Elise Caspersen

Sandvikveien 26 1363 Høvik
Elise Caspersen er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Elise Caspersen

Ikke imponert

Nedlatende og på grensen til frekk. Følte ikke at jeg ble tatt på alvor. Hun kom med en hentydning om at hun håper ikke jeg "shoppet rundt" etter medisiner. Angret selvfølgelig på at jeg ikke sa noe der og da, men ble rett og slett ganske forbauset over hva hun syns det var greit å si!

Den beste fastlegen jeg har hatt!!!!

Elise følger opp og vi har god kommunikasjon.Hun er alltid blid og hyggelig!!Ikke alltid man får svar på prøver som er tatt,pga rot på lab.

Aldri sett!!!!!!

Anbefaler ikke for de som er sårbarhet i sitt livet !!!!!!! : jeg opplevde veldig rar samtale med henne og ble lei og trist av det. Jeg ble mer stressende når måtede henne med kvalm og svimmel følelse. Smertene ble verre når hun pratede slik med meg . Jeg tror hun må bruke tid å lese journal til nye pasienter og inkludere konstruktiv kritikk før møtes pasienter. Hun er faktisk flink å finn ut medisin.

Den beste legen jeg har hatt

Hun følger opp prøver og er engasjert i pasienten. Hun er lege for hele familien på 6 og alle er svært fornøyd med henne.

Flink lege

Jeg har gått til Elise under svangerskap. Meget flink og tar seg tid til å lytte. kan anbefales til andre!