Hossein Khorshidi

Autorisasjon (2001)

Vital Legekontor Telefonnummer400 04 782400 04 7 ...
Grønlandsleiret 31 0190 Oslo
Hossein Khorshidi er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hossein Khorshidi

Effektiv og human.

Jeg var veldig veldig dårlig helse, både psykisk og fysisk, da jeg begynte hos Hossein. Han har virkelig hjulpet meg ut av gjørmen, men en imponerende effektivitet og profesjonalisme.

Anbefales på det varmeste.

Anbefales

Jeg har brukt Dr. Khorshidi det siste halvannet året. Han er en dyktig allmennlege. Profesjonell, effektiv, informativ og nøyaktig.

Arrogant og hører ikke. Styr unna!!

Mer arrogant lege skal du lete lenge etter. Han hører ikke etter, detter ut og begynner å famle i evigheter med datamaskinen sin.

Hele oppholdet hos han er at han sitter foran datamaskinen og holder på med sitt.

Han kan ikke regne og driver med meget merkelig reseptskriving.

Man må gjentatte ganger ringe legekontoret for resepter pga av hans feil regning.

Helt krise!!

Ignorant

Jeg har hatt han som fastlege over 10 år, der jeg ikke har gått så mye hos han. Men når jeg virkelig trengte hjelpen hans så var han ikke villig til å høre på mine problemer og ikke villig til å hjelpe meg på den måten jeg trengte det på. Han er den verste legen jeg har hatt. Bryr seg ikke om pasient sin problem og vil bare gi sin mening uten å høre på problemet. Nå som jeg har en annen fastlege føler meg allerede at jeg er i gode hender.

Flott lege som er trygg, tillitsfull og tilgjengelig

Byttet fastlege for 2 år siden. Jeg har aldri hatt en så bra lege noen gang. Aldri noe problem å få legetime. Han hører på sine pasienter, men setter også klare grenser. Han er alltid blid, føler meg veldig godt i varetatt når jeg har vært på time.