Farshid Jahangosha

Autorisasjon (2002)

Farshid Jahangosha er en av 572 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Farshid Jahangosha

Verdens beste lege

Han har vært min fastlege siden 2009. Jeg er ikke mye hos lege, men de gangene jeg må er det gjerne litt «kritisk». Farshid er fantastisk, og jeg føler meg alltid godt ivaretatt.

Bedre lege skal man lete lenge etter. Jeg er heldig som har Farshid.

Engasjert og hyggelig

Jeg har hat Farshid som lege i over 10 år. Når jeg flyttet inn i nabolaget viste jeg ikke hvem jeg skulle velge. Så Farshid på venteværelse og så hvordan han var blid, tok noen i hånden og småpratet. Valgte ham på magefølesen og han har en av de beste legene jeg har hat.

Han er flink til å henvise, ta tester samtidig som han er en hyggelig fyr. Han har hat rett i diagnoser som jeg har opplevd andre leger har bommet totalt på.

Alt er riktignok ikke perfekt. Mulig Farshid har hat mer stress i de senere årene. Det er ikke alltid jeg føler jeg blir lyttet til når det gjelder mer difuse tilstander vi ikke finner ut av. Men jeg kan ikke være negativ fordi jeg har ikke opplevd noen lege som er bedre på dette enda.

Dyktig og fleksibel lege!!

Aldri hatt en så flink og fleksibel lege som farshid! Time får du på dagen hos han, hvis ikke så er han alltid tilgjenglig på helsenorge og svarer på dine meldinger. Smiler og hører på problemene dine, ikke minst bruker god tid.

Opplevelse

Han er veldig hyggelig og snill. Har hatt mange timer hos han alltid vil gjøre ting kjapt for å bli kvitt eller ferdig rask. Det er ikke noe bra, forventet han skulle forsøke det jeg vil bedre og fordype seg isteden gjøre det jeg vil rask og sende meg ut.

Lite empatisk

Han er svært lite empatisk, ekstrem dårlig lytter og lite behjelpelig.

Har måtte dra til Volvat og Dr.Dropin flere ganger på grunn av dårlig manglende konsultasjon.