Farshid Jahangosha

Autorisasjon (2002)

Farshid Jahangosha er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Farshid Jahangosha

Trygg og omsorgsfull

Kort ventetid og svartid, både for å få time og via e-konsultasjon. Trygg, effektiv og omsorgsfull. Er også rask til å behandle fornyelse av e-resept, både dag og kveld.

Dyktig

Dyktig og flink lege men ved de siste to konsultasjonene har han virket stresset og lite interessert, vil bli fort ferdig virker det som. Synd utvikling.

Reapekt, empati og kunnskap

Svart hyggelig og tilgjengelig, men lite empatisk. Undervurderer pasientens vurdering av sin egen helsetilstand og ønske om videre henvisning. Han ber pasienten å foreta kloke valg og forsinker videre behandling.

Verdens beste lege

Han har vært min fastlege siden 2009. Jeg er ikke mye hos lege, men de gangene jeg må er det gjerne litt «kritisk». Farshid er fantastisk, og jeg føler meg alltid godt ivaretatt.

Bedre lege skal man lete lenge etter. Jeg er heldig som har Farshid.

Engasjert og hyggelig

Jeg har hat Farshid som lege i over 10 år. Når jeg flyttet inn i nabolaget viste jeg ikke hvem jeg skulle velge. Så Farshid på venteværelse og så hvordan han var blid, tok noen i hånden og småpratet. Valgte ham på magefølesen og han har en av de beste legene jeg har hat.

Han er flink til å henvise, ta tester samtidig som han er en hyggelig fyr. Han har hat rett i diagnoser som jeg har opplevd andre leger har bommet totalt på.

Alt er riktignok ikke perfekt. Mulig Farshid har hat mer stress i de senere årene. Det er ikke alltid jeg føler jeg blir lyttet til når det gjelder mer difuse tilstander vi ikke finner ut av. Men jeg kan ikke være negativ fordi jeg har ikke opplevd noen lege som er bedre på dette enda.