Van Tho Nguyen

Autorisasjon (2011)

Christianslund Legekontor Telefonnummer69 36 69 6969 36 69 ...
Christianslund alle 4 1613 Fredrikstad
Van Tho Nguyen er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Van Tho Nguyen

Trygg og kunnskapsrik

og møte en slik lege når man er syk,er medesin i seg selv!!Empatisk,vennlig dyktig og han ga meg en følelse at han tok seg tid.Hilsen takknemlig pasient

Van Tho Nguyen virker trygg og kunskapsrik lege

Bra og hyggelig lege. Oppmerksom og dyktig. Tar deg imot med oppmerksomhet og godt humør. Gir klare beskjeder og sender deg videre til spesialist hvis nødvendig.

Flink, engasjert.

Jeg og barna mine har Van Tho som fast lege. Vi har hatt andre faste leger tidligere. Da jeg var hos legevakten en kveld, var Van Tho som var på jobb. Jeg var veldig fornøyd med behandlingen og bestemte å søke på å ha han som fastlege. Jeg og barna ventet ca 8 måneder på venteliste, og fikk han som fastlegen. Vi er veldig fornøyde. Han er veldig flink og engasjert.

Flink og veldig dyktig med barn

Alle i familien har Nguyen som lege og er veldig fornøyde. Han tar seg tid og er han usikker ordner han heller en test ekstra, forhører seg med en kollega eller henviser videre i stedet for å bare gi opp. Får ofte raskt svar skriftlig/elektronisk på resultater. En god person å bare snakke med hvis man er på et tøft sted i livet. Synes alltid vi har fått time ganske raskt (maks to dager senere) og kommer som regel inn til tiden. De gangene det er forsinkelse liker jeg å tenke på at han tross alt tar seg tid med deg som pasient og at det kan ha forskjøvet dagen litt. Med barn er han skikkelig flink og barnet vårt som har vært der som 2 og 3 åring har det alltid gått som smurt med alt av undersøkelser. Setter seg ned på gulvet og leker barnet igjennom undersøkelsene. Stor stjerne for at han ikke skriver ut antibiotika i hytt og gevær!

vennlig, vanskelig å kontakte

vanskelig å få kontakt med. Har bare faks ikke epost. I telefonkøen får man vente på plass nr 2 i minst en halvtime. Vanskelig å fylle i brukerveiledningen som ikke fungerer.
HJEMMESIDEN er lite informativ. Veldig vanskelig å kommunisere med pga opplysninger som er nevnt ovenfor.
Anbefaling:
skaffe epost så at det blir mulig å kommunisere.