Hossein Khorshidi

Vital Legekontor

Autorisasjon (2001)

Vital Legekontor Telefonnummer400 04 782400 04 7 ...
Grønlandsleiret 31 0190 Oslo
Hossein Khorshidi er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hossein Khorshidi

Lite forståelse og alt for rask "behandling"

Ikke henvist meg videre til sykehus når han har sagt det, ikke oppdatert medisinen min på nett, man føler seg oversett og blir lite forstått, har inntrykk av at han er mer opptatt av å få flest pasienter gjennom på en dag enn å faktisk hjelpe de. Ikke fornøyd i det hele tatt, hold dere langt unna! :/

Den flinkeste legen i Oslo

Jeg har hatt i flere år problem med min rygg, Dr.Khorshidi fant ut problemet på 10 minutter.
Helt fantastisk! Jeg har tidligere vært hos 2 andre leger, men ingen av dem kunne hjelpe.

Anbefaler Dr.Khorshid

Verste legeopplevelsen i mitt liv.

Første gang i mitt liv jeg har dratt fra legen og følt meg værre da jeg dro enn da jeg kom. Legen hørte ikke på hva jeg hadde å si, og forstå ikke problemet mitt. Utrolig dårlig til å lytte, lurte noen ganger på om han forstå hva jeg sa. Jeg skal aldri tilbake, om det så er siste legen jeg kan gå til. Beklager, veldig veldig dårlig opplevelse.

Veldig dårlig!

Veldig dårlig! Opptatt med tiden. Hörer ikke på hva man har o si. Känner at man ikke får förståelse fra Hossein Korshidi. Stort minus. Bytet fastlege.

Erfaren og effektiv familielege

Jeg har hatt Dr. Khorshidi som lege i 8 år, og er svært fornøyd
Han går rett på sak, gir riktig behandling og kaster ikke bort tid ved å gå rundt grøten.
Han er alltid grundig med både journal utfylling, blodprøver og annet nyttig. Personlig har jeg alltid løst mine helseproblemer

Nedenfor kritiserer flere at han bruker for lite tid på pasientene, men disse leter muligens etter en psykolog og ikke en fastlege...

Praktisk med rask timebestilling, oftest for dagen etter.
Litt ventetid må påberegnes, men 10 min med venting synes jeg er ok.

Anbefales absolutt