Anne Signe Øren Karlsen

Grünersgate 6-8 0552 Oslo
Anne Signe Øren Karlsen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Signe Øren Karlsen

Utmerket lege!

Jeg har hatt Anne Karlsen som min fastlege siden 1997, og er glad for mitt valg! Hun har vært en uvurderlig hjelp og støtte som lege når jeg trengte det. Hun er flink til å stille riktig diagnose og forklare ting. Mine hjerteligste anbefalinger!

Virker ikke interessert

Jeg er dessverre ikke veldig fornøyd. Jeg opplevde flere ganger at hun nedspilte mine lidelser. I tillegg synes jeg at oppfølgingen kunne vært bedre.

Den beste legen jeg hatt

Anne Karlsen er den beste fastlegen jeg har hatt. Vi har hatt Anne som "familielege".
Tar seg alltid tid, viser interesse og forståelse. Veldig bra med både barn og voksne. Flyttet ut fra byen men har beholdt legen i 5 ekstra år.. :)

Dessverre opererer legekontoret med "time på dagen", hvilket fungerer dårlig. Ofte får man ikke tid den samme dagen eller dagen etter å må sende forespørsel på nytt opp til flere ganger før man får time. Alltid lang ventetid, så et legebesøk tar veldig lang tid.
Kommunikasjon med "resepsjonen" er via sms da de ofte ikke tar telefonen.

Dette er en fantastisk fastlege. Hun lytter og tar seg tid. Jeg har kommet med problemer som tar mer enn et kvarter, hun titter aldri på klokka, men behandler seg ferdig.
Ulempen da kan jo være at det ofte er forsinkelser, men etter å ha fått behandling som på ingen måte kunne bli gjort innenfor et kvarter, uten å føle stress, så har jeg god tålmodighet for å vente de gangene jeg er der.

Flink lege!!

Har gått til henne i 15+ år. Hun er tålmodig og lyttende, og føler at hun har støttet meg på alle mulige måter i forhold til den kroniske diagnosen jeg har. Anbefales!