Elise Caspersen

Tlf: 67 83 83 10 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Elise Caspersen er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Elise Caspersen

Kunnskapsrik og god fastlege

Dr. Caspersen er en dyktig lege.
Hun tar problemer seriøst, og tar seg god tid og er grundig i sine undersøkelser. Hun følger alltid opp henvisninger og blodprøvesvar. Kom en gang til henne da jeg var langt nede. Hun tok seg god tid, snakket lenge med meg, ga meg det jeg trengte med henvisninger og medisiner. Hun stiller kritiske spørsmål, er vennlig i kontakten. Jeg har full tillit til henne som fastlege, og føler meg alltid ivaretatt uansett hvorfor jeg er hos henne.

Belæret og litt nedlatende

Har fått Eline som lege nå. Jeg syns hun var veldig hyggelig og forståelses full de 2 første gangene jeg var der. Etter og ha vært der på et parr timer til, er jeg ikke fornøyd. Hun er veldig opphengt i ett spesifikt tema om min sykdomshistorie som hun tar opp hele tiden og snakker lenge om. Før jeg kan fortelle hva det faktiske problemet for at jeg kom er. Bytter fastlege, da jeg føler hun er mer opptatt av det ene problemet enn hva jeg faktisk kommer ditt for. Jeg liker hun så absolutt ikke og jeg anbefaler henne ikke til noen!

Følger ikke med.

Hun var lite interessert å lytte, brukte mest tid på å snakke om seg selv og skrev mangefull informasjon på reseptene mine så de på apoteket ble usikre.

Virker desverre som en person uten særlig empati og er mest opptatt av seg selv.

Aldri mer

Lite hyggelig,spydig,lytter ikke. Virker ikke interessert i og hjelpe pasienten.

Skremmende at det finnes slike innen helse sektoren.

Dette er vår opplevelse av denne doktoren.

Skremmende!!

Flink til å sende videre til spesialist

Hyggelig og blid men bestemt. Tar kontakt etter arbeidstid når prøveresultat må formidles. Må legg inn ekstra tid da hun ofte er forsinket.