Anne Signe Øren Karlsen

Autorisasjon (1985)

Anne Signe Øren Karlsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Signe Øren Karlsen

Den beste legen jeg har hatt <3

Anne har vært min fastlege i flere år etter at jeg flyttet til Oslo. Jeg opplever å bli tatt på alvor hver eneste gang jeg er innom, både med stort og smått. Hun lytter alltid og er veldig effektiv uten at du føler at hun stresser.
Hun fremstår veldig erfaren, seriøs og kunnskapsrik, uten å være "ovenpå" som mange andre leger kan oppfattes.
Kan ikke tenke meg å gå til noen andre.

Travel

Har hatt henne som lege i mange år. Grei med enkle plager og konkrete "bestillinger". Virker ikke opptatt av å se mennesker helhetlig, spør sjelden eller aldri hvordan det går. Tar ikke hensyn til eller spør om psykisk helse selv der det bør være åpenlyst. Virker uinteressert og travel. Dersom man ønsker å bli møtt med empati og omsorg anbefales det å gå til noen andre.

Hyggelig og flink

Veldig fornøyd med å ha Anne som min fastlege, i over 15 år. Hun er kunnskapsrik, tar seg tid, tar deg allvorlig samt sender deg videre til spesialist når det er nødvendig.
Sms "time på dagen" har fungert bra og det er skjeldent jeg har måttet vente noen lengre tider.
Er superfornøyd!

Dyktig og omtenksom

En utrolig flink og omsorgsfull fastlege, jeg føler meg godt ivaretatt uansett hva jeg kommer med. Hun er rett på sak og profesjonell, men føler meg alltid sett og hørt. Kan anbefales på det varmeste!

Virker ikke interessert

Jeg er dessverre ikke veldig fornøyd. Jeg opplevde flere ganger at hun nedspilte mine lidelser. I tillegg synes jeg at oppfølgingen kunne vært bedre.