Helene Onsrud Skaar

Autorisasjon (2009)

Rotneslegene Telefonnummer67 07 36 5067 07 36 ...
Stasjonsveien 45 1482 Nittedal
Helene Onsrud Skaar er en av 19 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Helene Onsrud Skaar

Trygg, lett å snakke med

Brukt Helene noen år. Føler meg alltid trygg hos henne. Hun hører på meg, tar meg på alvor og forklarer på et forstålig språk.Svært dyktig . Viser oppriktig interesse .

Medfølende og forståelsesfull

Har hatt Helene som fastlege i noen år. Hun tar meg alltid alvorlig, og hun tar seg god tid til å følge meg opp. Hun slenger seg på tråden til NAV der og da, hvis det trengs.

Hun virker aldri dømmende selv ovenfor de dummeste spørsmål. Hun tar det på alvor, selv når jeg selv skjønner at spørmålet grenser til hypokondri. Men jeg føler ikke at det går ut over ventetiden til de andre pasientene.

Medfølende, forståelsesfull og effektiv lege, anbefales på det sterkeste!

Tar seg god tid og lytter

Veldig fornøyd med Helene. Hun tar seg god tid i timene, og lytter til pasienten. Virker kunnskapsrik og bruker tid til å forklare og svare på spørsmål man måtte ha. Jeg har full tillit til henne, anbefales.

Samarbeid

Vanskelig å kommunisere med .åSynes hun var lite lydhør når det gjaldt behandlingsformer .Medt opptatt av hvilken medisiner man bruker .

Trygg

Jeg har hatt Helene som fastlege i noen år nå. Jeg har følt meg trygg de gangene jeg har vært der. Jeg har aldri følt at hun har stresset gjennom timen min. Hun har tatt seg tid til å lytte, tid til å hjelpe og ikke minst tid til å finne ut hva som er galt. Selv har jeg flyttet ut av Nittedal og inn til Oslo, men jeg har valgt å beholde henne som fastlege - da jeg rett og slett er superfornøyd.

Hun er også veldig hyggelig og serviceminded. Hun snakker til deg uten å bruke et fagspråk den ordinære mannen i gata ikke forstår.

Siden hun tar seg god tid, er det eneste minuset at det kan være litt ventetid - men, det er så absolutt verdt å vente på. Og sånn er det jo de aller fleste steder om dagen.