Hossein Khorshidi

Grønlandsleiret 31 0190 Oslo
Hossein Khorshidi er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hossein Khorshidi

Veldig dårlig!

Veldig dårlig! Opptatt med tiden. Hörer ikke på hva man har o si. Känner at man ikke får förståelse fra Hossein Korshidi. Stort minus. Bytet fastlege.

Erfaren og effektiv familielege

Jeg har hatt Dr. Khorshidi som lege i 8 år, og er svært fornøyd
Han går rett på sak, gir riktig behandling og kaster ikke bort tid ved å gå rundt grøten.
Han er alltid grundig med både journal utfylling, blodprøver og annet nyttig. Personlig har jeg alltid løst mine helseproblemer

Nedenfor kritiserer flere at han bruker for lite tid på pasientene, men disse leter muligens etter en psykolog og ikke en fastlege...

Praktisk med rask timebestilling, oftest for dagen etter.
Litt ventetid må påberegnes, men 10 min med venting synes jeg er ok.

Anbefales absolutt

Dyktig fastlege.

Har hatt Khorsidi som fastlege i over 10 år. Er veldig godt fornøyd med måten jeg blir fulgt opp på. Jeg synes han gir gode råd for livstil relaterte problemer, og har god medisinering når det trengs. Han er flink til å dokumentere på PCen, som er bra for pasienten, da ingen husker helse historien til 1000 pasienter. Føler meg trygg på hans vurderinger, men han er også villig til å diskutere hvis du tviler.
Ventetid har vært en utfordring, men synes det har blitt bedre siste halvår. Har ventet rundt 10 min. de siste besøkene.

Ikke bra

Han avslutter timer raskt, setter opp ny uka etter.
Mener problemer jeg spør om er psykisk, og hører ikke på hva jeg sier.
Mener jeg kan få slutt på plager ved å tenke annerledes. Blir trist og lei når jeg går derfra. Føler meg ikke tatt på alvor. Føler at han "kimser" av plagene mine.
Positivt at han henviser raskt videre.
Uendelig lange ventetider. Han beklager aldri.
Fin med barn.

verste lege

grei å prate med.
alltid booket timer uka etter.

dyrt .
tar ikke hensyn til folks behov.
opptatt av medisinering.

ikke anbefaler.

Veldig fornøyd med min fastlege !

Føler at legen er nøye med å følge meg opp
Alle relevante ønsker oppfylles raskt og jeg føler
meg trygg og har ingen grunn til å klage på noe
vedr. behandling og medisenering. Toppkarakter !
I blandt kan ventetiden være vel lang uten at det
skaper store problemer.

DEN VERSTE

alltid 30 til 40 min forsinket,
mister ting i gulvet, tydelig stresset,
må alltid regne med 3 konsultasjoner der andre leger bruker 1.
dvs tre ganger så dyrt.
styr unna

Har det for travelt

Han tar relativt grundige blodprøver, men bruker for lite tid på pasienten. Virker mer interessert i medisinering enn livsstil.

Fantastisk flink lege

Super flink lege som jeg og hele min familie går til. Han tar pasienten på alvor, lytter og tar seg tid til å hjelpe. Vi har hatt han som fastlege i 5-6 år og er veldig fornøyde.

Den dårligste lege har satt !

Han er helt vanlig lege men viser er arfaren lege , han har ikke tid bare tenker på penger ! Maksimum å være hos ham bare kanskje fem minutter hvis du er heldig han ser ikke på pasient og hører ikke på pasient anbefaler ikke

God lege, men kan forbedre seg

Jeg har hatt han som fastlege i over 4 år. Jeg har hatt en del plager (men ikke så alvorlig at jeg har trengt sykemelding) og vært der kanskje 20 ganger totalt.

Jeg synes han er en flink, rask og effektiv lege som alltid tar meg på alvor. Ved ønske/behov henviser han raskt til spesialister, og han har et brukbart kontaktnettverk.

Leger er pålagt mer og mer dokumentasjonsbehov fra myndighetene. Dette kombinert med å være rask og effektiv gjør at han til tider ser mer på PC-en enn på pasienten og nok ikke alltid er en god lytter. Jeg klarer å få hans oppmerksomhet, men jeg kan forstå at andre føler seg avvist.

Jeg føler som andre at han for hyppig innkaller til ny time, i stedet for å få gjort alt på en gang.

Legekontoret flytte desember 2013 til nye lokaler, som er store, lyse og luftige. Det er fint, men venterommet er sterilt og ikke spesielt hyggelig.

Han er som regel alltid forsinket, det blir som regel 15-30 minutters ventetid.

Tenker bare penger ikke noe annet.

Han tenker bare penger ikke noe annet. Bruker litt kort tid på legetimene. Han hører ikke hva pasientene sier...

Förtsår inte kritiken

Hossein har hjälpt mig varje gång jag behövt det senaste åren, och en egenskap skiljer sig markant från alla andra läkare jag träffat: Han litar på vad jag säger. Alla andra nordiska läkare jag mött har den överlägsna skepsisen och dömer dig ofta på grund av hur du ser ut.

Ja, det är ofta långa väntetider hos Hossein, men det är ett fritt land att välja läkare i! Personligen tycker jag det är värt lite extra väntetid när man får prata med en läkare som må vara stressad, men alltid lämnat mig nöjd och trygg.

Har heldigvis fått ny fastlege

Legen ønsker helst friske pasienter som ikke har behov for behandling. Har byttet til ny fastlege som følger opp.

Dyktig

Dyktig lege som alltid tar seg god tid til meg. Rask og effektiv. Ofte litt lang ventetid, men det trekker ikke ned min totale vurdering.

Ifrågasätter motivet!

Varför blev han lege? Han tror han alltid vet bäst, väldigt arrogant och lyssnar inte på patienten. Har du bokat timme så får du ofta sitta å vänta 1h innan du blir tatt emot! Sen har han inte tid för dig när du väl är inne i rummet!

Joda..

Noen blir lege for å hjelpe mennesker, mens andre blir lege for lønna. Hossein Khorshidi faller uten tvil inn i kategori 2.
Jeg har vært til legen flere ganger i løpet av de siste 4mnd enn hva jeg har vært samlet de siste 10 årene, og det uten at helsa mi har vært noe som helst dårligere denne perioden. Minner mer om et NAV kontor enn et legesenter.
Tips: få total oversikt over alle rettigheter, sykehus, behandlingsformer osv FØR du går hit. Så slipper du 5-6 (5minutters) lege"timer" for samme problem.

Det kan dog kanskje sees som positivt (?) at han har en magisk evne til å finne ut hva som feiler deg mens han står med ryggen til.

Dårlig

Aldri ventet under 45 minutter selv om time er bestilt på forhånd.

Tar gjerne inn venner av seg som gjerne kommer innom kontoret and før de som har bestilt time.

Om du liker et upersonlig kontor, lang ventetid, godtatt sniking, uvennlig resepsjonist og generelt andre ubehagelihheter som ikke har noe å gjøre på et legekontor... Ja, da anbefaler jeg denne legen.

Samlebånd....

Har ikke øyekontakt og vil gjerne ha deg inn flere ganger for noe som kunne tatt kun en avtale.
Alltid venting, gjerne en halvtime eller to for oss med time.
Her er det om å gjøre å ha flest pasienter!

Dyktig fastlege

Han er en veldig dyktig fast som har tatt hånd om meg når det har trengts i mange år. Hyggelig og tilstedeværende