Hossein Khorshidi

Vital Legekontor
Grønlandsleiret 31 0190 Oslo
Hossein Khorshidi er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hossein Khorshidi

Verste legeopplevelsen i mitt liv.

Første gang i mitt liv jeg har dratt fra legen og følt meg værre da jeg dro enn da jeg kom. Legen hørte ikke på hva jeg hadde å si, og forstå ikke problemet mitt. Utrolig dårlig til å lytte, lurte noen ganger på om han forstå hva jeg sa. Jeg skal aldri tilbake, om det så er siste legen jeg kan gå til. Beklager, veldig veldig dårlig opplevelse.

Veldig dårlig!

Veldig dårlig! Opptatt med tiden. Hörer ikke på hva man har o si. Känner at man ikke får förståelse fra Hossein Korshidi. Stort minus. Bytet fastlege.

Erfaren og effektiv familielege

Jeg har hatt Dr. Khorshidi som lege i 8 år, og er svært fornøyd
Han går rett på sak, gir riktig behandling og kaster ikke bort tid ved å gå rundt grøten.
Han er alltid grundig med både journal utfylling, blodprøver og annet nyttig. Personlig har jeg alltid løst mine helseproblemer

Nedenfor kritiserer flere at han bruker for lite tid på pasientene, men disse leter muligens etter en psykolog og ikke en fastlege...

Praktisk med rask timebestilling, oftest for dagen etter.
Litt ventetid må påberegnes, men 10 min med venting synes jeg er ok.

Anbefales absolutt

Dyktig fastlege.

Har hatt Khorsidi som fastlege i over 10 år. Er veldig godt fornøyd med måten jeg blir fulgt opp på. Jeg synes han gir gode råd for livstil relaterte problemer, og har god medisinering når det trengs. Han er flink til å dokumentere på PCen, som er bra for pasienten, da ingen husker helse historien til 1000 pasienter. Føler meg trygg på hans vurderinger, men han er også villig til å diskutere hvis du tviler.
Ventetid har vært en utfordring, men synes det har blitt bedre siste halvår. Har ventet rundt 10 min. de siste besøkene.

Ikke bra

Han avslutter timer raskt, setter opp ny uka etter.
Mener problemer jeg spør om er psykisk, og hører ikke på hva jeg sier.
Mener jeg kan få slutt på plager ved å tenke annerledes. Blir trist og lei når jeg går derfra. Føler meg ikke tatt på alvor. Føler at han "kimser" av plagene mine.
Positivt at han henviser raskt videre.
Uendelig lange ventetider. Han beklager aldri.
Fin med barn.