Farshid Jahangosha

Mortensrudveien 185 1283 Oslo
Tlf: 22 76 33 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Farshid Jahangosha er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Farshid Jahangosha

Lyttende og trygg og god

Svært dyktig, faglig overbevisende. Han er tillitsvekkende og tar seg tid. Jeg er sikker på jeg ikke kunne fått en bedre fastlege.

Dyktig, effektiv og hyggelig!

Farshid Jahangosha har vært fastlegen til mine to barn og meg i mange år. Lett å få time. En dyktig lege som tar nødvendige prøver og videresender ved behov. Veldig dyktig til å følge opp prøver, og vurderinger fra andre sykehus. Gir de beste anbefalinger!

Dyktig, empatisk og lett å snakke med

Dr. Farshid er fastlegen til hele familien. Dvs. meg, samboer og 3 barn. Det betyr at jeg har hyppige besøk der hele vinterhalvåret med ørebetennelser, streptokokker osv. Når jeg trenger time får jeg dette på dagen dersom jeg ringer på morgenen. Han er dyktig, nøye og henviser videre dersom det er behov for det. Skal jeg komme med noe negativt må det være at venterommet på Kantarellen legesenter er for lite og har for få sitteplasser. Det kan hende man må stå og vente da alle stolene er opptatt. Dette er for øvrig ikke noe stor greie da det er kort ventetid og lite forsinkelser. Alt i alt veldig fornøyd med min fastlege de siste 10 årene. Han har dessverre vært sykmeldt en liten periode og er dypt savnet av pasientene sine. Ønsker han god bedring og håper han er raskt tilbake.

Den beste legen jeg har fått hjelp av!

Får som regel rask time hos Farshid, han tar seg tid til å lytte uten fordommer og jeg får følelsen av at han genuint ønsker å hjelpe deg! Kan anbefale Farshid på det sterkeste, den beste legen jeg har hatt!

Den beste legen jeg har hatt!!!

Best doctor ever! I moved to norway 3 years ago and I struggled to find a doctor I could trust untill i found Farshid,
Highly recommended!

Kjempegod lege

Måtte skifte fastlege da jeg flyttet langveisfra, og endte opp med dr. Jahangosha, og han er en av de beste fastlegene jeg har hatt. Gode kommunikasjonsevner, behagelig personlighet og gode kunnskaper om mine lidelser. I tillegg var han åpen for innspill fra meg om hvordan jeg skulle behandles. Som oftest kort ventetid på å få time, og også en ventetid på venterommet som er akseptabel. Men det gjør ingenting å vente i feks 30 minutter på denne legen, da han får meg til å føle at jeg er i fokus når det først er min tur. Ulempen med dette legekontoret er et veldig lite og trangt venterom..

Engasjert, vennlig og effektiv

Har benyttet denne legen siden 2006 og er veldig fornøyd. Har ikke villet gi slipp på denne fastlegen selv om jeg har flyttet ut av kommunen og faktisk fylket.
Skjønner godt han an får oppimot topp score.

Den beste legen!

Har hatt han som fastlege i 15 år og kjempefornøyd!
Lytter veldig godt og god kunnskap.

Både mann og barn bruker han også og er fornøyd!

Empatisk med humor

Dette er ingen "pengelege". Min datter går til Farshid etter dårlig erfaring med en annen lege. Da hun byttet til han, falt alt på plass. Fordi han hadde evnen til å snakke til henne som en ungdom, med varme og humor, ble hun trygg og åpen. Han tar seg tid og lytter interessert. På vegne av min datter kan jeg anbefale han på det varmeste.

Toppsjiktet

Farshid er varm, lyttende og profesjonell. Jeg føler meg trygg på at jeg får den beste behandlingen ut fra et helhetsbilde. Han husker alltid ting vi har snakket om fra tidligere konsultasjoner. Jeg har full tillitt til ham. (For dere som er "redde" for ikke-etniske-nordmenn, så er Farshid "helt norsk")

Stort sett veldig fornøyd

Farshid har vært min fastlege i over ti år. Jeg har i perioder hatt mange tette besøk hos han og i perioder ikke vært der på et år. Allikevel husker han detaljer i min helsehistorikk som er forbløffende. Jeg føler meg veldig ivaretatt og trygg på at han kun vil mitt beste og ønsker å hjelpe.
Allikevel er han nok, som så mange andre presset av tid og mange pasienter og det kan i noen tilfeller få utfall i konsentrasjonen omkring problemstilling som jeg tar opp den timen. Andre dager virker det som han har et hav av tid til å diskutere både det ene og det andre. Et tips er å legge timen tidlig på morgenen, da har han ofte mer tid.
Han har egne meninger som lege, men jeg opplever også at han er lydhør og ydmyk dersom man har egne oppfatninger av årsak/problemstilling.
Har også opplevd at han er superkjapp med å ringe tilbake når jeg har ringt kontoret for å snakke med han.
Sekretærene og sykepleierene er hyggelige og hjelpsomme og har flere ganger tatt seg ekstra god tid til meg, som har fullstendig sprøyteskrekk..
Alt i alt er jeg veldig fornøyd og vil ikke bytte fastlege så lenge han holder på.

lite lytende

Lytter ikke ,raske konklusjoner,høflig ,men liten tid til pasienten

Flink og oppmerksom

Han er en flink fyr som følger opp , og som hører på deg. Og, han er ærlig, tilgjengelig, og sender deg videre til prøvetaking og spasialistvurdering dersom han mistenker at hans vurdering ikke er god nok. God til å informere om hvilke tiltak en sjøl kan gjøre for å bedre sin helsetilstand. Farshid er en god lege, og det hjeper jo at han både er vennlig og i et godt humør når han tar i mot!

Et stort savn!

Jeg hadde Farshid Jahangosha som fastlege i over 5 år, og byttet pga flytting, noe jeg angret dypt på i ettertid.

Jeg har hatt perioder med mye tid hos lege pga kroniske sykdommer. Jeg følte alltid at jeg ble hørt på, og at han tok seg tid til å finne ut av min situasjon. Han var ærlig dersom han kom til kort, og forhørte seg enten med spesialister på området eller henviste meg videre. Dette var en lege jeg følte meg ivaretatt hos.

Det er nå 3-4 år siden jeg hadde han som fastlege, og ting kan ha endret seg, men jeg hadde utelukkende gode erfaringen med både lege og legesenter.

Tja

Farshid fungerer nok fint for noen som ikke legger merke til at han egentlig har det veldig travelt og at interessen derfor blir noe påtatt.

Han virker for opptatt av å ha nok pasienter og timer.. Om du er dårlig på å se bak fasaden til folk vil du nok være kjempefornøyd med denne legen da han prøver så godt han kan å gi inntrykk av noe annet.

Jeg tror virkelig ikke Farshid er noen dårlig person eller lege, han vil nok folk bare godt, men for min del blir det for slitsomt å forholde seg til følelsen av at man tross alt bare er en av veldig mange pasienter han skal gjennom iløpet av dagen.

Tror han kunne blomstret om han hadde/ tok seg bedre tid.

En lege som står for det han sier

Farshid er en ydmyk og empatisk lege, Han bryr seg og gjør det han kan for at pasienten skal føle seg velkommen. Men han kan også være streng der han har rett til dette. Noe jeg berømmer han for. Han har nok noen ganger litt dårlig tid. Men gjør man legesekretæren oppmerksom på at man trenger litt tid med han så legger de opp til et lengre besøk. Jeg har hatt Farshid som fast-lege siden 2005 og jeg håper jeg får beholde i mange år til. Fortsett med det gode arbeidet farshid! Du er helt klart i toppsjiktet i ditt yrke. Jeg har pr dags dato ikke hatt noen ubehagelige situasjoner med Farshid! Han er EKTE!

Den beste fastlegen!

Farshid er alltid blid og hyggelig! Han er svært dyktig og lett å kommunisere med!
Anbefales på det sterkeste!

Han klarer ikke lytte og knytte tillitt

Han forteller alltid at han har dårlig tid,og tar seg ikke tid til pasienten.
Får ikke kontakt..Pasienten blir stresset og utilpass pga mangel på kontakt.

Missforøyd

Har både møtt han som helsepersonell og som pasient.
Han var ikke flink!
Overfladisk hyggelig men egentlig er det bare fasade!
Ubehagelig mann.

Fantastisk flink fyr!

Farshid er den beste legen jeg har møtt. Han er alltid blid, flink til å lytte og faglig sterk. Om han er usikker deler han dette med deg og nøler ikke med å kontakte ekspertise på området. Det er lett og kommunisere med Doktor Jahangosha og han tar seg alltid litt ekstra tid. Han er en humørspreder som alltid har en lun kommentar på lur. Terningkast 6.