Anne Signe Øren Karlsen

Autorisasjon (1985)

Anne Signe Øren Karlsen er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Signe Øren Karlsen

Trygg og hjelpsom

Jeg har hatt Karlsen som fastlege i over 20 år. Hun har fulgt meg gjennom kronisk sykdom og tre graviditeter. Like stødig og hjelpsom hver gang. Har også opplevd ved flere enn en anledning at hun ringer etter et par dager for å høre hvordan det går. Kan ikke tenke meg en annen fastlege.

Fremstår med lite empati, varme og interesse

Fremstår med lite empati, varme og interesse. Alle i vår familie, inkludert barna, opplever henne som kald og lite interessert. Lite oppfølging ved evt diagnoser eller henvisning til spesialist. Det hadde hjulpet med et smil, øyekontakt og å se opp fra pc. Vi står på venteliste til annen fastlege. De gangene vi har vært hos vikarer/turnuslege eller andre fastleger på samme kontor, har vært en veldig fin og god opplevelse, og helsesekretærer og de som tar blodprøver etc er veldig hyggelige.
Anbefales dessverre ikke.

Hjelpsom

Hun er dyktig og svært hjelpsom. Føler meg ivaretatt og forstått.
Kan ikke tenke meg en annen fastlege.

Alltid til stedet for meg

Jeg har hatt Anne som min fastlege i over 20 år, har alltid vært trygg på at hun vet hva jeg snakker om. Hun er god på å stille diagnose og flink til å sende en til spesialist hvis det er påkrevet. Hun var også en god faglig støtte ved noen kriser i livet mitt. Jeg kan ikke tenke meg å gå til en annen lege.

Utilgjengelig

Anne har vært vår familie lege i over 15 år. Aldri vist medfølelse eller empati.
Hun er alltid opptatt med sine ting, har ingen blikk kontakt og tar deg ikke seriøs.