Atif Ikram Chaudhry

Kakkelovnskroken 1 0954 Oslo
Atif Ikram Chaudhry er en av 572 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atif Ikram Chaudhry

Trygg og hyggelig

Opplever Atif som en dyktig fastlege. Har tidligere hatt en fastlege som ikke ville henvise meg videre til spesialister for å utelukke en del ting, men Atif har vist forståelse hele veien og ser ting i sammenheng.

Lytter og tar deg seriøst, jeg har hatt en del sammensatte utfordringer ved helsen. Opplevde han som forståelsesfull og fikk henvisning til ulike spesialister for å utelukke ulike problemer slik at jeg kunne få riktig diagnose, noe jeg endelig har fått og dette har forbedret livskvaliteten veldig.

Får nå riktig behandling og medisiner som hjelper. Han setter alltid av god tid og rusher ikke igjennom med tiden, veldig glad for å ha han som fastlege.

Rett og slett en fin fyr.

Har hatt Atif Ikram Chaudhry som fastlege siden han begynte på Kalbakken Legegruppe. Og kommer så langt det er praktisk gjennomførbart til å fortsette med å ha Atif som fastlege, selv etter å for flere år siden ha flyttet såpass langt unna at det nå er et par timers reisevei til og fra.
Oppfatter han som profesjonell, dønn seriøs, imøtekommende, lyttende, løsningsorientert, deltagende og oppfølgende. Rett og slett en fin fyr.

Tillit og trygghet

Har hatt han som fastlege i 8 år, og vært utrolig fornøyd. Alltid følt at jeg kan snakke med han og at mine utfordringer blir tatt på alvor. Tar seg tid til å lytte og forklare, er forståelsesfull og empatisk, og man føler seg sett og hørt. Gjør grundige undersøkelser, henviser videre og skriver ut resepter der det trengs. Man føler seg godt ivaretatt og har ingenting å utsette på han. Fantastisk fastlege! Må dessverre bytte da jeg skal flytte til en ny by, men skulle ønske jeg kunne ha Atif videre.

Veldig bra

Hos Atif føler man seg alltid sett og hørt! Han er en virkelig god og empatisk lege som alltid gjør sitt beste for å hjelpe deg.

Beste fastlegen jeg har hatt. Føler jeg blir tatt på alvor. Empatisk, dyktig, tar seg god tid og føler virkelig at han bryr seg. Super god på henvisning og oppfølging🙏🤩