Bjølsen Legesenter

Bentsebrugata 29A 0469 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bjølsen Legesenter

Hjelpsom og imøtekommende

Lege: Mari Ellen Haug Barsnes Skrevet

Mari er virkelig til å anbefale! Hun tar deg på alvor og tar tak i dine helseproblemer. Super fornøyd med henne, her føler jeg meg sett og trygg!

Arrogant

Lege: Mari Ellen Haug Barsnes Skrevet

Aldri har jeg hatt en fastlege som har vært så arrogant og overlegen. Byttet da min forrige fastlege sluttet, og så har hun hadde ledig plass.

Den første timen møter jeg en «kald» lege. Selv er jeg vant til empatiske og varme fastleger gjennom livet. Jeg trengte oppfølging og forlengelse av sykemelding, men det var visst ikke kjærkomment her. Det kan virke som om unge mennesker uten jobb og som har blitt syke, ikke er noe hun vil ha på «menyen». Fikk beskjed om at jeg ikke bare kunne gå hjemme uten mål og mening, men hadde ikke lest noe i journalen min eller interesse av å høre om det behandlingsforløpet jeg faktisk står i. Så da det kom til medisinene mine. Som tidligere fastlege, nevrolog, manuelterapaut, psykomotorisk fysio og psykolog har anbefalt meg å ta. For henne kom ikke disse medisinene på tale, og jeg burde slutte på de umiddelbart. Medisiner som gjør at jeg fungerer i hverdagen og gjør at jeg har overskudd til å søke jobber. Nei fy!

Så til dere mennesker som sliter med kroniske tilstander, og er vant med å ha god dialog og eksepsjonell oppfølging av nåværende eller tidligere fastlege - styr virkelig unna. For her blir du sett ned på og ikke møtt som et medmenneske i en sårbar situasjon. Jeg gikk gråtende ut derfra, og har allerede byttet til privat fastlege. Hit skal jeg aldri igjen.

Empatisk og lyttende

Lege: Mari Ellen Haug Barsnes Skrevet

Mari ga meg en grundig og god oppfølging. Hun er god til å lytte, og til å formidle informasjon.

Hun fulgte meg opp under graviditeten min, og i spedbarnsfasen. Skulle gjerne beholdt henne mye lengre, var det ikke for at vi måtte flytte.

Vil varmt anbefale Mari!

Tipp topp fyr!

Lege: Gudmund Noddeland Myhren Skrevet

Jeg opplever Gudmund som en trygg og empatisk person som tar meg på alvor. Tar psykisk helse på alvor.

Møte med pasient og holdning

Lege: Morten Pytte Skrevet

Jeg fikk positiv erfaring hos legen da jeg byttet til han. Etter hvert som jeg trengte sykmelding, så ble han meget skeptisk og tok meg ikke på alvor. Legen var ikke empatisk og møtte heller ikke en sårbar pasient på en god måte. Gikk ut fra legen med dårlig magefølelse og kom meg mye verre ut psykisk enn det jeg gjorde når jeg kom inn.