Svein Erik Karlseng

Ingen på venteliste

Svein Erik Karlseng er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Erik Karlseng

Flink og tålmodig

Jeg synes Svein Erik har vært flink og tålmodig når jeg har vært innom. Han henviste meg videre til spesialist da jeg hadde behov for det og tar meg alvorlig.

Flink lege! Positivt med kort ventetid for å få time

Dessverre ikke fornøyd

Hyggelig og pratsom person, men jeg sitter ikke igjen med inntrykk av at han kan så veldig mye. Han var mest interessert i raske og hyppige legebesøk, og tok for lett på ting etter min mening. Han lyttet ikke godt nok, dessverre. Bytter heller til noen som er genuint interessert i å hjelpe pasienten, fremfor å tjene mest penger.

Det er veldig kort ventetid, og jeg fikk som regel time på dagen.

Dyktig lege som gir bra og gode tilbakemeldinger.

Jeg har hatt han som fastlege siden ordningen ble til, og er fornøyd med hvordan han behandler meg. Han er dyktig til å gi råd, og henviser til spesialist når du som pasient ønsker og trenger det.

Veldigt bra lege allt som allt.

Jeg hade Dr. Karlseng som fastlege i 1,5 år under den tiden jag bodde i Oslo. Når jag møtte opp hade jag veldig mange medisinske ting jag ville få undersøkt. Han lyssnade och sente mig videre till spesialist i alle fall.
Var gang jag var der følte jeg att han tok meg på alvor.
Syns alle som jobber på klinikken er veldig flinke och snille. Blodprøver, hjerteprøver, betaling, telefontillgjenglighet osv, allt var bra!

Når jeg først gikk till Karlseng gikk jeg på mye medisiner (pga slit med kronisk insomni og psykiske problemer). Karlseng var veldig prinsippfast og ville ikke skrive ut de medisiner jag fått før førdi att jeg var "før ung før att ta så sterke piller så tidlig i livet". Er førvisso enig om det, men hade gjerne sett att han skrevet ut fler og heller arbeidet fram en plan med meg om andre alternativer, nedtrapping osv. Fikk kun ett blankt nei og sedan ble jag sendt till en psykiatriker som skrev ut VELDIGT mye piller till meg. Så det spelade egentlig ingen roll. Syns det var bra att han var mån om att jeg ikke skulle ta de pillene førdi att de endog bare trykker unna problemet og løser det ikke - men han skulle gjort en plan eller lignende.

Tålmodig, tar ting seriøst

Dette er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg får hjelp til alt jeg trenger, får de henvisningene som trengs og ting blir tatt tak i. Jeg har følt meg godt ivaretatt og det er lett å få time.