Kjetil Bjerke-Johansen

Autorisasjon (2009)

Prestfoss legesenter Telefonnummer32 71 23 0032 71 23 ...
Borgestubakken 3 3350 Prestfoss
Kjetil Bjerke-Johansen er en av 5 fastleger i Sigdal

Siste vurderinger av Kjetil Bjerke-Johansen

Uforutsigbar i humøret

Opplever han forskjellig fra gang til gang. Enkelte ganger kan han virke interessert i meg som person, mens andre ganger totalt uinteressert. Jeg føler at han noen ganger ikke tar meg på alvor, at jeg ikke blir respektert og møtt, at han ikke har tillit til det jeg formidler.
Av denne grunn får jeg heller ikke tillit til ham, selv om han kan sin medisin i teorien. Jeg savner den gode samtalen med faglig innhold, som gir meg tryggheten jeg har behov for som pasient.

Flink og hyggelig

Veldig flink, evne til å lytte og gode svar. Er i tillegg veldig hyggelig noe som er et ekstra pluss og man føler seg veldig komfortabel.

Trygg og proffisionell

Har vært hos min fast lege Kjetil 3 ganger som pasient.
Jeg er selv anestesi sykepleier, og kunde se ganske snart at han kunde sitt fag.
Han er en god lyssnare, ser på pasienten, ikke som mange andre leger ,ser i datorn når man taler til legen.
Hyggelig, tar tid med pasienten, og mye proffisionell.
Man føler seg trygg.
Wedel ska være glade at få en så bra lege.

Arrogant og belærende

Unødvendig mye feil med resepter som aldri kommer til apoteket, selv etter mange purringer er de fremdeles ikke på plass.
Flink med fysiske undersøkelser men har lite eller ingen forståelse for psykiske plager som spiseforstyrrelsene og indre stress.
Henvisninger til spesialist blir aldri sendt og jeg endte hele forholdet med enda mindre tro på meg selv en det jeg hadde da jeg gikk inn. Møtte veggen hos Kjetil

«Du trenger ikke hjelp»

Var inne hos han for at jeg slet mye med tanker og har aldri fått hjelp men denne gangen ville jeg ha hjelp. Jeg trengte hjelp for fult nå. Var noen mnd til jeg fylte 18 og jeg ville inn på bup, komentaren til Dr. Johansen var «sikker på du ikke vil vente så du kan komme inn psykolog for dem over 18?» ja vet du hva, bår man søiter med dårlige tanker og faktisk søker hjelp så vil man selfølgelig vente i 5mnd på hjelp