Parviz Nieuwenburg Izadi

Storoklinikken

Autorisasjon (1997)

9 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Parviz Nieuwenburg Izadi er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Parviz Nieuwenburg Izadi

Kunnskapsrik lege

Parviz Izadi er en veldig flink lege. Han kan gjøre mye uten å bli henvist, og dersom han ikke vet noe så er han ærlig på det.
Litt vanskelig å få time til tider, og han ser som oftest kun på dataskjermen, men det bryr jeg meg ikke så mye om.
Han er også veldig streng med å skrive ut sykemeldinger.

God og flink lege

God og flink lege som tar psykiatriske pasienter på alvor, og ikke bare skriver ut medisiner men faktisk tilbyr samtaler og henviser ved behov. Bryr seg om klientene sine. Anbefales hvis du trenger en lege som er tilgjengelig for prat og ikke bare praktiske rutiner og medisinske spørsmål.

Arrogant og mistenksom

Fint å forstå statistikk som lege, bedre å forstå sine klienter, noe Parviz ikke gjør. Kommer aldri tilbake og anbefaler andre det samme ✌ Nå har jeg en fallskade som jeg heller lar gå sin gang som man gjorde for 100 år siden, istedetfor å betale egenandelen hos den 'allvitende' Parviz.

Frarådes.

Parviz Izadi er (heldigvis) ikke min fastlege, men er en kollega av min faste. Og i dennes fravær har jeg ved noen anledninger vært nødt til å forholde seg til Izadi. Alle kan ha en dårlig dag, men i hans tilfelle har min opplevelse vært konsekvent negativ. Mannen er lite empatisk, virker kald og avvisende, og kommuniserer enveis. Dette er menneskelige egenskaper som helt opplagt ikke passer inn i en hverdag med pasientkontakt. Izadi er muligens en glimrende medisiner, men som burde jobbet innen forskning eller annen form for utøvelse av fag - med minimal menneskekontakt. Izadi er ene og alene grunnen til at jeg nå orienterer meg mot andre legesentre.

Flink lege

Jeg har hatt Parviz som fastlege i 10 år. Jeg opplever han som en flink lege som er oppriktig opptatt av pasientene og henviser til spesialist når det er behov for det. En flink og enkel lege å forholde seg til. Timebestilling på nett fungerer veldig bra.