Christianslund Legekontor

Christianslund alle 4 1613 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Christianslund Legekontor

Flott Lege

Lege: Ove Kristianslund Skrevet

Ove er en enkel person og lytter til det du vil ha frem!
Stort sett har jeg fått time når jeg har trengt det,og har passet på meg når det gjelder prøver m.m
Hele gjengen av kontordamer er fantastiske.

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Ove Kristianslund Skrevet

Hos min fastlege Ove Kristianslund føler meg trygg og ivaretatt .
Kunnskapsrik samt menneskelig lege som både ser hele deg som person og som er faglig dyktig…

Meget dårlig

Lege: Ove Kristianslund Skrevet

Jeg hadde svært sjeldent vært hos min fastlege. Når jeg en dag (for flere år siden) hadde behov for en legetime satt jeg i fem timer og ventet etter den oppsatte timen. Da legekontoret stengte fikk jeg beskjed om å komme tilbake dagen etter. Da satt jeg i tre timer før jeg kom inn. Jeg skulle på militærøvelse og legen mente jeg ønsket å skulke denne. Han var meget sint og mistet helt seg selv. Jeg fikk tilslutt tatt en blodprøve og det viste seg at jeg hadde svært høye leververdier og en dertil alvorlig sykdom.

En lege som aksepterer utfordringer og modig leder deg mot målet

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

En profesjonell, pålitelig lege med en sterk karakter. Han får lett pasientens tillit. Han er klok nok til å lytte og vurdere pasienten, og først da ta en avgjørelse. Det gir trygghet og tillit til barn og unge. Profesjonell og intelligent, interessert i å lykkes i behandlingen, og pasienten føler at hans kollega er på vei til gjensidig suksess. Det sterkeste leddet i pasient-lege-forholdet.

Super lege!

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Troels er en helt fantastisk fastlege! Følger opp og tar seg tid, vi er så trygge og fornøyde med han.