Hossein Khorshidi

Autorisasjon (2001)

Vital Legekontor Telefonnummer400 04 782400 04 7 ...
Grønlandsleiret 31 0190 Oslo
Hossein Khorshidi er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hossein Khorshidi

God lege, men kan forbedre seg

Jeg har hatt han som fastlege i over 4 år. Jeg har hatt en del plager (men ikke så alvorlig at jeg har trengt sykemelding) og vært der kanskje 20 ganger totalt.

Jeg synes han er en flink, rask og effektiv lege som alltid tar meg på alvor. Ved ønske/behov henviser han raskt til spesialister, og han har et brukbart kontaktnettverk.

Leger er pålagt mer og mer dokumentasjonsbehov fra myndighetene. Dette kombinert med å være rask og effektiv gjør at han til tider ser mer på PC-en enn på pasienten og nok ikke alltid er en god lytter. Jeg klarer å få hans oppmerksomhet, men jeg kan forstå at andre føler seg avvist.

Jeg føler som andre at han for hyppig innkaller til ny time, i stedet for å få gjort alt på en gang.

Legekontoret flytte desember 2013 til nye lokaler, som er store, lyse og luftige. Det er fint, men venterommet er sterilt og ikke spesielt hyggelig.

Han er som regel alltid forsinket, det blir som regel 15-30 minutters ventetid.

Tenker bare penger ikke noe annet.

Han tenker bare penger ikke noe annet. Bruker litt kort tid på legetimene. Han hører ikke hva pasientene sier...

Förtsår inte kritiken

Hossein har hjälpt mig varje gång jag behövt det senaste åren, och en egenskap skiljer sig markant från alla andra läkare jag träffat: Han litar på vad jag säger. Alla andra nordiska läkare jag mött har den överlägsna skepsisen och dömer dig ofta på grund av hur du ser ut.

Ja, det är ofta långa väntetider hos Hossein, men det är ett fritt land att välja läkare i! Personligen tycker jag det är värt lite extra väntetid när man får prata med en läkare som må vara stressad, men alltid lämnat mig nöjd och trygg.

Har heldigvis fått ny fastlege

Legen ønsker helst friske pasienter som ikke har behov for behandling. Har byttet til ny fastlege som følger opp.

Dyktig

Dyktig lege som alltid tar seg god tid til meg. Rask og effektiv. Ofte litt lang ventetid, men det trekker ikke ned min totale vurdering.