Farshid Jahangosha

Kantarellen legesenter

2002

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Kantarellen legesenter Telefonnummer22 76 33 6022 76 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mortensrudveien 185 1283 Oslo
Farshid Jahangosha er en av 538 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Farshid Jahangosha

Går aldri tilbake

I begynnelsen var jeg veldig fornøyd med Farshid.
Smilte alltid og var hyggelig.
Helt til jeg ble utsatt for et overfall og ble antastet.
Da sa han at det var noe jeg måtte forvente siden jeg var kvinne, og at jeg måtte ha forståelse for at ikke alle gutter visste hvordan de skulle flørte med pene jenter.
Han sa også at det mest sannsynlig ville skje igjen.

Kommer aldri til å gå tilbake.

Hyggelig og engasjert

Mine to barn og jeg har hatt ham som fastlege i mange år. Vi er meget fornøyd med hans oppfølgning.
Lydhør for våre innspill og flink til å benytte spesialister. Mange leger har ovenfra og ned holdninger, det har Farshid Jahangosha overhode ikke. Genuint engasjert og flink til å følge oss opp.

Blid lege

Han er en lege som smiler og prater samtidig som ser på klokken sin for å holde timen hele tiden. Det ser ut at han har veldig dårlig tid og ikke har mere tid til pasienten. Han ser ikke pasienten og hvor mye lider pasienten. Alt er normalt i hans øyner. Noen gang er han helt usikker på han vil gjøre for pasienten. Shal ha MR bilde eller ikke, tar blodprøver eller ikke. Jeg anbefaler han til de som ikke er syk og trenger ikke lege.

Lyttende og trygg og god

Svært dyktig, faglig overbevisende. Han er tillitsvekkende og tar seg tid. Jeg er sikker på jeg ikke kunne fått en bedre fastlege.

Dyktig, effektiv og hyggelig!

Farshid Jahangosha har vært fastlegen til mine to barn og meg i mange år. Lett å få time. En dyktig lege som tar nødvendige prøver og videresender ved behov. Veldig dyktig til å følge opp prøver, og vurderinger fra andre sykehus. Gir de beste anbefalinger!