Khalid Khawar

Autorisasjon (1995)

Gamlebyen Legesenter Telefonnummer23 23 49 5023 23 49 ...
St. Halvards Plass 1 0192 Oslo
Khalid Khawar er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Khalid Khawar

Hyggelig lege! Anbefales!!

Referer til min tidligere vurdering fra den 25.11.2015. Beklageligvis kom denne vurderingen litt impulsivt. Konsultasjonen med han et par ganger var litt skuffende og det resulterte i en misforståelse. Jeg hadde mine grunner til frustrasjon og han hadde sikkert sine grunner. Jeg burde ha hatt en åpen dialog med han for å bli kvitt misforståelsen med en gang. I stedet for å ha en åpen dialog med han, kom hele frustrasjonen utover vurderingen hans på nettet. Beklageligvis var dette en feil fremgangsmåte.

Har hatt han som min fastlege i mange mange år. Han har som regel vært en «kjempegrei» og «hyggelig» kar.
Egentlig har han vært litt mer enn bare fastlege for meg, siden jeg har kjent ham i mange år. Jeg har kanskje derfor forventet litt for mye av han enkelte ganger og glemt at tross alt er han også bare ett menneske som prøver å gjøre sitt beste.

Vi er heldigvis kvitt misforståelsen og jeg er KJEMPEGLAD for at jeg fortsatt har han som min fastlege.

Knallgod lege

Jeg har brukr denne legen ci over 20 år og er meget fornøyd med behandlingen jeg har fått. Han bryr seg om pasienten, og er bra til å henvise videre om det er noe han ikke kann. Det eneste negative er at han kan være borte i perioder, men planlegger mann litt fikser mann også dette. Tipp topp tommel opp

Endelig byttet til et legesenter som er tilgjengelig.

Brukt legen i mange år, med varierende utfall.
Alt for dårlig tilgjengelighet og Grønland Helsesenter er alt for dårlig for brukere. Som etnisk norsk opplever jeg uhøflige resepsjonister så vel ved oppmøte som i telefon. Lite behjelpelige. Virker ikke som om de takler at man stiller spørsmål og krav. Kanskje derfor senteret blir oppfattet dithet at de foretrekker ikke norske. Når sms, internetttjeneste og hjemmeside er borte, og man ikke når frem på telefon blir det bare håpløst.

Han er en veldig dyktig og flink lege som tar deg på alvor. Beste legen!!

Han er en veldig dyktig og flink lege som tar deg på alvor. Beste legen!!💐
Jeg har hatt han som fastlege fra 2000

Flink og effektiv lege

Meget disiplinert og faglig kompetent. En føler alltid å bli tatt på alvor, tar seg god tid å lytte til det en har å si. Dessuten er han veldig flink til sår behandling og små operasjoner. Han sparte meg til videre henvisning hos spesialisten. Jeg er kjempe fornøyd med legetjeneste hos denne legen.