Parviz Nieuwenburg Izadi

Storoklinikken

Autorisasjon (1997)

0 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Parviz Nieuwenburg Izadi er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Parviz Nieuwenburg Izadi

Dyktig lege

Får følelsen av å bli tatt på alvor. Han er flink til å forklare, og også til å finne alternativer til medisiner (feks trening). En positiv opplevelse de gangene jeg har vært hos ham.

Kjempeflink lege!

Han er ikke min fastlege men var hos han i haster time etter skade. Kjempe fornøyd. Fikk mange gode råd og han forklarte alt godt. Tusen takk 😊

Kunnskapsrik lege

Parviz Izadi er en veldig flink lege. Han kan gjøre mye uten å bli henvist, og dersom han ikke vet noe så er han ærlig på det.
Litt vanskelig å få time til tider, og han ser som oftest kun på dataskjermen, men det bryr jeg meg ikke så mye om.
Han er også veldig streng med å skrive ut sykemeldinger.

God og flink lege

God og flink lege som tar psykiatriske pasienter på alvor, og ikke bare skriver ut medisiner men faktisk tilbyr samtaler og henviser ved behov. Bryr seg om klientene sine. Anbefales hvis du trenger en lege som er tilgjengelig for prat og ikke bare praktiske rutiner og medisinske spørsmål.

Arrogant og mistenksom

Fint å forstå statistikk som lege, bedre å forstå sine klienter, noe Parviz ikke gjør. Kommer aldri tilbake og anbefaler andre det samme ✌ Nå har jeg en fallskade som jeg heller lar gå sin gang som man gjorde for 100 år siden, istedetfor å betale egenandelen hos den 'allvitende' Parviz.