Van Tho Nguyen

Christianslund Legekontor

2011

Christianslund Legekontor Telefonnummer69 36 69 6969 36 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Christianslund Legekontor Christianslund allé 4 1613 Fredrikstad
Van Tho Nguyen er en av 70 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Van Tho Nguyen

Useriøs lege!

Det er noen personer som ikke burde utdanne seg som leger, Ngyen er en av dem.

Anbefaler alle som har Ngyen som fastlege om å bytte til en annen med mer erfaring, og ikke en som må alltid løpe inn og forstyrre sine kollegaer hver gang jeg spør om noe.

Han virker som en god person som prøver å oppmuntre sine pasienter ved å alltid spøke og le høyt, men jeg oppfatter det som svært uproffesjonelt og uhøflig. Særlig når jeg prøver å ha en seriøs samtale.

Verste legen jeg har hatt

Jeg kom som veldig ung pasient men noe som jeg følte var vanskelig, ble tatt i mot dårlig og useriøst. Følte meg til bry og at problemet mitt var veldig lite. Veldig vanskelig å kommunisere med i tillegg. Anbefaler ingen.

Tar deg på alvor

Oppleves som en lege som tar deg på alvor. Lytter til hva du har og si. På meg virker han faglig sikker, dessuten tør han spørre kollegaer om innspill hvis han er i tvil.

Meget hygelig , men er ikke erfaren lege.

Dårlig oppfelging ,leser ikke resultater av prøver /blodprøver, ultralyd, skanning /. Gir ikke beskjed til pasienten selv om resultaten er ikke tilfredstilende . vil ikke gå videre med utforskning for å hjelpe pasienten , pasienten føller seg fårlatt av hjelpeløs eller uerfaren lege. Jeg har føllelse et jeg masser for mye og med dette her en liten angst å oppsøke min lege. Har bedd om sykkehus undersøkkelse på grunn av flere lymfekjærtel som er evig hovne og gjør vondt , men fikk nei. Det dukker flere symptomer i forbindelse med dette og jeg føller at noe er alvorlig galt , men legen ser ikke det slik.
Ps.er ikke forberedd til pasientens innkomst / leser sjornalen mens du sitter hos ham .

Lege

Det er faktisk den verste legen jeg har hatt! Tok ikke meg på alvor! Og ler høyt (bokstavelig talt) faktisk når jeg forteller om ryggensmerter!
Jeg anbefaler ikke denne legen til noen!