Farshid Jahangosha

Autorisasjon (2002)

Farshid Jahangosha er en av 555 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Farshid Jahangosha

Empatisk pg dyktig lege

Dr. Farshid er en veldig dyktig og empatisk lege som strekker seg langt for sine pasienter. Man blir hørt og sett og behandlet med dypeste alvor hver gang.

Flink, dyktig og vennlig lege.

Bestilte time hos Kantarellen legesenter. Fastlegen min var ikke til stedet så jeg måtte til en annen lege og det ble hos Farshid. Hadde slitt med dårlig helse en lenger tid uten at min fastlege kunne finne ut hva som feilte meg. Var inne hos Farshad i ca 15 minutter og han undersøkte meg kjapt og jeg kunne se på ansiktsuttrykket hans at dette er noe alvorlig sykdom. Farshid henviste meg videre til røntgen. Takket være denne legen får jeg tidligere behandling på sykehus i dag.

Hyggelig og seriøs

Har hatt Farshid som fastlege i over 10 år og føler meg alltid trygg og hørt når jeg drar til han. Han tar deg seriøs og er ekstrem hyggelig.

Går aldri tilbake

I begynnelsen var jeg veldig fornøyd med Farshid.
Smilte alltid og var hyggelig.
Helt til jeg ble utsatt for et overfall og ble antastet.
Da sa han at det var noe jeg måtte forvente siden jeg var kvinne, og at jeg måtte ha forståelse for at ikke alle gutter visste hvordan de skulle flørte med pene jenter.
Han sa også at det mest sannsynlig ville skje igjen.

Kommer aldri til å gå tilbake.

Hyggelig og engasjert

Mine to barn og jeg har hatt ham som fastlege i mange år. Vi er meget fornøyd med hans oppfølgning.
Lydhør for våre innspill og flink til å benytte spesialister. Mange leger har ovenfra og ned holdninger, det har Farshid Jahangosha overhode ikke. Genuint engasjert og flink til å følge oss opp.