Atif Ikram Chaudhry

Kakkelovnskroken 1 0954 Oslo
Atif Ikram Chaudhry er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atif Ikram Chaudhry

Den beste fastlegen

Jeg har hatt Chaudhry en periode tidligere noen år tilbake på Råholt og jeg var veldig fornøyd med han den gang. Etterhvert sluttet han der og jeg hadde ikke han på et par år. Etterhvert flyttet jeg også til Oslo og oppsøkte derfor Chaudhry igjen. Han skuffet ikke denne gangen heller.
Han møter deg alltid med en smil, hyggelig og pratsom. Spør hvordan det går og husker mye om deg som person. Han er den legen som har tatt mine plager seriøst og jeg har fått de henvisningene jeg har trengt uten å nøle. Han lytter og stiller mange spørsmål.

Over alle forventniger!!!

Hele familien har Atif som fastlegen. Han er Veldig dyktig, bruker god tid når vi er der og er en veldig god lytter. Bryr seg om pasientene og deres behov. Kan anbefales på det sterkeste!!!

Tillit til. Lyttende lege

Tar pasienten på alvor. Er empatisk og lytter til pasienten. Henviser raskt til andre instanser ved behov for dette. Legen har god kommunikasjon og bra forståelse

Beste fastlegen Vi har hatt

Hele familien har Atif som fast lege og er kjempe fornøyde. Han bryr seg opprinnelig om deg som pasient. Barna er fornøyde også.

Fantastisk medmenneskelig og meget flink.

Beste jeg har hatt han er forståelsesfull og hører på det jeg sier. Kommer med gode løsninger som alltid virker for meg.