Shivendra Nath Kakar

Autorisasjon (2000)

Shivendra Nath Kakar er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shivendra Nath Kakar

Dedikert lege. Kan trygt anbefales

Tar tak i helsemessige utfordringer, og henviser til spesialist for rask avklaring for adekvat behandling. Samarbeider med eksterne/flerfaglig, når det er behov for dette. Ser helhetlig, med trygg faglig vurdering- og behandlingskompetanse. Er tilstedeværende, og tar helsemessige utfordringer seriøst til oppfølging. Evner to-veiskommunikasjon, interessert, respektabel i møte med pasient og lyttende.
Rask fornyelse av resepter ved behov. Tilgjengelig, med trygghet for at kontakt oppnås ved behov,.
Følger raskt opp.

Trygg og kunnskapsrik

Beste legen😀 altid kort venting og god behandling. Han er hensynsfull og lyttende. Han er veldig rolig og høflig.

Beste legen😊

Kjempe fornøyd med Kakar👍🏻👍🏻 Flink, lytter til dine pasienter, tar deg alvorlig og er rolig ig ryddig 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻

den beste lege har hatt.

Kjempe hyggelig lege, gir deg tid og konsentrasjon er med han alltid når er hos han..
Hvis noe alvorlig sender han meg med engang til spesialist. Og bra til å lytte når jg gir info om meg selv eller barne.
Har han til meg og mine barn, veldig snill lege og gode erfaringer.

Den beste legen jeg vet om i Norge

kakar er en veldig bra lege. han samarbeider bra. han lytter til meg når jeg snakker til han. har hørt fra andre folk at legene deres som er noen andre lytter ikke når de snakker. kakar undersøker meg alltid når jeg er til han i form av blodprøver, noe som igjen mangler hos de andre legene som jobber i lindeberg legesenter. jeg anbefaler andre folk til å velge kakar som sin fastlege.

kakar bør bli hedret