Anne Signe Øren Karlsen

Markveien Legesenter

Grünersgata 8 0552 Oslo
Anne Signe Øren Karlsen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Signe Øren Karlsen

Den beste legen jeg hatt

Anne Karlsen er den beste fastlegen jeg har hatt. Vi har hatt Anne som "familielege".
Tar seg alltid tid, viser interesse og forståelse. Veldig bra med både barn og voksne. Flyttet ut fra byen men har beholdt legen i 5 ekstra år.. :)

Dessverre opererer legekontoret med "time på dagen", hvilket fungerer dårlig. Ofte får man ikke tid den samme dagen eller dagen etter å må sende forespørsel på nytt opp til flere ganger før man får time. Alltid lang ventetid, så et legebesøk tar veldig lang tid.
Kommunikasjon med "resepsjonen" er via sms da de ofte ikke tar telefonen.

Dette er en fantastisk fastlege. Hun lytter og tar seg tid. Jeg har kommet med problemer som tar mer enn et kvarter, hun titter aldri på klokka, men behandler seg ferdig.
Ulempen da kan jo være at det ofte er forsinkelser, men etter å ha fått behandling som på ingen måte kunne bli gjort innenfor et kvarter, uten å føle stress, så har jeg god tålmodighet for å vente de gangene jeg er der.

Flink lege!!

Har gått til henne i 15+ år. Hun er tålmodig og lyttende, og føler at hun har støttet meg på alle mulige måter i forhold til den kroniske diagnosen jeg har. Anbefales!

Ikke veldig interessert

Hun har nok et behagelig og lite påtrengende vesen, men virker ganske uinteressert. Hun sier de riktige tingene og slikt, men skriver ut medisiner uten å gjøre særlig grundige undersøkelser.
På meg virker hun litt matlei. I forbindelse med en utenlandsferie oppsøkte jeg en lokal lege for dårlig mage - og opplevde hvordan det er med en interessert og nysgjerrig lege.
Mao er jeg på jakt etter en annen, og mer interessert, fastlege.

Saklig, faglig og støttende

Alltid vært veldig grei og enkel å forholde seg til. Har et direkte språk, er empatisk men samtidig ikke for tett på. Passer meg ypperlig. Bra dame!