Atle Klovning

Autorisasjon (1991)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Atle Klovning er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atle Klovning

Mangelfull oppfølging av pasient

Følger ikke opp pasienten Har ringt 4 ganger og bedt han komme på hjemmebesøk til min gamle og syke mor. Umulig å komme i kontakt med ham.

Kunnskapsrik og medmenneske

Svært fornøyd. Tenker utenfor boksen. Ikke pretensiøs, og en god lytter. Tatt tilleggsutdannelse utdannelse innenfor psykiatri (?) hvilket gir han større dybde.

Kompetent og interessert

Jeg føler meg svært godt ivaretatt på en interessert og kompetent måte med henvisninger og god oppfølging.
Jeg gir han mitt beste skussmål.

Trygg og empatiske lege men ikke lett tilgjengelig

Har hatt Atle som fastlege i 7 år (byttet til annen fastlege en stund, men kom tilbake).

Han er veldig trygg i faget, flink, snill, tar seg tid, lytter, og empatiske. Jeg føler meg alltid bedre etter å snakke med han, og får henvisning til spesialist når det trengs.

Men det er ekstrem vanskelig å bestille time, ventetid er minst to måneder, når den dagen kom, ble timen avlyst av en eller annen grunn, og det skjer så ofte i de siste to årene.

Datteren min måtte vente i 6 mndr for timen, den var avlyst flere ganger, og henvisning til spesialist tok 1 år. Synes det er håpløs å måtte vente 1,5 år for å bli behandlet.

Jeg kom altid presis på legekontoret, måtte altid vente minst 45minutter, vanskelig når man må tilbake til jobb etter legetimen. De som jobber på legekontoret er arrogante og lite til hjelp, ignorerer altid, har aldri fått hastetime i de 7 årene. Telefonkøen er minst 30minutter.

Jeg må dessverrre bytte fastlege.
Kommer til å savne Atle som fastlege.

Frogner’s mest empatiske og gode lege

Atle har vært min fastlege i fire år nå - og han er helt fantastisk.
Kunnskapsrik, empatisk, samvittighetsfull og veldig nøyaktig med å følge meg opp.
Når jeg er hos ham føler jeg meg sett på en veldig fin måte - og han tar seg alltid til å spørre; hvordan har du det? Og det kommer fra hans særdeles empatiske personlighet.
Han er ekte, ærlig og jobber hardt - noen ganger kan jeg faktisk få litt vondt av ham og den store arbeidsmengden.
Jeg vil anbefale ham på det varmeste - og noe som er et ekstra bonus er at han også har humor - noe som kommer godt med når man personlig ikke har det så bra alltid.
Det hjelper å gå ut av hans kontor med et smil - tross alt.
Takk, Atle - for at du er akkurat den dedikerte legen du er.
Føler meg heldig som har deg.