig på sitt felt når det gjelder allmenlegekunnskap. Ting han ikke har kjennskap til; henviser han til spesialister. Allmenleger som tror de er spesialister på alle felt har missforstått.
Dette er en utrolig dyktig lege som tar seg god tid til pasientene sine.

Ikke bra

Førsteinntrykket var en sympatisk og lyttende lege. Men når diagnosen ikke var opplagt, ble holdningen vendt til en nedlatende innstilling. Og når man som pasient føler at man ikke blir trodd på, er det bare å bytte lege. Den nye legen hadde en helt annen innstilling, han skapte en trygg atmosfære og tok seg tid til den grundige utredningen som måtte til. Det ga resultater.