Frode Grønn Johannesen

Østensjø Legesenter AS Mann, 47 år

Autorisert1998

Siste vurderinger av Frode Grønn Johannesen

Behagelig, rolig, og lytter.

Frode har vært vår fastlege gjennom 5 år. Jeg har vært hos ham en god del ganger med ulike saker, både for meg selv og barna. Blir alltid tatt seriøs og lyttet til. Meget trygg fastlege å ha. Øvrige ansatte på legekontoret er også trivelige og greie.

Den nye fastlegen

Det viser seg at jeg er tidkrevende pasient. Hadde ønsket at Frode Grønn Johannesen fikk dobbelt så mye tid for å få det til.

Kunnskapsrik og interessert

Har hat samme fastlege i mange år. Får god oppfølging med alvorlig diagnose, samarbeider også med sykehus når det er nødvendig.

Tar meg og mine sykdommer på alvor

Kunne nok vært raskere til å henvise videre til spesialist. Følger nøye opp mine sykdommer med kontroller/prøver flere ganger i året. Åpen for litt utradisjonelle behandlinger av sykdommene mine.

Helt greit

Hatt Dr. Johannessen som fastlege i mange år (byttet nylig grunnet flytting). Hyggelig og full av kunnskap, men har opplevd å måtte krangle meg til ting vedr. lavt stoffskifte - bla nektet å henvise videre til endokrinolog, ikke lydhør for mine symptomer, men kun opptatt av blodprøveresultatene. Dette har vært ganske frustrerende da jeg har hatt sykdommen i over 10 år med denne legen. Ellers alltid god hjelp.