Anne Signe Øren Karlsen

Tlf: 23 40 86 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Signe Øren Karlsen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Signe Øren Karlsen

Utmerket lege!

Jeg har hatt Anne Karlsen som min fastlege siden 1997, og er glad for mitt valg! Hun har vært en uvurderlig hjelp og støtte som lege når jeg trengte det. Hun er flink til å stille riktig diagnose og forklare ting. Mine hjerteligste anbefalinger!

Virker ikke interessert

Jeg er dessverre ikke veldig fornøyd. Jeg opplevde flere ganger at hun nedspilte mine lidelser. I tillegg synes jeg at oppfølgingen kunne vært bedre.

Den beste legen jeg hatt

Anne Karlsen er den beste fastlegen jeg har hatt. Vi har hatt Anne som "familielege".
Tar seg alltid tid, viser interesse og forståelse. Veldig bra med både barn og voksne. Flyttet ut fra byen men har beholdt legen i 5 ekstra år.. :)

Dessverre opererer legekontoret med "time på dagen", hvilket fungerer dårlig. Ofte får man ikke tid den samme dagen eller dagen etter å må sende forespørsel på nytt opp til flere ganger før man får time. Alltid lang ventetid, så et legebesøk tar veldig lang tid.
Kommunikasjon med "resepsjonen" er via sms da de ofte ikke tar telefonen.

Dette er en fantastisk fastlege. Hun lytter og tar seg tid. Jeg har kommet med problemer som tar mer enn et kvarter, hun titter aldri på klokka, men behandler seg ferdig.
Ulempen da kan jo være at det ofte er forsinkelser, men etter å ha fått behandling som på ingen måte kunne bli gjort innenfor et kvarter, uten å føle stress, så har jeg god tålmodighet for å vente de gangene jeg er der.

Flink lege!!

Har gått til henne i 15+ år. Hun er tålmodig og lyttende, og føler at hun har støttet meg på alle mulige måter i forhold til den kroniske diagnosen jeg har. Anbefales!

Ikke veldig interessert

Hun har nok et behagelig og lite påtrengende vesen, men virker ganske uinteressert. Hun sier de riktige tingene og slikt, men skriver ut medisiner uten å gjøre særlig grundige undersøkelser.
På meg virker hun litt matlei. I forbindelse med en utenlandsferie oppsøkte jeg en lokal lege for dårlig mage - og opplevde hvordan det er med en interessert og nysgjerrig lege.
Mao er jeg på jakt etter en annen, og mer interessert, fastlege.

Saklig, faglig og støttende

Alltid vært veldig grei og enkel å forholde seg til. Har et direkte språk, er empatisk men samtidig ikke for tett på. Passer meg ypperlig. Bra dame!

Dyktig og profesjonell

Som tidligere pasient av dr. Karlsen vil jeg gjerne gi mine varmeste anbefalinger. Hun var en god og støttende fastlege gjennom prøverørsforsøk som med hjelp og tilrettelegging fra henne til slutt resulterte i et vellykket svangerskap med nær oppfølging. Ikke veldig smalltalk-orientert, men det har jeg aldri savnet. Alltid følt at jeg har fått den informasjonen jeg trenger og blitt tatt på alvor.

Bryr seg sånn passe

Hun er hyggelig nok, men hun er ikke så god til å følge opp tidligere plager. Fikk en gang henvisning til psykolog, men har aldri senere nevnt eller spurt hvordan ting går nå. Også andre ting som jeg tenker det er naturlig at en fastlege bryr seg med blir fulgt opp. Kun akkurat det du er der for og ikke mer. Og jeg er ikke hypokonder :-)

En fantastisk dyktig lege.

Har hatt henne som fastlege i 20 år. Meget rolig og hyggelig lege.

Den beste legen vi har hatt!

Hun tar pasienter på alvor, har høy kunnskap, gir gode råd og er beroligende når sønnen min er syk. Veldig godt for en lettere hysterisk mamma. Alltid fått den hjelpen vi trenger av henne.

Beste legen jeg har hatt !!

Er veldig fornøyd ! Har hatt henne som lege i mange år,og vi har god kommunikasjon.
Sliter en del psykisk og hun stiller opp ansvarsgruppemøter o.l. Jeg kommer aldri til å bytte lege....

den beste jeg har hatt

Byttet fastlege en gang jeg flyttet til annen bydel, men forstod fort at det var verdt å ha litt lengre reisevei, når du har en så flink lege, så jeg byttet tilbake til Anne. Kommer til å bli der uansett hvor i byen jeg flytter.

En god erfaren lege

Jeg har brukt Dr. Karlsen i 14 år og synes hun som en god, empatisk og lyttende lege. Hun er litt streng og har kanskje litt dårlig tid, men bortsett fra det har jeg alltid fått tilfredstillende og profesjonell hjelp av henne. Før tok det lang tid for å få en timeavtale, men nå har legesenteret et nytt system som gjør at du kan få time samme dag eller dagen etter. De funker bra.

Flott fastlege

Har hatt Dr Karlsen som fastlege i mer enn 6 år og har vært hos henne med div småting oppigjennom samt nå sist et svangerskap. Dr Karlsen er kunnskapsrik og omsorgsfull og kaller gjerne en spade for en spade.

Jeg er strålende fornøyd med Dr Karlsen og kommer til å fortsette å bruke henne til bade mine små og meg til tross for at vi nå bor et stykke unna Grunerløkka.

Lyttende, empatisk, rolig, behagelig, faglig flink

En fantastisk dyktig lege som jeg dessverre ikke har lenger etter flytting fra Oslo.