Svein Erik Karlseng

Ingen på venteliste

Svein Erik Karlseng er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Erik Karlseng

Veldig dårlig -- unngå

Jeg var hos denne legen en gang, og det var en ubehagelig opplevelse. Han var ikke interessert i helsen min i det hele tatt. Han var uvennlig, arrogant og avvisende. Jeg fortalte ham at min tidligere lege hadde anbefalt en spesialist-undersøkelse og han bare blåste i dette. Jeg pekte på at denne undersøkelsen også var anbefalt for menn på min alder i et forskingstidskrift som lå ute på venterommet på hans eget legekontor. Han brydde seg ikke. Han tok blodtrykket mitt som om han dermed gjorde meg en kjempetjeneste, og det var det.

Han har mange ledige plasser og det er god grunn til dette.

Den beste fastlegen!

Jeg har hatt Svein Erik Karlsen siden jeg var 20 år ( i 16 år nå ), og er veldig veldig fornøyd med han som fastlege. Jeg blir alltid tatt på alvor, han bruker god tid til å lytte og gi tilbakemeldinger, spør alltid om det er noe mer han kan hjelpe meg med og er veldig hyggelig. Det er sjeldent forsinkelser og man får time på dagen.

Dyktig og effektiv

Karlseng er en effektiv lege som man enkelt kan få gode råd og støtte fra. Han har alltid en løsning og er det en henvisning som skal til så er det ingen problem. liker at han er effktiv jeg har ingen behov for å sitte der på kontoret og prate bla bla, inn/ut og en løsning på sykdom er perfekt måte å håndtere meg som pasient på. Fantastisk bra sykepleiere som er alltid hyggelige og utrolig flinke til å ta blodprøver! Enkelt å få time på dagen/dagen etter. Anbefales virkelig!

Bra Lege

Karlseng er alltid der for meg når jeg trenger ham, med gode råd og sympati. Han er nøye og tar gjerne for mange prøver enn for få.

Ikke interessert

Hyggelig men uengasjert, virker ikke genuint interessert.