Hossein Khorshidi

Autorisasjon (2001)

Vital Legekontor Telefonnummer400 04 782400 04 7 ...
Grønlandsleiret 31 0190 Oslo
Hossein Khorshidi er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hossein Khorshidi

Ikke imøtekommende. Ville nesten ikke høre på meg, var stresset og var mest opptatt av at han stengte snart.

Minste imøtekommende helsepersonell jeg har teuffet på i mitt liv. Man føler seg ikke ivaretatt og hørt av denne legen.

Forferdelig lege

En lege skal som ikke møter sine pasienter med empati. Legger på telefonen når man ønsker en samtale. Og er veldig frekk.

Empatisk, lytter, forstår og serviceorientert

Tok meg alltid imot med medfølelse. Han lytter og forstår. Gir nødvendig helsehjelp rask. Behandler alle lik. Lett å kommunisere. Lett tilgjengelig. En erfarn og serviceorientert lege. Down to the earth. Anbefales.

Trygg og kunnskapsrik

Fikk Khorshidi for 10 år siden. Aldri blitt fulgt opp så mye som nå. Fikk meg på beina igjen etter en del problemer etter mange års hardt arbeid og utslitte kroppsdeler. Blir jevnlig fulgt opp og jeg blir hørt og han sender meg videre med en gang når det er noe. Derfor har jeg klart 42 år i arbeidslivet nå og klarer de siste årene også. Ringer meg for og høre hvordan jeg har det. Alle barna mine som er delvis voksne har han og er kjempefornøyde. Den ene jobber i helsevesenet og vet hva det vil si og ha en sånn tillitts full lege av erfaring. Meget god erfaring. Takk for du er for oss:)

Styr unna

Fikk problemer med urinlekkasje, legen gjorde narr av meg og kastet meg på dør, ingen hjelp å få. Han rakk å ta betalt da... Dette ble min siste tur hit