Van Tho Nguyen

Christianslund Legekontor Christianslund allé 4 1613 Fredrikstad
Tlf: 69 36 69 69 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Van Tho Nguyen er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Van Tho Nguyen

Verste legen jeg har hatt

Jeg kom som veldig ung pasient men noe som jeg følte var vanskelig, ble tatt i mot dårlig og useriøst. Følte meg til bry og at problemet mitt var veldig lite. Veldig vanskelig å kommunisere med i tillegg. Anbefaler ingen.

Tar deg på alvor

Oppleves som en lege som tar deg på alvor. Lytter til hva du har og si. På meg virker han faglig sikker, dessuten tør han spørre kollegaer om innspill hvis han er i tvil.

Utrolig flink lege!

Jeg valgte Dr. Ngyen siden han hadde fått mange gode vurderinger på denne siden, og angrer ikke ett eneste sekund på valget mitt! Jeg har byttet fra mange leger gjennom årene, og Dr. Ngyen er en av de beste jeg har hatt. Morsom og livlig kar, som er alltid blid :)

Meget hygelig , men er ikke erfaren lege.

Dårlig oppfelging ,leser ikke resultater av prøver /blodprøver, ultralyd, skanning /. Gir ikke beskjed til pasienten selv om resultaten er ikke tilfredstilende . vil ikke gå videre med utforskning for å hjelpe pasienten , pasienten føller seg fårlatt av hjelpeløs eller uerfaren lege. Jeg har føllelse et jeg masser for mye og med dette her en liten angst å oppsøke min lege. Har bedd om sykkehus undersøkkelse på grunn av flere lymfekjærtel som er evig hovne og gjør vondt , men fikk nei. Det dukker flere symptomer i forbindelse med dette og jeg føller at noe er alvorlig galt , men legen ser ikke det slik.
Ps.er ikke forberedd til pasientens innkomst / leser sjornalen mens du sitter hos ham .

Lege

Det er faktisk den verste legen jeg har hatt! Tok ikke meg på alvor! Og ler høyt (bokstavelig talt) faktisk når jeg forteller om ryggensmerter!
Jeg anbefaler ikke denne legen til noen!

KROPP OG SJEL

Dette er et menneske som forstår. Han lytter og lar deg ta egne valg. Når du tar egne valg blir du frisk. Ingen kan fortelle verken deg eller meg hva som er best for deg eller meg. Det må du finne ut selv. Det gjør du VAN THO NGUYEN. Derfor er jeg hel, tusen takk.

Mvh en hel sjel

Morsomt lege!

Byttet lege til Dr. Nguyen! Fantastisk lege!:) skjønner fort situasjonen og tar deg på alvor, samtidig som han er veldig morsom :) Henviser deg videre på utredninger..Veldig fornøyd!

Lege, nå også med humor!

Ventetiden er kanskje så som så, men du skjønner fort at det er verdt å vente kanskje de 10 minuttene ekstra når du får kommet inn!

Hyggelig lege som viser forståelse, og som setter seg inn i situasjon.
Er jo også veldig moro å bli møtt av en lege med masse humor, så alt ikke bare er ''sterilt'' og kjedelig! :)

Forståelsesfull lege

Positivt bekjentskap. Tar pasienten på alvor og viser engasjement.

Ung lege med god allmennkunnskap

Noe forlenget ventetid, men man blir møtt av en seriøs og blid lege.
Han gjør det han kan for å få frem psykologiske grunner for hvorfor situasjonen er som den er.
Flink lege med gode allmennkunnskaper.