Elise Caspersen

Tlf: 67 83 83 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Elise Caspersen er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Elise Caspersen

Aldri mer

Lite hyggelig,spydig,lytter ikke. Virker ikke interessert i og hjelpe pasienten.

Skremmende at det finnes slike innen helse sektoren.

Dette er vår opplevelse av denne doktoren.

Skremmende!!

Flink til å sende videre til spesialist

Hyggelig og blid men bestemt. Tar kontakt etter arbeidstid når prøveresultat må formidles. Må legg inn ekstra tid da hun ofte er forsinket.

Hyggelig og behagelig lege

Inngir tillit på grunn av grundighet. Er rask til å kontakte sykehus hvis hun er i tvil og synes ikke å overlate noe til tilfeldigheter.

Meget sympatisk

Bruker alltid good tid på deg.føler at jeg blir satte fokus,får alltid raske tilbakemeldinger på prøver.god lege"!!

Ikke imponert

Nedlatende og på grensen til frekk. Følte ikke at jeg ble tatt på alvor. Hun kom med en hentydning om at hun håper ikke jeg "shoppet rundt" etter medisiner. Angret selvfølgelig på at jeg ikke sa noe der og da, men ble rett og slett ganske forbauset over hva hun syns det var greit å si!

Den beste fastlegen jeg har hatt!!!!

Elise følger opp og vi har god kommunikasjon.Hun er alltid blid og hyggelig!!Ikke alltid man får svar på prøver som er tatt,pga rot på lab.

Aldri sett!!!!!!

Anbefaler ikke for de som er sårbarhet i sitt livet !!!!!!! : jeg opplevde veldig rar samtale med henne og ble lei og trist av det. Jeg ble mer stressende når måtede henne med kvalm og svimmel følelse. Smertene ble verre når hun pratede slik med meg . Jeg tror hun må bruke tid å lese journal til nye pasienter og inkludere konstruktiv kritikk før møtes pasienter. Hun er faktisk flink å finn ut medisin.

Den beste legen jeg har hatt

Hun følger opp prøver og er engasjert i pasienten. Hun er lege for hele familien på 6 og alle er svært fornøyd med henne.

Flink lege

Jeg har gått til Elise under svangerskap. Meget flink og tar seg tid til å lytte. kan anbefales til andre!

Meget fornøyd med legen. Interessert og følger godt opp. Sender videre til spesialister hvis beholv

Legen er åpen og direkte. Det setter jeg pris på. Hennes holdning Inngir tillit. Virker interessert og følger godt opp. Ventetiden kunne noen ganger vært kortere.

Passer veldig godt for meg :-)

Rask og effektiv. Blid,. Fikser time hos spesialist. Litt rotete/kaldt på ekspedisjon / venterom side.

Misfornøyd

Hun mangler entusiasme for pasient og er ikke tålmodig til å forklare ting. I tillegg er hun upresis .

Ikke særlig interessert

Vil absolutt ikke anbefale å gå til denne legen dersom du er på et sårbart punkt i livet. Jeg kom til henne da jeg følte meg totalt på bånn. Følte meg absolutt ikke tatt på alvor. Hun var mer belærende enn lyttende da det gjaldt mitt problem. Da jeg gikk ut døra, tenkte jeg "aldri mer" pga følelsen hun ga meg. Følte meg faktisk verre da jeg var ferdig der.. Og det er absolutt ikke bra, derfor vil jeg fraråde henne dersom det handler om noe psykisk.

Dårlig behandling

lite intressert, ikke lytende. egoistisk. Hun er veldig ubehagelig ved samtalen og vil ikke like høre hva pasinten´s problem er.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg er veldig fornøyd,hun er flink til å følge opp. Rolig og behagelig.tar det for lang tid å få time på sykehus, ordne hun opp i det.

Et uheldig inntrykk

Meget lite imøtekokmmende, ikke lyttende, lite interessert. Opptatt av å hevde egen posisjon, utelukkende.
Sekretæren: Ved et spørsmål man forsøkte å stille, la sekretæren faktisk på røret mens man snakket. Dette kan ikke anses akseptabelt.
Vondt og sårende for en pasient å oppleve. Man kontakter legekontoret fordi man uheldigvis har et behov man trenger deres hjelp til. Behandlingen man får, er som om man var en ubedt inntrenger. Slik skal det vel ikke være?

God opplevelse

Svarer på telefon når jeg ringer
Rolig og vennlig lege.
Lytter, stiller spørsmål - lytter og svarer på spørsmål.
Foreslår og bestemmer.
Jeg er svært fornøyd og føler meg godt ivaretatt.

Lite interessert

Dette legekontoret fremstår for meg som svært dårlig drevet. Lite interessert i å lytte; mer interessert i å fortelle og belære. En kontordame som svært ofte ikke er der så det er vanskelig å komme igjennom på telefon (gjerne ettermiddag). Kan godt være denne legen er dyktig, men ifht mine problemer så ble det ikke bedre, snarere tvert imot.

Den beste legen jeg har hatt noengang.

Fantastisk behagelig, lyttende og dyktig lege som tar pasienten på alvor. Hun er utrolig flink til å følge opp + evt. henvise for videre utredninger. Den beste legen jeg har hatt noengang.