Hossein Khorshidi

Autorisasjon (2001)

Vital Legekontor Telefonnummer400 04 782400 04 7 ...
Grønlandsleiret 31 0190 Oslo
Hossein Khorshidi er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hossein Khorshidi

DYKTIG

Har hatt Dr.Khorshidi i over 5 år som fastlege.
Alltid ledig tid hos hans kontor, gir alltid god behandling. Veldig forståelsesfull lege. Gir raske henvisninger dit det trengs. Anbefaler han til alle mine venner. Bruker rimelig tid på meg som pasient.

Lite imøtekommende

Kunne ikke behandle meg som ny pas og kontaktet nav for å høre hva han skulle gjøre. Arrogant og fordomsfull. Nav skal arbeide etter legens opplysninger og ikke omvendt.

Kunne ikke skrive ut astmamedisiner pga.astmalergi og rapporterte så til Nav at de ble gitt ut på hvit resept Anbefales ikke!

Lite forståelse og alt for rask "behandling"

Ikke henvist meg videre til sykehus når han har sagt det, ikke oppdatert medisinen min på nett, man føler seg oversett og blir lite forstått, har inntrykk av at han er mer opptatt av å få flest pasienter gjennom på en dag enn å faktisk hjelpe de. Ikke fornøyd i det hele tatt, hold dere langt unna! :/

Den flinkeste legen i Oslo

Jeg har hatt i flere år problem med min rygg, Dr.Khorshidi fant ut problemet på 10 minutter.
Helt fantastisk! Jeg har tidligere vært hos 2 andre leger, men ingen av dem kunne hjelpe.

Anbefaler Dr.Khorshid

Verste legeopplevelsen i mitt liv.

Første gang i mitt liv jeg har dratt fra legen og følt meg værre da jeg dro enn da jeg kom. Legen hørte ikke på hva jeg hadde å si, og forstå ikke problemet mitt. Utrolig dårlig til å lytte, lurte noen ganger på om han forstå hva jeg sa. Jeg skal aldri tilbake, om det så er siste legen jeg kan gå til. Beklager, veldig veldig dårlig opplevelse.