Tone Jørgensen

Kongsveien 104 1177 Oslo
Tone Jørgensen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tone Jørgensen

Dyktig, tillitsfull og empatisk

Tone er alltid imøtekommende, blid, tillitsfull, lyttende og dyktig. Hun stiller gode spørsmål og tar deg alltid på alvor. God på å stille diagnose og gir gode råd og løsninger til problemet, så det føles spesielt trygt å gå til henne.
Infrastrukturen er helt topp. Meget effektivt å ha sykepleiere, spesialister og lab i samme området når man trenger det. Disse er også hyggelig og imøtekommende.
Vil absolutt ikke bytte.

Den beste legen jeg har hatt

Tone har tid til å lytte og gir seg ikke før hun selv har funnet ut hva orsaken til sykdommen er. Viss ikke søker hjelp.

Empatisk og faglig dyktig

Fastlege for meg og mine barn i en årrekke. Setter seg inn i pasientens behov og henviser videre hvis nødvendig. Opplever at det alltid er mulig å rydde plass til en akuttime hvis noen i familien trenger det.
Sist men ikke minst:Hun er oppriktig interessert og i tillegg til å gi en faglig vurdering viser hun også medmenneskelige sider!

En behagelig fastlege

Tone har et svært behagelig vesen og er lett å prate med. Jeg føler meg trygg hos henne, og det er kanskje det viktigste med legen!

Oppriktig

Veldig fornøyd, hun er oppriktig interessert og har tid og empati uten at det blir for mye. Barna mine føler seg trygge. Har vært legen min i ni år og jeg bytter ikke!