Anne Signe Øren Karlsen

Markveien Legesenter

1985

Markveien Legesenter Telefonnummer23 40 86 0023 40 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Grünersgate 6-8 0552 Oslo
Anne Signe Øren Karlsen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Signe Øren Karlsen

Erfaren og trygg

Anne er en erfaren, flink og oppmerksom lege, tar godt vare på sine pasienter og er veldig god til å stille diagnose (som i mitt tilfelle alltid ble bekreftet hos spesialisten). Jeg er veldig glad jeg har henne som min fastlege!

Dyktig og omtenksom

En utrolig flink og omsorgsfull fastlege, jeg føler meg godt ivaretatt uansett hva jeg kommer med. Hun er rett på sak og profesjonell, men føler meg alltid sett og hørt. Kan anbefales på det varmeste!

Virker ikke interessert

Jeg er dessverre ikke veldig fornøyd. Jeg opplevde flere ganger at hun nedspilte mine lidelser. I tillegg synes jeg at oppfølgingen kunne vært bedre.

Den beste legen jeg hatt

Anne Karlsen er den beste fastlegen jeg har hatt. Vi har hatt Anne som "familielege".
Tar seg alltid tid, viser interesse og forståelse. Veldig bra med både barn og voksne. Flyttet ut fra byen men har beholdt legen i 5 ekstra år.. :)

Dessverre opererer legekontoret med "time på dagen", hvilket fungerer dårlig. Ofte får man ikke tid den samme dagen eller dagen etter å må sende forespørsel på nytt opp til flere ganger før man får time. Alltid lang ventetid, så et legebesøk tar veldig lang tid.
Kommunikasjon med "resepsjonen" er via sms da de ofte ikke tar telefonen.

Dette er en fantastisk fastlege. Hun lytter og tar seg tid. Jeg har kommet med problemer som tar mer enn et kvarter, hun titter aldri på klokka, men behandler seg ferdig.
Ulempen da kan jo være at det ofte er forsinkelser, men etter å ha fått behandling som på ingen måte kunne bli gjort innenfor et kvarter, uten å føle stress, så har jeg god tålmodighet for å vente de gangene jeg er der.