Parviz Nieuwenburg Izadi

Storoklinikken Mann, 56 år

Autorisert1997
Ledige plasser 50 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Storoklinikken

Vitaminvn 7-9 0485 Oslo
Parviz Nieuwenburg Izadi er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Parviz Nieuwenburg Izadi

Meget dyktig

Parviz er en meget dyktig lege som tar seg god tid og gir en fantastisk oppfølging av sine pasienter. Vi brukte kun Volvat før vi ble anbefalt Parviz og nå går samtlige familiemedlemmer hos han

God lege

jeg hadde Parviz Izadi som fastlege i noen år, og var generelt godt fornøyd. Han er en lege som lytter og gir ærlige tilbakemeldinger. Vi var ikke alltid enige og jeg følte ikke alltid at han så meg, men i det store og det hele så var dette en god lege for meg. Han gjør sitt beste, er ærlig ift begrensninger i faget, og har tilleggs kompetanse innenfor elektrostimulering v muskelplager og er god på trening. Kan bære litt preg av å være sliten iblandt, og da gjør han ikke en like god jobb, men han gjør alltid sitt besteog jeg kan trygt anbefale han som fastlege til andre.

Lege?

Svarer aldri på spørsmål. Dialog umulig. Har fått utsatt time fire ganger slik at det tok et kvartal å komme til lege. Illojal mht hva som ble skrevet i journal. Kort og vondt en tvers igjennom upålitelig og udugelig lege.

Det helsefaglige tok han dog igjen på å være svært nøye med å ta betalt.

God gammeldags almennlege

Spør om almentilstand og livsstil og kommer raskt til riktig diagnose. Bra at han er effektiv og riktig.

dårlig tid og lite grundig

Parviz tar seg ikke tid til å lytte til pasientene sine, har alltid dårlig tid, og det er om og gjøre og ha mest mulig pasienter inn ila en dag enn å undersøke de som er inne. Han skriver ut sykemelding nesten før du har fått sagt hva som er galt, og er ikke så interessert i å finne ut hva som feiler en. Sitter i telefonen og prater med familien mens han har pasienter inne hos seg. Jeg har nå byttet fastlege.