Hossein Khorshidi

Autorisasjon (2001)

Vital Legekontor Telefonnummer400 04 782400 04 7 ...
Grønlandsleiret 31 0190 Oslo
Hossein Khorshidi er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hossein Khorshidi

Ifrågasätter motivet!

Varför blev han lege? Han tror han alltid vet bäst, väldigt arrogant och lyssnar inte på patienten. Har du bokat timme så får du ofta sitta å vänta 1h innan du blir tatt emot! Sen har han inte tid för dig när du väl är inne i rummet!

Joda..

Noen blir lege for å hjelpe mennesker, mens andre blir lege for lønna. Hossein Khorshidi faller uten tvil inn i kategori 2.
Jeg har vært til legen flere ganger i løpet av de siste 4mnd enn hva jeg har vært samlet de siste 10 årene, og det uten at helsa mi har vært noe som helst dårligere denne perioden. Minner mer om et NAV kontor enn et legesenter.
Tips: få total oversikt over alle rettigheter, sykehus, behandlingsformer osv FØR du går hit. Så slipper du 5-6 (5minutters) lege"timer" for samme problem.

Det kan dog kanskje sees som positivt (?) at han har en magisk evne til å finne ut hva som feiler deg mens han står med ryggen til.

Dårlig

Aldri ventet under 45 minutter selv om time er bestilt på forhånd.

Tar gjerne inn venner av seg som gjerne kommer innom kontoret and før de som har bestilt time.

Om du liker et upersonlig kontor, lang ventetid, godtatt sniking, uvennlig resepsjonist og generelt andre ubehagelihheter som ikke har noe å gjøre på et legekontor... Ja, da anbefaler jeg denne legen.

Samlebånd....

Har ikke øyekontakt og vil gjerne ha deg inn flere ganger for noe som kunne tatt kun en avtale.
Alltid venting, gjerne en halvtime eller to for oss med time.
Her er det om å gjøre å ha flest pasienter!

Dyktig fastlege

Han er en veldig dyktig fast som har tatt hånd om meg når det har trengts i mange år. Hyggelig og tilstedeværende