Kjetil Bjerke-Johansen

Autorisasjon (2009)

Prestfoss legesenter Telefonnummer32 71 23 0032 71 23 ...
Borgestubakken 3 3350 Prestfoss
Kjetil Bjerke-Johansen er en av 5 fastleger i Sigdal

Siste vurderinger av Kjetil Bjerke-Johansen

Evne til selvkritikk!

En dårlig start kan muligens sies... MEN, en evne til å se egne feil har han, og inntrykket endret seg FULLSTENDIG etter neste besøk. Trygg, kunnskapsrik tenker jeg, og evne til å lytte. Blir bra dette ;-) Effektiv til å videreformidle beskjeder, både tilbakemeldinger OG få avgårde henvisninger! Faktisk en svært så hyggelig og trygg personlighet når en tar seg tid til å bli litt kjent med han. Total inntrykk fullstendig endret!

Arrogant

Virket veldig lite interessert og det føltes ut som at han ville ha meg så fort som mulig ut av kontoret. Har aldri vært hos han før, så forventet at han skulle hilse på meg, men det var det ikke snakk om å gjøre. Følte meg veldig liten og ikke velkommen.

Effektiv og oppegående

Har "arvet" Kjetil som fastlege fra Dr. Engebretsen. Har et godt inntrykk av han. Kjetil er effektiv, konkret og gjør jobben han skal.
Han virker faglig sterk og er hyggelig.

Grev Wedel Legesenter sin SMS-ordning for timebestilling ol. fungerer utmerket. Noe ventetid på telefon. Serviceinnstilt ansatte i resepsjonen og på laboratoriet.

Ikke hjelpsom

Fikk et godt førsteinntrykk av ham og han hadde gode legekunnskaper, men da jeg ville bli henvist til noen som kunne hjelpe meg med spiseproblemer, overspising for å være nøyaktig, ble det nærmest avvist. I en alder av 22 har jeg slitt med overspising i cirka 10 av disse, og i stedet for å bli henvist til en spesialist fikk jeg dårlige tips om hvordan jeg skulle gå ned i vekt - han var mer opptatt av det fysiske enn psykiske.

Arrogant

Ikke veldig imponert over denne legen. Arrogant og lite lyttende. Legen skaper ingen trygghet og viser manglende kompetanse og gjorde noen dårlige vurderinger. Han bør endre kurs ovenfor pasienter, lytt og forbrede seg før pasientens time. Styr unna hvis du har mulighet.