Atif Ikram Chaudhry

Autorisasjon (2009)

Atif Ikram Chaudhry er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atif Ikram Chaudhry

Fantastisk lege

Den beste fastlegen jeg har hatt. Lyttende, empatisk, grundig og samvittighetsfull. Kan anbefale ham på det varmeste.

Utmerket fastlege

Jeg har vært pasient hos Dr Atif siden han begynte å jobbe i Oslo.
Han er hyggelig, tar mine plager på alvor, og behersker faget sitt godt. Jeg føler meg trygg og hørt, og ivaretatt som pasient. Han forklarer meg resultater slik at jeg som vanlig person forstår det. Utrolig fornøyd med Dr Atif, beste fastlege i Oslo 👍

utrolig god lege

Jeg er veldig fornøyd med Atif som fastlege. Han lytter til deg som pasient og forklarer ting nøye. Veldig respektfull ovenfor andre og alltid blid. Jeg har hatt en del sammensatte problemer med helsen og hatt behov for utredning av flere ting hos ulike spesialister, han vært super hele veien med henvisninger og fulgt meg nøye opp. Alle prøvesvar blir fulgt opp og han er tilgjengelig ved akutt behov.
Kontoret virker godt drevet i tillegg, har man behov for sykemelding etc og han ikke er ledig, er det alltid en vikar lege eller annen kollega som kan ta time på kortvarsel. Jeg skal snart flytte til en annen kommune men kommer til å beholde han som fastlege, svært sjeldent man finner en lege som faktisk har tid til pasientene sine og tar dem på alvor.

FANTASTISK LEGE

Ord blir altfor små hvis jeg skal beskrive min fastlege Dr Chaudhry. Han har vært der for meg hver eneste gang jeg har trengt han. Jeg hadde ikke vært her uten han idag. Evig takknemlig for Dr Atif Chaudhry, verdens beste fastlege

Trygg

Han har mellommenneskelige egenskapet med høy faglig kompetanse.Viser respekt og interesse til pasientene. Ikke minst etterkommer mine ønsker (pasientens ønsker)