Van Tho Nguyen

Christianslund Legekontor Mann, 46 år

Autorisert2011
Ledige plasser 78 av 1100
Vil du bytte til denne fastlegen?

Christianslund Legekontor

Christianslund Legekontor Christianslund alle 4 1613 Fredrikstad
Van Tho Nguyen er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Van Tho Nguyen

Verste legen jeg har hatt

Jeg kom som veldig ung pasient men noe som jeg følte var vanskelig, ble tatt i mot dårlig og useriøst. Følte meg til bry og at problemet mitt var veldig lite. Veldig vanskelig å kommunisere med i tillegg. Anbefaler ingen.

Tar deg på alvor

Oppleves som en lege som tar deg på alvor. Lytter til hva du har og si. På meg virker han faglig sikker, dessuten tør han spørre kollegaer om innspill hvis han er i tvil.

Utrolig flink lege!

Jeg valgte Dr. Ngyen siden han hadde fått mange gode vurderinger på denne siden, og angrer ikke ett eneste sekund på valget mitt! Jeg har byttet fra mange leger gjennom årene, og Dr. Ngyen er en av de beste jeg har hatt. Morsom og livlig kar, som er alltid blid :)

Meget hygelig , men er ikke erfaren lege.

Dårlig oppfelging ,leser ikke resultater av prøver /blodprøver, ultralyd, skanning /. Gir ikke beskjed til pasienten selv om resultaten er ikke tilfredstilende . vil ikke gå videre med utforskning for å hjelpe pasienten , pasienten føller seg fårlatt av hjelpeløs eller uerfaren lege. Jeg har føllelse et jeg masser for mye og med dette her en liten angst å oppsøke min lege. Har bedd om sykkehus undersøkkelse på grunn av flere lymfekjærtel som er evig hovne og gjør vondt , men fikk nei. Det dukker flere symptomer i forbindelse med dette og jeg føller at noe er alvorlig galt , men legen ser ikke det slik.
Ps.er ikke forberedd til pasientens innkomst / leser sjornalen mens du sitter hos ham .

Lege

Det er faktisk den verste legen jeg har hatt! Tok ikke meg på alvor! Og ler høyt (bokstavelig talt) faktisk når jeg forteller om ryggensmerter!
Jeg anbefaler ikke denne legen til noen!