Farshid Jahangosha

Kantarellen legesenter
Mortensrudveien 185 1283 Oslo
Farshid Jahangosha er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Farshid Jahangosha

Dyktig, empatisk og lett å snakke med

Dr. Farshid er fastlegen til hele familien. Dvs. meg, samboer og 3 barn. Det betyr at jeg har hyppige besøk der hele vinterhalvåret med ørebetennelser, streptokokker osv. Når jeg trenger time får jeg dette på dagen dersom jeg ringer på morgenen. Han er dyktig, nøye og henviser videre dersom det er behov for det. Skal jeg komme med noe negativt må det være at venterommet på Kantarellen legesenter er for lite og har for få sitteplasser. Det kan hende man må stå og vente da alle stolene er opptatt. Dette er for øvrig ikke noe stor greie da det er kort ventetid og lite forsinkelser. Alt i alt veldig fornøyd med min fastlege de siste 10 årene. Han har dessverre vært sykmeldt en liten periode og er dypt savnet av pasientene sine. Ønsker han god bedring og håper han er raskt tilbake.

Den beste legen jeg har fått hjelp av!

Får som regel rask time hos Farshid, han tar seg tid til å lytte uten fordommer og jeg får følelsen av at han genuint ønsker å hjelpe deg! Kan anbefale Farshid på det sterkeste, den beste legen jeg har hatt!

Den beste legen jeg har hatt!!!

Best doctor ever! I moved to norway 3 years ago and I struggled to find a doctor I could trust untill i found Farshid,
Highly recommended!

Kjempegod lege

Måtte skifte fastlege da jeg flyttet langveisfra, og endte opp med dr. Jahangosha, og han er en av de beste fastlegene jeg har hatt. Gode kommunikasjonsevner, behagelig personlighet og gode kunnskaper om mine lidelser. I tillegg var han åpen for innspill fra meg om hvordan jeg skulle behandles. Som oftest kort ventetid på å få time, og også en ventetid på venterommet som er akseptabel. Men det gjør ingenting å vente i feks 30 minutter på denne legen, da han får meg til å føle at jeg er i fokus når det først er min tur. Ulempen med dette legekontoret er et veldig lite og trangt venterom..

Engasjert, vennlig og effektiv

Har benyttet denne legen siden 2006 og er veldig fornøyd. Har ikke villet gi slipp på denne fastlegen selv om jeg har flyttet ut av kommunen og faktisk fylket.
Skjønner godt han an får oppimot topp score.