Parviz Nieuwenburg Izadi

Autorisasjon (1997)

0 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Parviz Nieuwenburg Izadi er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Parviz Nieuwenburg Izadi

Arrogant

Jeg var hos han for ca 20 år siden første gang. Jeg var ikke mer enn 17 år, og han prøvde å prakke på meg slankepiller selv om jeg var der for noe helt annet. Han fortsatte bare å mase om vekten min, som var helt irrelevant ift hvorfor jeg var der. Var tilbake hos han nå nylig, da min fastlege ikke hadde tid. Han var like arrogant, virt helt uinteressert i hva jeg hadde å si, og jeg følte meg latterliggjort.

Fraværende og kort

Avslutter konsultasjonen før den har begynt. Er ikke interessert i å høre på noe jeg har å si, skriver på andre ting mens jeg snakker, og glemmer vital informasjon fra gang til gang. Samtidig som han ikke er interessert i hva jeg har å si så foreslår han at jeg selv skal komme med forslag til diagnoser, fordi han vet ikke hva mer han kan gjøre for meg. Føler meg til bry, og ikke tatt på alvor.

Kunnskapsrik, trygg og tilgjengelig

Jeg fikk et nytt liv etter at jeg byttet fastlege til dr Parviz, han tok grep og fikk meg til de rette spesialistene så jeg fikk den hjelpen jeg trengte.

Ekstremt fornøyd

Han tar tak alt og er veldig flink til å lytte. Han fanger opp ting jeg ikke ser selv, og gjør veldig godt jobb med å hjelpe. Han sjekker inn på tidligere skader og lignende å følger opp pasienten sin. Kan virke litt brå, men vil heller kalle det rett på sak og effektiv. Forstår når du trenger tid, og setter av ekstra tid til å lytte om det merkes er et behov.

Dyktig lege

Får følelsen av å bli tatt på alvor. Han er flink til å forklare, og også til å finne alternativer til medisiner (feks trening). En positiv opplevelse de gangene jeg har vært hos ham.